Kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben, ondanks wekenlang "kerst is kut" ook stiekem een heul heul klein beetje in kerststemming
Sweetquote:
Dat kan heul nietquote:
Scheelt weinigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan heul nietJij hebt vast groter dan cupje aa
Het is niet in verhouding. Maar dat is al veelvuldig aan bod gekomen hierquote:
Uitslapen check (quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef STING het volgende:
[..]
Was erg gezellig
Daarnaast, uitslapeneten
Rummikub
En jij?
Hey lekker dingquote:
Ik kan t al een tijdje en geniet er elke seconden vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu:
Van de zomer eens leren RWD rijden, mits mijn plannen goed komen
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want van kanker word je zo mooi dun.
Wat een onzin gast
Die sneeuw mag van mij ook wel wegquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerst
Ik ben overigens wel de sneeuw helemaal beuIk moet maandag met de trein en die kan maar beter rijden
[..]
Sweet
Ach mijn ex droeg geen bh omdat ze gewoon weg niets had. Dus het kan ergerquote:
Wel moest ik helaas eerder naar huis, vanwege weeralarm, voor ijzelquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitslapen check (), eten check, Rummikub hebben we niet gedaan, wel het onvoorspelbare spel of zoiets
En 30 Seconds
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.
Vast wel, maar ik ken genoeg (te veel) dikke mensen die roken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, want als je meer rookt, neemt je lust voor eten verder af, waardoor je minder eet en dus vermagerd.
Je kan ook gewoon bewegen, val je ook van af en is gezonderquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als 't goed is weet jij het trouwens al een beetjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey lekker ding
[..]
Ik kan t al een tijdje en geniet er elke seconden van
Precies dat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.
Plus dat het zonde is van je geldquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je je huid verneukt, je longen, je haar, je nagels. En roken is geen garantie op dun blijven, tegendeel heb ik genoeg bewijzen van gezien.
Oh ja, ijzel... Morgen met de auto naar 't asiel, maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wel moest ik helaas eerder naar huis, vanwege weeralarm, voor ijzel
Nou ja, dat is subjectief natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plus dat het zonde is van je geld
Altijd zonde als mensen roken. Je ziet gewoon dat ze erdoor ouder uitzien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je van roken dun zou blijven ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is subjectief natuurlijk.
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plus dat het zonde is van je geld
Succesquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik ging schoenen aantrekken en naar huis proberen te komen..
Merk er tot nog toe niets van..conditie is wat achteruitgehold, maar zolang ie holt, kan ie zo heel slecht niet zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verslaafde vinden dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
Lange termijn gevolgen schat. Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Al ken ik die tot nu toe niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Merk er tot nog toe niets van..conditie is wat achteruitgehold, maar zolang ie holt, kan ie zo heel slecht niet zijn.
En de rest van de gevolgen zijn verre van merkbaar bij mij, dus blijf nog lekker doorroken.
Ik beweeg nog aardig wat; zondag ren ik ook nog dikwijls een rondje, maar die obsessies van mensen met gezond eten en gezond blijven enzo..nah, moet ik niets van hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bewegen, val je ook van af en is gezonder
Heet jij Samzz?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
ik denken ruzie te hebben met mn router, staat de Wifi van de laptop uit
Nee, heb een laptop die vind dat WiFi niet aan hoeft als er geen stroom op staatquote:
Tuurlijk is het wel zonde van mijn geld als ik maandelijks 100 euro aan peuken uitgeef en dat gecummuleerd over een heel jaar, maakt het nog 10 x meer zonde, maarja..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
South Park weekend toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, het is South park avond op CC he?
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ken genoeg (te veel) dikke mensen die roken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Ja, ik duik mijn bed eens in met een filmpje
Truste all
Check. (Y).quote:
Trusten, sweetiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Slaap lekker,yuukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Duurt tot twee uurquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
*toch maar es opruimen. verder geen tijd.*
Ja, alle dikke mensen leven per definitie ongezond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.
Dit forumpje is overigens niet echt representatief voor de bevolking merk ik.
Ik heb een man op msn!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef missbehavin het volgende:
Big prikt! Maar hell, ik heb tenminste een man naast me op de bank
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |