Is toch vaak zo, in zo'n boek kan je qua tekst toch een hoop meer kwijt. De ontwikkeling van gevoelens van de zus van de hoofdrolspeler voor de vlieger was nu een beetje karig, de gevoelens van Michiel wanneer zijn pa is opgepakt en doodgeschoten wordt, het boek deed mij daar wat meer bij. Evengoed wel een prima filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het boek ook beter. Wacht even die hebik hier bij Pa liggen. Misschien als ik er aan denk, maar meenemen naar huis. Mooi boek om nog een keer te lezen
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hondquote:
Kwam ik maar aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom, van twee dagen wat ongezonder kom je niet meteen 5 kilo aan. Ik tenminste niet
Gebeten wordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hond
Ik ben morgen en overmorgen ook de hele dag in de weer, maar goed, ik mag wel wat kilo's verliezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, gister fitness, vanochtend om kwart over 10 al gaan hardlopen en morgen weer fitnessen, zal mij geen moer boeien dus
Het ging ff om de manier waarop.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf al en Jofu was net de gebeten hond
Mja, zoals ik zei, je kan ook overal wat achter zoeken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ging ff om de manier waarop.
Een ander hoeft mij niet te vertellen dat ik spijt ga krijgen/moet hebben.
Ja zeker, Hoewel ik me eigenlijk niet meer kan herinneren dat Erika iets voor Jack voelde, maar toen ik het boek las was ik twaalf en begreep nog weinig van liefde enzo. Misschien als ik morgen het boek mee naar huis neem en weer ga lezen, begrijp ik het misschien wel beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is toch vaak zo, in zo'n boek kan je qua tekst toch een hoop meer kwijt. De ontwikkeling van gevoelens van de zus van de hoofdrolspeler voor de vlieger was nu een beetje karig, de gevoelens van Michiel wanneer zijn pa is opgepakt en doodgeschoten wordt, het boek deed mij daar wat meer bij. Evengoed wel een prima film
Zo zag het er niet uit op je outfit fotoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben morgen en overmorgen ook de hele dag in de weer, maar goed, ik mag wel wat kilo's verliezen
Van anderen moet je je gewoon niks aantrekken. Anderen die belangrijk voor je zijn uitgezonderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
*Eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit op je outfit foto(dat het laatste dus nodig is)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo zag het er niet uit op je outfit foto(dat het laatste dus nodig is)
Iets met vrouwen en onzekerheid ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..
Maar met de singles vrouwen is heul niets misquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en onzekerheid ofzo
Nee, ik ook niet. Vond het gewoon een random opmerking die we morgen of maandag allemaal gaan maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijp überhaupt "de commotie" rondom zijn opmerking niet..
+1.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben er ook niet zo gedreven in, ik houd van lekker etenEn dat is dus te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |