Verslaafde vinden dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
Lange termijn gevolgen schat. Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Al ken ik die tot nu toe niet...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Merk er tot nog toe niets van..conditie is wat achteruitgehold, maar zolang ie holt, kan ie zo heel slecht niet zijn.
En de rest van de gevolgen zijn verre van merkbaar bij mij, dus blijf nog lekker doorroken.
Ik beweeg nog aardig wat; zondag ren ik ook nog dikwijls een rondje, maar die obsessies van mensen met gezond eten en gezond blijven enzo..nah, moet ik niets van hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bewegen, val je ook van af en is gezonder
Heet jij Samzz?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef PeuRac het volgende:
ik denken ruzie te hebben met mn router, staat de Wifi van de laptop uit
Nee, heb een laptop die vind dat WiFi niet aan hoeft als er geen stroom op staatquote:
Tuurlijk is het wel zonde van mijn geld als ik maandelijks 100 euro aan peuken uitgeef en dat gecummuleerd over een heel jaar, maakt het nog 10 x meer zonde, maarja..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Al zal een roker dat nooit vinden natuurlijk.
South Park weekend toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, het is South park avond op CC he?
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ken genoeg (te veel) dikke mensen die roken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Ja, ik duik mijn bed eens in met een filmpje
Truste all
Check. (Y).quote:
Trusten, sweetiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Slaap lekker,yuukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Yuki het volgende:
Truste all
Duurt tot twee uurquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
*toch maar es opruimen. verder geen tijd.*
Ja, alle dikke mensen leven per definitie ongezond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dan ook mensen die meer dan eenz per week aan de fastfood zitten, helemaal niet bewegen en zakken chips en snoep leegvreten in korte tijd. Ik vind mezelf nog eigenlijk een hele gezonde roker.
Dit forumpje is overigens niet echt representatief voor de bevolking merk ik.
Ik heb een man op msn!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef missbehavin het volgende:
Big prikt! Maar hell, ik heb tenminste een man naast me op de bank
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. (Y).
Ik heb SouthPark pc en toch kijk ik het op tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |