Haar voorhoofd was in haar 5e levensjaar al volgebotoxt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt is
Ditquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
Botox is wel een bummer ja, heb dan toch liever een paar rimpeltjes![]()
* PeuRac likes the natural look
quote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac likes the natural look + make-up
Lachrimpeltjesquote:Op zondag 26 december 2010 00:20 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac likes the natural look
Hij is stoer, al is het alleen maar omdat hij een 747 kan vliegen en geen oprijlaan heeft, maar een start/landingsbaan en in zijn garage gewoon een groot vliegtuigquote:
'Tom Cruise and John Travolta, please come out of the closet'quote:
Tenzij je AI zuigt, en je dus moet helpenquote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef Kreator het volgende:
waaromm speel ik nog gt5. je moet persew ook een onderdeel doen waarbij de computer rijdt en jij coacht. maar dat is 1 druk... en dan een uur wachten.
Ik vind 'm cool want Greasequote:Op zondag 26 december 2010 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is stoer, al is het alleen maar omdat hij een 747 kan vliegen en geen oprijlaan heeft, maar een start/landingsbaan en in zijn garage gewoon een groot vliegtuig
quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Godverdehoeren! Kat heeft mn bed ondergepiest. Tot aan de matras aan toe.
That sucksquote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Gadverdammequote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Die geur krijg je er echt never nooit uit. Dat wordt een nieuwe matras kopen.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Uhuh I'm afraid so...quote:Op zondag 26 december 2010 00:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Die geur krijg je er echt never nooit uit. Dat wordt een nieuwe matras kopen..
ooh dat zeker ookquote:
Zure schij..zeik ouwe..quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Q. het volgende:
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.quote:
From Paris with Lovequote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.
Ik ga voor Reservoir Dogs
Oh noes. Je hebt me door.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Mannen die zeggen dat ze Grease leuk vinden...... Hoezo: "ik zeg alles voor een wip?"
Nou, je maakt je (kleine) wansmaak goed, want Reservoir Dogs is een geniale film.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke film waar je niet bij na hoeft te denken.
Ik ga voor Reservoir Dogs
Je kan ook gewoon PeuRac zeggen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Mannen die zeggen dat ze Grease leuk vinden...... Hoezo: "ik zeg alles voor een wip?"
Bij mij ligt het een beetje aan mijn bui. Maar Pulp Fiction is sowieso een bazenfilmquote:Op zondag 26 december 2010 00:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou, je maakt je (kleine) wansmaak goed, want Reservoir Dogs is een geniale film.
Pulp Fiction is echter nog ietsjes beter, naar mijn mening.
Peu kennende, jaquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon PeuRac zeggen.
Misschien vindt ie het wel echt leuk.
Me not happy nu.quote:
Waarom is dat zo raar?quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sting zei het ookquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Me not happy nu.. Had me net zo verheugd op een ochtend heerlijk uitslapen in mijn grote bed onder mn lekke warme winterdekbed, nu wordt het gammel slapen, op één smalle matras onder mn zomerdekbedje.
.
Try STING.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Agossiequote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Me not happy nu.. Had me net zo verheugd op een ochtend heerlijk uitslapen in mijn grote bed onder mn lekke warme winterdekbed, nu wordt het gammel slapen, op één smalle matras onder mn zomerdekbedje.
.
Oh, hier ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 00:32 schreef STING het volgende:
[..]
Try STING.
En ja, ik vind het leuk. Jeugdsentiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |