Ah, dus je hebt al een keer een superpoepstamper in je kontje gehad?quote:
Hoe noem je dat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt al een keer een superpoepstamper in je kontje gehad?
hoho, ik zei zomaar/onverwacht, ik heb er geen moeite mee om naakt tussen andere naakte kerels/vrouwen te lopen. Ging in Finland heel vaak de sauna in met vriendenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, mannen en hun piemel fobie
ah das wrl irritantquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klant van me zit daar, maar ze kunnen niet plannen en/of zich aan afspraken houden
[..]
Lekker, bied perspectieven
Dat kan je wel zeggen, ik mag nu maandag middag/avond en dinsdag overdag werkenquote:
Oh ja, sorryquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoho, ik zei zomaar/onverwacht, ik heb er geen moeite mee om naakt tussen andere naakte kerels/vrouwen te lopen. Ging in Finland heel vaak de sauna in met vrienden
Toffe afleveringquote:
Chef vond ik toch niet leuk.....quote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Waarop Chef / Isaac Hayes South Park had verlaten
Shit happensquote:Op zondag 26 december 2010 00:02 schreef STING het volgende:
[..]
Waarop Chef / Isaac Hayes South Park had verlaten
Ach, hij was wel leuk. Maar boeiend. Als je meewerkt aan South Park weet je dat je dat soort afleveringen kan krijgenquote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ach ja, ik mis hem niet zo eigenlijk
quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
Tom Cruise won't come out of the closet!![]()
idd, ze maken zichzelf toch ook belachelijk?quote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hij was wel leuk. Maar boeiend. Als je meewerkt aan South Park weet je dat je dat soort afleveringen kan krijgen
quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
En tóch, vind ik Tom Cruise nog steeds cute op een of andere manier...
Katie Holmes is ook cutequote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
En tóch, vind ik Tom Cruise nog steeds cute op een of andere manier...
Mooie aflevering..met R.Kellyquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
everybody here just want you to get out of the closet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |