Ik vind 't echt geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
damn, soms is South Park te flauw(en toch blijf je kijken)
Hoe flauwer hoe beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Oh! Eindelijk eens DP'enquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat ff weten waar/wanneer, dan maak ik er wel een trio/kwartet van
is het ook hoorquote:
Slet!quote:
Ik lees Jennifer Lopez en taco's...ze laten zeker die koningaflevering zien waar al die gasten South Park willen aanklagen, tenzij ze Muhammad in handen krijgen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
is er al een kerel bij?quote:
Family guy komt in de buurtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is het ook hoorgeen enkele andere serie komt weg met zulke satire
klopt, maar SP is toch net iets lomperquote:
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben net met 20km/h naar huis gekomen, zover ga ik nu niet meer
Gewoon omdat jij.quote:
Aaah..duidelijk..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
je doos is vol nlquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaah..duidelijk..
Sterkte ermee.
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ik
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
Volgens de NS rijden alle treinen volgens het kerstschema.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komt
bummer, maar voor een DP zou ik t niet eens afwijzenquote:
Ja de mijne niet hequote:
<= NS't zelden, dus heb geen idee wat het kerstschema isquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de NS rijden alle treinen volgens het kerstschema.
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bummer, maar voor een DP zou ik t niet eens afwijzen
Speciaal rijschema voor het winterweer en de kerstvakantie en zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
<= NS't zelden, dus heb geen idee wat het kerstschema is
Omdat je het nog nooit gedaan hebt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar toch
Hoezo is datquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja daarom juist... dat die van hem vol is, das pas
Dat ten eerstequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat je het nog nooit gedaan hebt?
Mij ook wel, al staat t idee van een trio met een kerel erbij me wel ietwat tegen (lekker hypocriet ja).quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fascineert me ontzettend. Heel stom, maar toch
En tot hoe laat rijden de treinen dan te laat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal rijschema voor het winterweer en de kerstvakantie en zo.
Ook niet met hulpstukken?quote:
nee want kom nu sneek niet meer uit hoor met ovquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komt
kut OVquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee want kom nu sneek niet meer uit hoor met ov
Jij bent niet de enige man die dat een drempel te hoog vindtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij ook wel, al staat t idee van een trio met een kerel erbij me wel ietwat tegen (lekker hypocriet ja).
[..]
En tot hoe laat rijden de treinen dan te laat?
Ja, zeker, maar dat is toch anders he.quote:
Nee, maar daar ben ik ook niet naar op zoek eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nog geen vrijwilligers kunnen vinden dan?
Het is in elk geval een indicatie van wat je kan verwachten...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, zeker, maar dat is toch anders he.
Goede vraag!quote:
Hmm, ik zou heel selectief zijn denk ik, moet niet ineens zomaar een lul bij die van mij in de buurt hebben bungelenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige man die dat een drempel te hoog vindt
En volgens mij gewoon tot de normale nachttijden.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut OV![]()
Moet van de week misschien nog naar Sneek, ff een paar mensen verrot schelden dat ze mn vakantie verneuken
Oh, maar dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is in elk geval een indicatie van wat je kan verwachten...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt wel Jerry Springer hier......
Hahaha, mannen en hun piemel fobiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede vraag!
[..]
Hmm, ik zou heel selectief zijn denk ik, moet niet ineens zomaar een lul bij die van mij in de buurt hebben bungelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |