Ik vind 't echt geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
damn, soms is South Park te flauw(en toch blijf je kijken)
Hoe flauwer hoe beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Oh! Eindelijk eens DP'enquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat ff weten waar/wanneer, dan maak ik er wel een trio/kwartet van
is het ook hoorquote:
Slet!quote:
Ik lees Jennifer Lopez en taco's...ze laten zeker die koningaflevering zien waar al die gasten South Park willen aanklagen, tenzij ze Muhammad in handen krijgen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
is er al een kerel bij?quote:
Family guy komt in de buurtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is het ook hoorgeen enkele andere serie komt weg met zulke satire
klopt, maar SP is toch net iets lomperquote:
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben net met 20km/h naar huis gekomen, zover ga ik nu niet meer
Gewoon omdat jij.quote:
Aaah..duidelijk..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
je doos is vol nlquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaah..duidelijk..
Sterkte ermee.
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komtquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook m grapje nouja ik wil wrl naar huis maar houd t nog wel tot morgen vol hoop ik
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh boudi, voel me kut om alles, ben het een beetje zat, mensen blijven me teleurstellen ook
Volgens de NS rijden alle treinen volgens het kerstschema.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu nog gaan is wel het lot tarten, als t moet kan ik je altijd wel van t station naar huis brengen, maar ik gok dat je niet eens zo ver komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |