Mja, hij heeft gewoon wat... Vind ik. Vooral vroegahquote:
Niet meer nadat hij mijn 16 jarige crush Katie Holmes trouwdequote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
En tóch, vind ik Tom Cruise nog steeds cute op een of andere manier...
Uhuh, and it ain't prettyquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij heeft gewoon wat... Vind ik. Vooral vroegah
hehequote:
Ach kom op zeg, die huppelkut.quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meer nadat hij mijn 16 jarige crush Katie Holmes trouwde
ik was 16 en kwam uit een plattelandsstadquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, die huppelkut.
Iemand kan een steekje in zijn kop los hebben zitten, maar als je hem eerder al fysiek aantrekkelijk vond, of een deel ervan, blijft dat wel.quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
En tóch, vind ik Tom Cruise nog steeds cute op een of andere manier...
Brom brom bromquote:Op zondag 26 december 2010 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, die huppelkut.
quote:
quote:
ik welquote:
Roodharigen komen voort uit papa's met roest in de buis....quote:
Donkerrood a la Marcia Cross vind ik wel gaaf, maar dat rossigequote:
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt isquote:
D'r botoxhoofd is wel jammer ja.quote:
Echt hequote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker nu d'r hoofd totaal emotieloos gebotoxt is
Ze is er ook zo vroeg mee begonnen, nu is het einde zoek.quote:Op zondag 26 december 2010 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he
Toch vond ik haar in Moulin Rouge nog steeds wel
Ja, echt zonde... Hoe kan je nu goed acteren als je niet eens kan lachen of boos kan kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is er ook zo vroeg mee begonnen, nu is het einde zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |