Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik welquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
toch nog een topic vol vandaag had ik niet verwacht
kut ik ben de T vergetenquote:
Toch wel lekker hoorquote:
hij staat erbij hoor, maar ik moest het ff zeker wetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut ik ben de T vergeten
in naam van de vader, de zoon en de heilige kers, amenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch wel lekker hoor
maar om er nou 2 dagen feest voor te vieren...
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in naam van de vader, de zoon en de heilige kers, amen
[..]
hij staat erbij hoor, maar ik moest het ff zeker weten
[..]
in naam van de vader, de zoon en de heilige kers, amen
Ik vind ze wel lekker. ik ben ook dol op Kersenjamquote:
Of ijstaartquote:
ook lekkerquote:
Met chocosaus die knapperig wordt als je hem op het ijs doetquote:
Alfa bierquote:
dat zal ik hier niet zienquote:
en strooit ie ookquote:
is het wit bij jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.
Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer witquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het wit bij jou
Hier vanochtend 3 vlokjes en dat was het
hier rijden ze wel langs maar strooien ze niet alleen maar schuiven want het strooizout is opquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.
Goed, dit heeft geen zin. Fijne avond mensenquote:
hier komt nu ook narigheid naar benedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer wit.
daar is het kerst voor hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv
[..]
Peter![]()
ik niet ben gezellig met een dametje aan et kletsenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken
wij gaan ff korenslag kijken :yquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken
Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv
Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuisHet was super leuk bij m'n ouders
Nu even denken of ik de avond doorbreng op de bank met de laptop of achter de pc en gamen
Hai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...
Maar wat voor filmpje......
Het was echt heel gezellig, en fijn om bij mijn broertje te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!![]()
Hoe heb jij het gehad bij je broer?
ja dat zeg zequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.
wat is er met 'm?quote:
hè bahquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangerig, koortsig en hoesten ... en dat is erg vermoeiend
Denk niet dat hij het hoort... hij ligt al een ruime 3 uur in bedquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah
veel sterkte toegewenst Koenheid
mijn neefje zag er uit als een snot koker en nog steeds hyper actiefquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hoort... hij ligt al een ruime 3 uur in bed
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was echt heel gezellig, en fijn om bij mijn broertje te zijn
Helaas was/is Koen ziek en viel hij na het eten bij mij in slaap... lodderig mannetje met waterige oogjes en warm
[ondertussen foto zoeken gaat]
Maar verder was het erg gezellig en lekker gegeten, en vanavond ook gegourmet enzo
en daarna nog met zijn 3tjes op de wii gegaan
Ah gosquote:
nou gister was hij ook een stuk actieverquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn neefje zag er uit als een snot koker en nog steeds hyper actief
Ik hoop het ook... morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Ah gosHopen dat ie zich snel beter voelt
\quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou gister was hij ook een stuk actiever
vandaag was het een hangplantje.. echt sneu
[..]
Ik hoop het ook... morgen weer een nieuwe dag
Maar wij gaan ff een filmpie kijken want van die kerstdrama's op tv moet ik zo hard____!!!!!!!!!! dus
tot later
het kerst isquote:
Tot hoever moet je nog tellen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lig half uitgeteld op de bank.
Ik gok de andere helftquote:
heb wel ooit 2e kerstdag gewerkt maar nog nooit de 1equote:
Morgen ben ik vrijquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel ooit 2e kerstdag gewerkt maar nog nooit de 1e
quote:
Koenquote:
Stu darlingquote:
jawel, was een erg geslaagde dag, treintje rijden was leuk en (wederom) gourmetten erg lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Vandaag nog een beetje goed doorgekomen?
Hoi Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu darlingVoel je je al ietsjes beter?
goed om te horenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Ja, gaat wel iets beter thanks
Die kan ik me niet meer zo heel goed herinnerenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, was een erg geslaagde dag, treintje rijden was leuk en (wederom) gourmetten erg lekker
Fijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Ja, gaat wel iets beter thanks
Uitslapen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Uitslapen, lijm van de trap krabben en heerlijk gegourmet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer zo heel goed herinneren
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wuuuut wat heb jij gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was vroeger ook altijd leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Home Alone kijken, vond ik vroeger altijd zo fantastisch, kijken of ik het nog steeds leuk vind
het moet nog beginnen qua vallen enzoquote:
jup, ieder jaar alle 5 ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
home Alone, is dat die film die zo'n 20x op tv geweest is al?
Vakerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
home Alone, is dat die film die zo'n 20x op tv geweest is al?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
home Alone, is dat die film die zo'n 20.000x op tv geweest is al?
quote:
niet moe, niet slapenquote:
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet moe, niet slapen
werd zo weinig gezegd hier
't is bij de buren drukker
SJOEPDADOEP!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Dum dum dam dam dam lop dop dop, dip dap doep, die de la doe da, lispe de dispa diedela dombie daladumbie diksiedumbiedombeladubie.
wat doet ie dan?quote:
hij luistert nietquote:
geen idee, ben gewoon happyquote:
Ik ben sociaal aan het doen in de echte wereldquote:
blij dat het kerst is, of zonder redenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, ben gewoon happy![]()
steetjequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben sociaal aan het doen in de echte wereld
Ik heb geen idee, toen was ik 1quote:
owja, dat bestaat ook nog de echte wereldquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is engquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, toen was ik 1
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorryquote:
het duurde erg lang voor de eurocent vielquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, toen was ik 1
ik niet, daarom doe ik het nuquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, dat bestaat ook nog de echte wereld
Vandaag weer sociaal genoeg geweest![]()
weet ik, ik ben er over een uurtje wel weer klaar meequote:
geeft Symph monitoren weg?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk ben aan het wow-en op het nieuwe scherm wat ik van symph gekregen heb
![]()
![]()
OMG wat een beeld
![]()
Ik heb echt zo veel meer ruimte op m'n scherm, en de scherpte!
Dus ik ben even diep onder de indruk aan het zijn in wow
![]()
Coolquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG wat een beeld
![]()
![]()
quote:
geeft niets hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het duurde erg lang voor de eurocent viel![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMG wat een beeld
![]()
![]()
je hebt toch wel iets met je family gedaan vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik niet, daarom doe ik het nu
heb jij mijn nieuwe sig al gezien?quote:
Mijn 10-12 jaar oude monitor was aan het overlijdenquote:
Jaquote:
Echt, jijquote:
we staan onder de mistletoequote:
Wowquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij mijn nieuwe sig al gezien?
Thijs en ik hadden het heel gezellig, tot ik me ineens heel beroerd voelde..quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt toch wel iets met je family gedaan vandaag
heb niet zoveel met kerst, maar gewoon, allesquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
blij dat het kerst is, of zonder reden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn 10-12 jaar oude monitor was aan het overlijdenEn toen had Symph gewoon een scherm voor me
![]()
film kijken en Fokken tegelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs en ik hadden het heel gezellig, tot ik me ineens heel beroerd voelde..
Gelukkig was meneer taart toen net weer thuis, zo rond half 3, en ben ik even rustig aan gaan doen en gaan douchen en toen was het alweer etenstijd en Thijs in bed stop tijd enzo...
Nu kijken we een film
ik ben een slechte verkoper, ik geef liever dingen weg, dat geeft me meer voldoeningquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
once in a lifetime
en aan iemand die ik hem echt gunde ook
Woah! Pezu!quote:
er moest installatie op mijn eee pc achterquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Woah! Pezu!Een echte of digitale?
Als ik nu een film opzet dan wordt dat geheid niksquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah! Pezu!Een echte of digitale?
Ervaringen gevraagd met rescue hondjesquote:
Ja he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
er moest installatie op mijn eee pc achter![]()
wat een mooi klein unixje en snel
ja zo weinig mb en zo snel geinstallerd met usb ding instal makerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ervaringen gevraagd met rescue hondjes
Iets voor jou trouwens om je ervaring te delen?
[..]
Ja he?Ik weet wel wat ik aanraad
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo weinig mb en zo snel geinstallerd met usb ding instal maker
jaquote:
neequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
kijkt iedereen naar dezelfde film en SC-ed alleen in de reclame
Donequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ervaringen gevraagd met rescue hondjes
Iets voor jou trouwens om je ervaring te delen?
[..]
Ja he?Ik weet wel wat ik aanraad
Nee hoor, ik kijk eigenlijk geen TV op dit momentquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
kijkt iedereen naar dezelfde film en SC-ed alleen in de reclame
ik ga om 23:00 naar Dolf Jansen kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk eigenlijk geen TV op dit moment
Die is zo drukquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga om 23:00 naar Dolf Jansen kijken
Lebbis en Jansen ben ik wel klaar meequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga om 23:00 naar Dolf Jansen kijken
ik geef het gewoon een kans, als het niet leuk is is ie zo weer uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lebbis en Jansen ben ik wel klaar mee
Dolf vind ik overigens leuker als hans Sibbelquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik geef het gewoon een kans, als het niet leuk is is ie zo weer uit
Ik vind Hans leuker, maar nog steeds niet leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dolf vind ik overigens leuker als hans Sibbel
Kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
het is hier ook vriezen of dooien qua drukte he
ik vind het een schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Hans leuker, maar nog steeds niet leuk
Tot later Koenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nu ff de vaatwasser leeghalen en dan tv kijken
Kom daarna wel ff terug
Degenen die gaan slapen:![]()
Anders: laterrrrrrrrrr
later Kjonquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nu ff de vaatwasser leeghalen en dan tv kijken
Kom daarna wel ff terug
Degenen die gaan slapen:![]()
Anders: laterrrrrrrrrr
pats, right in the facequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Oeh, met een bibigun in z'n liesstreek.
leidenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Home Alone kindje heeft alle vallen uitgezet, nu komen de inbrekers, en dan gaan ze allemaal sadistisch leiden voor ons vertier. leedvermaak alles
autshj, peinleikquote:
We kennen de filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Bam, strijkijzer in z'n gezicht, hand gebrand aan de deurknop, uitgegleden over de deurknop.
tot in den treurenquote:
ik weet het, daarom stop ik nu ookquote:
Je mag best enthousiast blijven hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, daarom stop ik nu ook
Gaat vanzelf overquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag best enthousiast blijven hoor
alles gaat toch kapot ooitquote:
okk, spin in z'n gezicht, nu pakt ie een koevoet en slaat de ander in z'n ballen omdat de spin daar een gezellig huisje gaat bouwen, maar mist op komische wijze, waardoor er een extreem pijnlijke scène plaatsvindt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag best enthousiast blijven hoor
jaquote:
ik ga straks ook kijken jaquote:
jaquote:
ik heb de tv aan maar geen beeld want ik zit in mijn pc kamer maar heb geluid van de tv op de achtergrondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga straks ook kijken ja
quote:
Ga je niet eens Beethoven kijken hierna?quote:
ook leuk, daar draait het vooral omquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de tv aan maar geen beeld want ik zit in mijn pc kamer maar heb geluid van de tv op de achtergrond
OMG die ook weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je niet eens Beethoven kijken hierna?
En toch ben je van harte welkomquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voel me hier buitengesloten als enige minderjarige
quote:
Ohnoes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lekker veilig op mijn eigen bankquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
Die die die wereld met die die evil d-daystar in the b-b-big blue room?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker mijn bedje op zoekenslaap lekker allemaal
Ja hoor, ik was de eerst 18 keer ook enthousiast over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Sweet dreams LLquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Glimdingenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lekker veilig op mijn eigen bank![]()
Ik heb alleen wel een shirt met glimdingen aan
Ow, dan kan het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lekker veilig op mijn eigen bank![]()
Ik heb alleen wel een shirt met glimdingen aan
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh oeps ik moest de laptop nog uitzetten
Haha wel zo handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh oeps ik moest de laptop nog uitzetten
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was de eerst 18 keer ook enthousiast over die filmik vind 'm ook aardig saai geworden, maar ik heb niks beters te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Waaaaarrrrr?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja blabla
J. zit nog even little britain te kijken
Mogge zegtiequote:
Ja die zijn het ergstequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Allemaal hel en verdoemenis op de radio wat het weer betreft...
Ik ben net vanuit Aalsmeer naar huis gereden en er was niets aan de hand, op de overige weggebruikers na dan
IJzel is inderdaad verradelijk, maar er was nu gelukkig nog niets aan de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die zijn het ergste
Maar aan de andere kant, ijzel is zooooo fucking verradelijk en gevaarlijk
Ik vind rijden met gladheid geen enkel probleem, amar ijzel haat ik
Ik heb vanmiddag een half uur gedaan over Belfeld - Venloquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Ik ben net vanuit Aalsmeer naar huis gereden en er was niets aan de hand, op de overige weggebruikers na dan
Waar is 'huis'quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Ik weet waar zijn huis woontquote:
Vlaardingenquote:
quote:
Ik heb liever met ondertiteling, zeker als ik al moe benquote:
ja pics heej suikersnoetjequote:
Best een eindje rijden vanaf Aalsmaar dus. Ahaquote:
Er is ook geen fuck op tvquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een drukte eigenlijk zo op 1ste kerstdag-avond
Maar wél FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is ook geen fuck op tv(behalve little britain op bbc one)
ik ken de oud burgemeester van Vlaardingen heel goed.quote:
uhm...ik probeer zo wel watquote:
Little Britain is leuk maar ik heb ze allemaal al tig keer gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is ook geen fuck op tv(behalve little britain op bbc one)
dat is toch goedquote:
Zo?? ZO?!? dan lig ik al in bed he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm...ik probeer zo wel wat
Of een spelcomputer, kan ook leuk zijnquote:
dat doe je zelfquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is toch goed
[..]
Zo?? ZO?!? dan lig ik al in bed he?
Maar ik blijf het zooo gaaf vindenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Little Britain is leuk maar ik heb ze allemaal al tig keer gezien
Het is ook leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik blijf het zooo gaaf vinden
mja die heeft ook al aangestaan vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of een spelcomputer, kan ook leuk zijn
PMquote:
quote:
Een Wii?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja die heeft ook al aangestaan vandaag
Ja wiiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een Wii?
Die heb ik namelijk zelf
Met extra decolleté?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja die heeft ook al aangestaan vandaag
[..]
PM??
[..]
![]()
Als je een keer problemen hebt met de Wii of wilt weten hoe je ook andere zaken kan doen op de Wii dan kan je me altijd ff een PM sturenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wii
en de Xbox die gebruiken we ook wel eens als dvd speler.. aangezien de dvdrecorder wel eens kuren heeft
* MPG neemt ook een optie op die PMquote:
welke pm?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG neemt ook een optie op die PM![]()
![]()
...
Dat weet je bestquote:
Dat is liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een keer problemen hebt met de Wii of wilt weten hoe je ook andere zaken kan doen op de Wii dan kan je me altijd ff een PM sturen
Die PM die per ongeluk in de ER-inbox binnenkwam?quote:
Okej is niet ergquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is liefmaar denk niet dat het nodig is
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
Die PM die per ongeluk in de ER-inbox binnenkwam?
Ik soms ook wel heel leuke hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wel en soms ook hele lieve
Ik meen mij te herinneren... dat jij laatst zei dat je mijn pm kwijt geraakt was omdat je iets van ongeveer circa plusminus 80!!! berichten per dag kreegquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
I told a liequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren... dat jij laatst zei dat je mijn pm kwijt geraakt was omdat je iets van ongeveer circa plusminus 80!!! berichten per dag kreeg____!!!
WTF je bent helemaal niet ziek... je wilde ons gewoon niet meeten....quote:
ziek, kater bedoelt ie, mietjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF je bent helemaal niet ziek... je wilde ons gewoon niet meeten....
BASTARD
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF je bent helemaal niet ziek... je wilde ons gewoon niet meeten....
BASTARD
Wie zegt dat? Eens een liegebeest altijd een liegebeestquote:
Maar maar maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Eens een liegebeest altijd een liegebeest...
Dank voor het doorsturenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
Waar bevindt ge oe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |