hè bahquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangerig, koortsig en hoesten ... en dat is erg vermoeiend
Denk niet dat hij het hoort... hij ligt al een ruime 3 uur in bedquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah
veel sterkte toegewenst Koenheid
mijn neefje zag er uit als een snot koker en nog steeds hyper actiefquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hoort... hij ligt al een ruime 3 uur in bed
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was echt heel gezellig, en fijn om bij mijn broertje te zijn
Helaas was/is Koen ziek en viel hij na het eten bij mij in slaap... lodderig mannetje met waterige oogjes en warm
[ondertussen foto zoeken gaat]
Maar verder was het erg gezellig en lekker gegeten, en vanavond ook gegourmet enzo
en daarna nog met zijn 3tjes op de wii gegaan
Ah gosquote:
nou gister was hij ook een stuk actieverquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn neefje zag er uit als een snot koker en nog steeds hyper actief
Ik hoop het ook... morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Ah gosHopen dat ie zich snel beter voelt
\quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou gister was hij ook een stuk actiever
vandaag was het een hangplantje.. echt sneu
[..]
Ik hoop het ook... morgen weer een nieuwe dag
Maar wij gaan ff een filmpie kijken want van die kerstdrama's op tv moet ik zo hard____!!!!!!!!!! dus
tot later
het kerst isquote:
Tot hoever moet je nog tellen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lig half uitgeteld op de bank.
Ik gok de andere helftquote:
heb wel ooit 2e kerstdag gewerkt maar nog nooit de 1equote:
Morgen ben ik vrijquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb wel ooit 2e kerstdag gewerkt maar nog nooit de 1e
quote:
Koenquote:
Stu darlingquote:
jawel, was een erg geslaagde dag, treintje rijden was leuk en (wederom) gourmetten erg lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Vandaag nog een beetje goed doorgekomen?
Hoi Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu darlingVoel je je al ietsjes beter?
goed om te horenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Ja, gaat wel iets beter thanks
Die kan ik me niet meer zo heel goed herinnerenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, was een erg geslaagde dag, treintje rijden was leuk en (wederom) gourmetten erg lekker
Fijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Ja, gaat wel iets beter thanks
Uitslapen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Uitslapen, lijm van de trap krabben en heerlijk gegourmet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer zo heel goed herinneren
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wuuuut wat heb jij gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was vroeger ook altijd leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Home Alone kijken, vond ik vroeger altijd zo fantastisch, kijken of ik het nog steeds leuk vind
het moet nog beginnen qua vallen enzoquote:
jup, ieder jaar alle 5 ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
home Alone, is dat die film die zo'n 20x op tv geweest is al?
Vakerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
home Alone, is dat die film die zo'n 20x op tv geweest is al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |