is het wit bij jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.
Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer witquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het wit bij jou
Hier vanochtend 3 vlokjes en dat was het
hier rijden ze wel langs maar strooien ze niet alleen maar schuiven want het strooizout is opquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.
Goed, dit heeft geen zin. Fijne avond mensenquote:
hier komt nu ook narigheid naar benedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer wit.
daar is het kerst voor hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv
[..]
Peter![]()
ik niet ben gezellig met een dametje aan et kletsenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken
wij gaan ff korenslag kijken :yquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken
Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv
Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuisHet was super leuk bij m'n ouders
Nu even denken of ik de avond doorbreng op de bank met de laptop of achter de pc en gamen
Hai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...
Maar wat voor filmpje......
Het was echt heel gezellig, en fijn om bij mijn broertje te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!![]()
Hoe heb jij het gehad bij je broer?
ja dat zeg zequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |