is het wit bij jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.

Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer witquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het wit bij jou
Hier vanochtend 3 vlokjes en dat was het
 .
.

hier rijden ze wel langs maar strooien ze niet alleen maar schuiven want het strooizout is opquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: voor hij door de straat reed, was de straat wit... nu niet meer.

Goed, dit heeft geen zin. Fijne avond mensenquote:

hier komt nu ook narigheid naar benedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vanavond is nog wat gevallen... mijn auto is ook weer wit.

daar is het kerst voor hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv
[..]
Peter

ik niet ben gezellig met een dametje aan et kletsenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken

wij gaan ff korenslag kijken :yquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga zo maar even een filmpje uitzoeken

Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kutprogramma's/films op tv

Het was super leuk bij m'n ouders
 Het was super leuk bij m'n ouders  Nu even denken of ik de avond doorbreng op de bank met de laptop of achter de pc en gamen
 Nu even denken of ik de avond doorbreng op de bank met de laptop of achter de pc en gamen  

Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuisHet was super leuk bij m'n ouders
Nu even denken of ik de avond doorbreng op de bank met de laptop of achter de pc en gamen

Hai!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pleit voor de bank... althans dat denk ik...
Maar wat voor filmpje......

Hoe heb jij het gehad bij je broer?

Het was echt heel gezellig, en fijn om bij mijn broertje te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!

ja dat zeg zequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit The Santa Clause-trilogie te kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |