SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is geen bron, ik kreeg deze boodschap van een neerdalende engel in een NEC shirt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef porsche1 het volgende:
WAT EEN KK GOET TOPIC TS, DRAAG JIJ OOK NEKTASJES EN HEB JE EEN HONT? QUOTE MIJ DAN NU!
whutz?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Een engel in een NEC-shirt..zeer ongeloofwaardig
Jup, maar je moet er wel een alcoholvergunning voor hebben, of onder de 16 zijn gestorven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Heb je gelijk gevraagd of er bier in de hemel is ?
Nee joh..Barcelona natuurlijk, die spelen goddelijk voetbalquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
whutz?
Ajax shirt geloofwaardiger?
ah, naja, misschien was het wel een ex-NEC-er...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Nee joh..Barcelona natuurlijk, die spelen goddelijk voetbal
Nah, ok, dan kan het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ah, naja, misschien was het wel een ex-NEC-er...
Ik wil een antwoord.quote:
Tuurlijk, da's mode hier in Nederland toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |