Maar wél FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is ook geen fuck op tv(behalve little britain op bbc one)
ik ken de oud burgemeester van Vlaardingen heel goed.quote:
uhm...ik probeer zo wel watquote:
Little Britain is leuk maar ik heb ze allemaal al tig keer gezienquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is ook geen fuck op tv(behalve little britain op bbc one)
dat is toch goedquote:
Zo?? ZO?!? dan lig ik al in bed he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm...ik probeer zo wel wat
Of een spelcomputer, kan ook leuk zijnquote:
dat doe je zelfquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is toch goed
[..]
Zo?? ZO?!? dan lig ik al in bed he?
Maar ik blijf het zooo gaaf vindenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Little Britain is leuk maar ik heb ze allemaal al tig keer gezien
Het is ook leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik blijf het zooo gaaf vinden
mja die heeft ook al aangestaan vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of een spelcomputer, kan ook leuk zijn
PMquote:
quote:
Een Wii?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja die heeft ook al aangestaan vandaag
Ja wiiquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een Wii?
Die heb ik namelijk zelf
Met extra decolleté?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja die heeft ook al aangestaan vandaag
[..]
PM??
[..]
![]()
Als je een keer problemen hebt met de Wii of wilt weten hoe je ook andere zaken kan doen op de Wii dan kan je me altijd ff een PM sturenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wii
en de Xbox die gebruiken we ook wel eens als dvd speler.. aangezien de dvdrecorder wel eens kuren heeft
* MPG neemt ook een optie op die PMquote:
welke pm?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG neemt ook een optie op die PM![]()
![]()
...
Dat weet je bestquote:
Dat is liefquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een keer problemen hebt met de Wii of wilt weten hoe je ook andere zaken kan doen op de Wii dan kan je me altijd ff een PM sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |