quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh oeps ik moest de laptop nog uitzetten
Haha wel zo handigquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh oeps ik moest de laptop nog uitzetten
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was de eerst 18 keer ook enthousiast over die filmik vind 'm ook aardig saai geworden, maar ik heb niks beters te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Waaaaarrrrr?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja blabla
J. zit nog even little britain te kijken
Mogge zegtiequote:
Ja die zijn het ergstequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Allemaal hel en verdoemenis op de radio wat het weer betreft...
Ik ben net vanuit Aalsmeer naar huis gereden en er was niets aan de hand, op de overige weggebruikers na dan
IJzel is inderdaad verradelijk, maar er was nu gelukkig nog niets aan de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die zijn het ergste
Maar aan de andere kant, ijzel is zooooo fucking verradelijk en gevaarlijk
Ik vind rijden met gladheid geen enkel probleem, amar ijzel haat ik
Ik heb vanmiddag een half uur gedaan over Belfeld - Venloquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Ik ben net vanuit Aalsmeer naar huis gereden en er was niets aan de hand, op de overige weggebruikers na dan
Waar is 'huis'quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef OA het volgende:
Ik weet waar zijn huis woontquote:
Vlaardingenquote:
quote:
Ik heb liever met ondertiteling, zeker als ik al moe benquote:
ja pics heej suikersnoetjequote:
Best een eindje rijden vanaf Aalsmaar dus. Ahaquote:
Er is ook geen fuck op tvquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een drukte eigenlijk zo op 1ste kerstdag-avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |