jaquote:
ik heb de tv aan maar geen beeld want ik zit in mijn pc kamer maar heb geluid van de tv op de achtergrondquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga straks ook kijken ja
quote:
Ga je niet eens Beethoven kijken hierna?quote:
ook leuk, daar draait het vooral omquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de tv aan maar geen beeld want ik zit in mijn pc kamer maar heb geluid van de tv op de achtergrond
OMG die ook weerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je niet eens Beethoven kijken hierna?
En toch ben je van harte welkomquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voel me hier buitengesloten als enige minderjarige
quote:
Ohnoes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben sociaal aan het doen in de echte wereld
Nee, lekker veilig op mijn eigen bankquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
Die die die wereld met die die evil d-daystar in the b-b-big blue room?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker mijn bedje op zoekenslaap lekker allemaal
Ja hoor, ik was de eerst 18 keer ook enthousiast over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Sweet dreams LLquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Glimdingenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lekker veilig op mijn eigen bank![]()
Ik heb alleen wel een shirt met glimdingen aan
Ow, dan kan het welquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lekker veilig op mijn eigen bank![]()
Ik heb alleen wel een shirt met glimdingen aan
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |