Tot later Koenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nu ff de vaatwasser leeghalen en dan tv kijken
Kom daarna wel ff terug
Degenen die gaan slapen:![]()
Anders: laterrrrrrrrrr
later Kjonquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nu ff de vaatwasser leeghalen en dan tv kijken
Kom daarna wel ff terug
Degenen die gaan slapen:![]()
Anders: laterrrrrrrrrr
pats, right in the facequote:Op zaterdag 25 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Oeh, met een bibigun in z'n liesstreek.
leidenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Home Alone kindje heeft alle vallen uitgezet, nu komen de inbrekers, en dan gaan ze allemaal sadistisch leiden voor ons vertier. leedvermaak alles
autshj, peinleikquote:
We kennen de filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Bam, strijkijzer in z'n gezicht, hand gebrand aan de deurknop, uitgegleden over de deurknop.
tot in den treurenquote:
ik weet het, daarom stop ik nu ookquote:
Je mag best enthousiast blijven hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het, daarom stop ik nu ook
Gaat vanzelf overquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag best enthousiast blijven hoor
alles gaat toch kapot ooitquote:
okk, spin in z'n gezicht, nu pakt ie een koevoet en slaat de ander in z'n ballen omdat de spin daar een gezellig huisje gaat bouwen, maar mist op komische wijze, waardoor er een extreem pijnlijke scène plaatsvindt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag best enthousiast blijven hoor
jaquote:
ik ga straks ook kijken jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |