O.... hoe dan ook kut.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
Mikey was een hondje, zo'n dappere teckel.
Volgens mij liggen er ook bladeren! En zijn de sporen uitgezet van de zon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
O.... hoe dan ook kut.![]()
O jee.. er vielen net drie sneeuwvlokjes uit de lucht. Als de treinen straks nog maar rijden!
Hier rijdt ie volop, "Unstoppable", goeie filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
O jee.. er vielen net drie sneeuwvlokjes uit de lucht. Als de treinen straks nog maar rijden!
En er lopen of vliegen vast kerstmannen in de weg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er ook bladeren! En zijn de sporen uitgezet van de zon.
Deze rechtsboven. Maar deze kun je ook clicken -->quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:23 schreef CarOnline het volgende:
Hoe pas je nu je profiel aan
Ik kan het nergens vinden!
Ah, gefunden!
JA!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En er lopen of vliegen vast kerstmannen in de weg.![]()
[ afbeelding ]
Maar hee.. het is kerstmis. EN DAT IS GEZELLIG!![]()
Ik dee al ik dee al!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst je profiel aanpassen, dan naar de wc.
Doe dan nog even kleien met de iPhone in de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik dee al ik dee al!
Ik moet nog douchen. Om 12 uur staan de feestvierders op den stoep.
Die heb ik toevallig klaarliggen om mee te nemen straks. Altijd handig om een filmpje op te kunnen zetten als de smalltalk saai begint te worden danwel er ruzie dreigt. Niet al te beste recensies overigens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier rijdt ie volop, "Unstoppable", goeie film
Ze roept op tot burgermoed, refereert daarbij aan '40 '45 en het staat iedereen vrij om toe te treden tot de ondergrondsequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat is koningin eigenlijk op tv? Hoorde gister 't motto op de radio, het was heul ingewikkeld iig.
Argentinie..quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze roept op tot burgermoed, refereert daarbij aan '40 '45 en het staat iedereen vrij om toe te treden tot de ondergrondse![]()
De uitzending komt vanuit Engeland, daar zit ze inmiddels
Zit nu een half uur te kijken en hij bevalt mij welquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig klaarliggen om mee te nemen straks. Altijd handig om een filmpje op te kunnen zetten als de smalltalk saai begint te worden danwel er ruzie dreigt. Niet al te beste recensies overigens.
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk de croissantjes in de oven doen
En dan op Nederland 1 én op Nederland 2. Waar dat nou weer goed voor is. Zo doet Kim Jung Il dat ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)n-als-uw-gelijke.htm
Om 13.00 uur
Hmmmnng!!!!quote:
Ze komen volgende week de staatsradio in de keuken monteren, wanneer komen ze bij jou langs?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op Nederland 1 én op Nederland 2. Waar dat nou weer goed voor is. Zo doet Kim Jung Il dat ook.
Hier ongeveer hetzelfde scenario.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Morning! Met een piepklein katertje, maar dat geeft een goede buffer voor het familiediner straks. Nou ja, familiedier .. Zootje ongeregeld aan tale.
Ik heb gelukkig nog even. en morgen vooralsnog vrij van verplichtingen.
beequeen:
oh maar dat kijk ik nooit!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:37 schreef Toverheks het volgende:
Wie heeft gister deze kerstspeciaal gezien, Carooooooooooo kan je hem te pakken krijgen gewoon geweldig weer.
shameless is zwager mee bezig ja man is 62 en niet zo snel hahaha als ik ze heb gil ik jou kant op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh maar dat kijk ik nooit!![]()
ik hou het ff bijn shameless.
hebbie die al voor me?
kan ik je kerstpakket al sturen?
Ik heb besloten dat ik na het laatste filmdeel de boeken weer ga lezen. Back to Hogwarts.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
DK heeft tot half 3 vannacht HP liggen lezen![]()
Ik ga ook weer de laatste 2 boeken lezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik na het laatste filmdeel de boeken weer ga lezen. Back to Hogwarts.
De boeken zijn imo zoveel beter dan de rollercoasters van beelden. Bij de films raak ik af en toe de weg kwijt, in de boeken nooit.
Ik wacht geduldig ab! *taptaptap*quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
shameless is zwager mee bezig ja man is 62 en niet zo snel hahaha als ik ze heb gil ik jou kant op.
maar dit Caro beetje zelfde domme humor maar zo leuk, en ze spelen nog steeds net als 10 jar geleden ze zijn alleen ouder geworden, dit vind jij ook heel leuk weet ik wel zeker.
en ik wil geen kerstpakketwil helemaal niks hebbe
Jij ook de kerst-zegen, mijn zoon!quote:
Hij kan mooi het heen en weer krijgen met zijn Zwitserse Garde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij ook de kerst-zegen, mijn zoon!
Het enige land dat uitsluitend bezit over elite troepen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan mooi het heen en weer krijgen met zijn Zwitserse Garde.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige land dat uitsluitend bezit over elite troepen!
Ik had het niet over die smerige Ratzinger hèquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duhhhh![]()
Anders kijkt ie niet zo vredig....ist niet!
Ik ook niet heurquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over die smerige Ratzinger hè
Dat is met Pasen!quote:
quote:
Nee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijgt ie niet met de kerst iets fleurigs dan, ook geen kerststalletje met stukje erin gemaakt???
jullie ook Juudquote:
ik dacht oprecht dat ie nu ook bloemen zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee!
Maar Pasen is ook belangrijker voor Katholieken dan kerstmis!
IJsbloemen op zijn ramen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht oprecht dat ie nu ook bloemen zou krijgen.
Bloemen in de winter? Daar heb je een heks voor nodig! Geen priesterquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht oprecht dat ie nu ook bloemen zou krijgen.
Maar die groeien toch niet in de kerk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
ja weet ik veel, bloemen in de winter kan toch best, zo een kerk heeft toch ook cv
Nee duh, in de kassen in het westlandquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar die groeien toch niet in de kerk?
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee duh, in de kassen in het westland
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
En een lekker kerstonbijt voor jullie allemaal![]()
Wij gaan het Urbi et Orbi kijken
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.
http://www.tvgids.nl/programma/10281343/Home_alone/quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.
Echt hè.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/10281343/Home_alone/
Die is wel tof trouwens! Voor kinderen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_voor_Oorlogswinter/
ik en een kerk, ik rijd wel eens langs de Westerkerk is toch ook wel goed hequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en een kerk, ik rijd wel eens langs de Westerkerk is toch ook wel goed he
Nee, ik organiseer gewoon een orgie ter ere van de Saturnaliaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?
Dan ben je een paar dagen te laat!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik organiseer gewoon een orgie ter ere van de Saturnalia
Lief zijn voor elkander ,ook al heeft de buurman alles en moet jij op een houtje bijten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je een paar dagen te laat!
Nu komt Bellatrix zo meteen! Eens zien wat die te melden heeft!
Ik bijt al jaren op een houtje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkander ,ook al heeft de buurman alles en moet jij op een houtje bijten.
Tot volgend jaar beste burgers, ik boer weer een aantal ton bij elkaar.
Groetjes van Amalia.
Natuurlijk neemt de ene sprookjesfiguur het voor de ander opquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo de christelijke toon van ganse natie is gezet!
Ook het Urbi et Orbi gezien dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was wel ok toch, geen steekjes richting Wilders dit keer maar ouderwets een kwartier vrede op aard prediken.
bedankt fur die blumenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook het Urbi et Orbi gezien dan?
Das met pasen, ei!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bedankt fur die blumen
of is dat met Pasen? Nee, ik heb geen flauw idee.
Pietje is oom geworden van een nichtje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
O ja, zalig kerstfeest ho ho ho.
Ik ben gistermorgen oom gewordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
Ow ja, voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
Prettige kerstdagen allemaal!
Doet nietsquote:
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/12/ihasafunny-motivational-poster-ichm-jesus.jpeg on this server.quote:
Nee net een dag te vroeg ervoor meen ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef Deisyy het volgende:
O wat leuk, een kerstkindje![]()
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Wel sneu dat je nichtje nu altijd tegelijk jarig is met bommie
Holy!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hier dan: http://jesuscleavage.blogspot.com/
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Zo is het pietje, mijn zoon is ook een dag voor kerst geboren , dus ook een kerstkindje
Die tweede kerstdag hebben wij er ook maar bij verzonnen, wordt buiten Nederland bijna nergens gevierd. Zelfde voor tweede paasdag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerst.
Van minimaal 1 cm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.
Paaskindje! Waarschijnlijk niet volgens de strenge regels, maar die lap ik aan mijn laars.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom er net (door een topic van maanvis) achter dat ik in 2011 op 2e paasdag jarig jarig ben
. Het is me toch allemaal wat.
op 1e kerstdag???quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:51 schreef Marrije het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Jumbo, uiteraard wat rustiger dan de gemiddelde zaterdag, maar toch, was ook niet echt rustig in de winkel.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Top-2000 op staan en ga zo echt opruimen/schoonmaken
Nah, niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alweer, je hebt gisteren toch ook al gesopt, zoiets las ik toch
quote:
Ah een lotgenootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele dag loopt te lullen op FOK, dan kom je nergens meer aan toe.
quote:
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hier niet aan de schoonmaak, maar sta wel in de keuken. Verse groentensoep aan het maken. Over 15 min is het klaar
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.
Dat is een piep klein beetje een pakje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?
Veel plezier Mootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ga vredig naar Duitsland. Have fun iedereen!
Voor mij dat laatstequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor zo meteen een fijn kerstdiner! Of dat nu bij de schoonouders is, of een blikje cocktailworstjes voor de pc! Geniet ervan!
Cool, gooi er een paar sneeuwballen opquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Bij mijn overburen:
[ afbeelding ]
Ik heb er 5, maar die zie ik morgen pasquote:
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, hier gaat het prima. De wasmachine draait en ik ga zo het vlees voor de goulash opzetten. Ik ben gewoon blij dat ik thuis ben en dat hele kerstgedoe kan me niet schelen.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt er toch een aantal?
Klinkt wel apart, voor het eerst naar de kerk en dan al die onderwerpen. Maak je over die hel maar geen zorgen, daar komen de leukste ongelovigen terecht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoWas vrij onduidelijk
Maar wel gesjellug
En toen voor het eerst in heel mijn onschuldige leventje naar de Kerk geweest, best indrukwekkend behalve dat ik volgens één van de dominee's voor eeuwig in het duister zal leven als niet-gelovige.
Oh, en ze begonnen gewoon over Moslims én kindermisbruik in kerken, vond ik wel ballsy
Maar best tof, een heul orkest in die kerk wat erg mooi klonk
En dus God gevonden, die zat blijkbaar gewoon daar in die kerk, dat verwacht je niet.
Bietje biertjes wezen drinken daarna met Meer in de kroegEn daar nu net van wakker geworden
_!
Vandaag dvd'tje kijken die ik Mera voor kerst heb gegeven en als ze ooit nog uit bed komt eten we zelfgemaakte Lasagna á la Mera
Zo kom ik die Kerst wel door
waar is hier? Wel mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Sporti het volgende:
Fijne kerst allemaal, en ja Liesje ik woon hier nog steeds,
ingesneeuwd en wel momenteel.
[ afbeelding ]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
En qua werk heb ik echt geen ruk te doen
Ja het is eenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.
oh ff opzetten was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Ow is een best of uitzending, nou ja, alles beter dan Bananasplit
Gefeli Souryquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Hier ook een kerst baby in de fam. Matis 8,5 pond mannetje vannacht geboren. Zo mijn zus 3 keer oma in één jaar. Ze voelt zich er steeds jonger bij.Maar ze mogen wel even kappen nu volgens haar
van dit liedje wordt ik wel vrolijkquote:
Vooral moequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli Soury3 keer achter elkaar zo zo wat zal je zus trots wezen.
hahahha ja als ze ze alle3 tegelijk op visite krijgt, leuk toch heerlijk kleine kinderen als je ze weer terug mag geven na afloopquote:
Haar tweeling (dochters) wonen vlakbij, die hebben 2 meisjes baby's. Maar daar word ze soms ook kriegelijk van omdat de dames willen shoppen en de baby's droppen. Ze heeft het zelf rete druk met een eigen bedrijf. Matis woont in Den Haag dus die zal ze minder zien. Maar ze glom van oor tot oor ...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja als ze ze alle3 tegelijk op visite krijgt, leuk toch heerlijk kleine kinderen als je ze weer terug mag geven na afloop
dus het zijn alleen maar meiden wat de klok slaat bij je zus, oh wat zal dat later een gekakkel worden als die kleintjes ook groot zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tweeling (dochters) wonen vlakbij, die hebben 2 meisjes baby's. Maar daar word ze soms ook kriegelijk van omdat de dames willen shoppen en de baby's droppen. Ze heeft het zelf rete druk met een eigen bedrijf. Matis woont in Den Haag dus die zal ze minder zien. Maar ze glom van oor tot oor ...Woensdag ga ik zelf even loeren
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heksje: Bedankt voor je kaartje!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Hier ook een kerst baby in de fam. Matis 8,5 pond mannetje vannacht geboren. Zo mijn zus 3 keer oma in één jaar. Ze voelt zich er steeds jonger bij.Maar ze mogen wel even kappen nu volgens haar
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tweeling (dochters) wonen vlakbij, die hebben 2 meisjes baby's. Maar daar word ze soms ook kriegelijk van omdat de dames willen shoppen en de baby's droppen. Ze heeft het zelf rete druk met een eigen bedrijf. Matis woont in Den Haag dus die zal ze minder zien. Maar ze glom van oor tot oor ...Woensdag ga ik zelf even loeren
feliquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Hier is ie ook binnen Haks !quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heksje: Bedankt voor je kaartje!
dus meet de fokkers is leuk??? en zeg nou eens wat heb je voor je zoon voor kado gekocht|/????quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb helemaal niets met Harry Potter, met de boeken niet en met de films niet![]()
Dit in tegenstelling tot man en kinderen.
Vanavond zijn wij naar Meet de Fockers 3 geweest, wel een aardige film en nee Soury, ik heb niet met popcorn gegooid, we zaten maar met 16 mensen in de zaal dus dan viel het zo op
Ja, was echt leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Leuk FANN dat met je vader hahaha heerlijk toch
wat ben je aan het kijken? iets op TV?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoppa danny met een amsterdamse medley ff inhaken maar weer..........en we draaien rechtsommmmmmmmmmm en we draaien linksom op die mooie wals uit de Jordaahaaaaaaaaaan
lief, en hoe je het beschrijftquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, was echt leuken hij wist niet dat ik kwam,
wist ik zelf ook pas vanmiddag hoor, kwam zomaar in me op...
maar was mooi
RTV Noord Holland, Danny in concert, heb hem jaren terug in AHOY gezien, en echt klasse, en nu zingt ie nog beter, vooral die snik he, heb 2 cd.`van hem en echt zitten pareltjes van nummers tussen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat ben je aan het kijken? iets op TV?
Ah ! vandaar je gehupsquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
RTV Noord Holland, Danny in concert, heb hem jaren terug in AHOY gezien, en echt klasse, en nu zingt ie nog beter, vooral die snik he, heb 2 cd.`van hem en echt zitten pareltjes van nummers tussen.
Ik had hem WEL door heurquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
Welk woord begrijpen julie niet aan "Mannetje" Maitis heeft een piem
ohhhhh dat is ook een hele mooie film, echt ademloos af en toe he, veel plezier met je Griek en de filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! vandaar je gehups![]()
nah... ik ga die Griek effe wakker maken en dan deze film kijken,
past wel een beetje bij kerst...
Ik begin niks ..... die koters wel ondertussen. Ik word oudquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Begin jij nou ook altis een Babyplaag ik sweeeeeeeeer ut je !
Matis is wel een leuke naam en UNIEK
kiek maar !
http://www.babyflock.nl/babynamen/voornaam.php?id=9308
nah... dat wordt babyzitten Muis ...![]()
Gefeliciteerd !
Hoe ouder je wordt hoe beter !quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begin niks ..... die koters wel ondertussen. Ik word oud
Heks !quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
ff voor me moeder,verdomme wat de kerst ook met je doet kut gewoon maar mooi lied.
o nee hoor gekkie dat je bent, maar vind dit gewoon heel mooi nummer is voor me moeder, ach komt gewoon door dat kerstgevoel, nee hoor heerlijk dat je ze genoten hebt vandaag met je oudjes, is je gegund.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks !![]()
Ik dacht even niet aan dat soort dingen toen ik mijn verhaal postte
nou wegwezen danquote:
Nu moet ik denken aan wat op mijn tante's plee hing. Stel niet uit voor morgen wat je vandaag nog kan doen. Iets in die strekking.. Nou ik stel het wel uit tot een volgend levenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe beter !
Ken ook so op een tegeltje![]()
eigenlijk zou Papadopoulos hier al zijn, maar door ''omstandigheden'' (met werk)
komt ie later, maar met Oud en Nieuw is ie hier, dus ken ik weer op stap met die
gosert
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier geprobeerd om een kerstbaby te maken, over een maand weten we meer![]()
En de mosselen waren fantastisch, zo ook het ijs na
Hebbie je sneeuwpop legge douwequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
hahahaha sorryquote:
Waar moet ik nu weer overheen plassen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je een kerstwip Teun, nou dan kan je zo een predictor halen maandag en dan even wachten tot de cyclus eigenlijk op gang moest komen, en ff testen
dat wil zeggen wel er over heen plassen
ben blij dat je het gezellig hebt gehad Teun.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar moet ik nu weer overheen plassen?
't Was gezellig, 't was leuk maar ik ben blij dat ik morgen weer een normale dag heb
Lol whatquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
No worries, als ik 48 kan worden zonder al te grote problemen, dan moet het de laatste pak 'm beet 20 jaar ook lukken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Soury het volgende:
Nou ja kijk een beetje uit Teun. Voordat je er met ogen open in stinkt. Zweepjes zijn wel cool
Bij moeders geweest vandaag. Mijn auto na 14 dagen van een pak sneeuw bevrijd. En vol gepropt met soep, salades vis thee en ga maar door enz.. Sjesus dat mens kan de complete stad voorzien. Ik moch ook niet wegquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No worries, als ik 48 kan worden zonder al te grote problemen, dan moet het de laatste pak 'm beet 20 jaar ook lukken.![]()
Jij lekker gegeten en een leuke dag gehad?
Bonnie? Die komt hier niet hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 05:30 schreef donroyco het volgende:
Bonnie!
Wie houdt de drank voor haar verborgen?
Bonnie St. Clairequote:Op zondag 26 december 2010 05:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Bonnie? Die komt hier niet hoor.
Die komt sowieso niet verder dan Nescio
Veel plezier, hier wacht ik op wat komen gaat, ze komen zo dus broodje in hun mik en hoppa ga maar in de sneeuw spelenquote:Op zondag 26 december 2010 11:10 schreef Laysa het volgende:
Hoi hoi....straks richting familie brunch
Ik hoop stiekem op frietjes en een frikandel, maar dat zit er wel niet in!quote:Op zondag 26 december 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Veel plezier, hier wacht ik op wat komen gaat, ze komen zo dus broodje in hun mik en hoppa ga maar in de sneeuw spelennee hoor verheug me er toch wel op, heerlijk heb ik ze eindelijk weer eens voor mezelf, alle3 de kids plus schoonzoon, en die neemt neefje van 2 mee, dat is me een lekker pikkie, en zegt oma tegen me
![]()
![]()
![]()
Dat wil inderdaad wel lekker aankomen. Heb je vandaag nog verplichtingen?quote:Op zondag 26 december 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Net 2 uur gesport en daarna champagne. Tikt er lekker in.
He-le-maal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Dat wil inderdaad wel lekker aankomen. Heb je vandaag nog verplichtingen?
quote:Op zondag 26 december 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Net 2 uur gesport en daarna champagne. Tikt er lekker in.
Ik was met de auto. Heb zo de autosleutels met een fiets geruild en ben maar naar huis gaan fietsen. Maar was wel heel leuk want het was nog best druk in de les vanmorgen en dat had ik niet verwacht. Zo even op de bank liggen.quote:
Leuk is een groot woord, maar het was best okay en ik heb het overleefd. En ben een nepparfum rijker. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
He-le-maal niks.Al was het gisteren wel gezellig hoor maar op de bank met dvd en haard is eigenlijk wel tofst!
Heb je het leuk gehad gisteren?
Het was ook gewoon werk, wtf waarom zijn jullie openquote:Op zondag 26 december 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was met de auto. Heb zo de autosleutels met een fiets geruild en ben maar naar huis gaan fietsen. Maar was wel heel leuk want het was nog best druk in de les vanmorgen en dat had ik niet verwacht. Zo even op de bank liggen.
Nepparfum van wat? Chanel No.6?quote:Op zondag 26 december 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord, maar het was best okay en ik heb het overleefd. En ben een nepparfum rijker. Wat wil je nog meer?
Kijk meer uit naar de rest van de week. Het Java-bruidspaar is in Nederland, beste Kees komt hopelijk morgen ook en buiten het alternatieve Hollandse bruiloftsfeest, gaan we allemaal leuke dingen doen met zijn allen. Morgen waarschijnlijk bosborrelen.
En dus ook samen naar een oud op nieuwfeest bij Kinki. Goed geschoren het nieuwe jaar in, wie wil dat nu niet?
Die kerel (GM) zag er echt fout uit.quote:Op zondag 26 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nepparfum van wat? Chanel No.6?
Ah leuk met al je vrienden. Krijg er bijna een last christmas *Wham Bam* gevoel van.
Ja, die zijn er natuurlijk. Zoals ik! Maar er zijn ook mensen die gewoon even lekker komen sporten voordat ze 's middags weer ergens aan gaan schuiven. En het was gewoon leuk!quote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was ook gewoon werk, wtf waarom zijn jullie open? Zijn er mensen die echt tegen 't dak vliegen als ze niet een dagje kunnen sporten
.
Geniet ervan
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
Nepparfum van wat? Chanel No.6?
Ah leuk met al je vrienden. Krijg er bijna een last christmas *Wham Bam* gevoel van.
Ik moest zo lachen om Carlo als George.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel (GM) zag er echt fout uit.
De gedachte dat jij een fles nep parfum waard bent, hoe kersterig.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebben.
En er dan zelf van overtuigd zijn dat het niet van echt te onderscheiden is, qua geur en fles. Ik hield maar even wijselijk mijn mond over de slechte, plastic afwerking. De gedachte telt, tenslotte.
Even kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om Carlo als George.
Het is smerig. En het lijkt na even op je huid te zitten te oxideren tot iets wat altijd ruikt naar kots.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebben.
En er dan zelf van overtuigd zijn dat het niet van echt te onderscheiden is, qua geur en fles. Ik hield maar even wijselijk mijn mond over de slechte, plastic afwerking. De gedachte telt, tenslotte.
Jij hebt ook zo'n zus?quote:Op zondag 26 december 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is smerig. En het lijkt na even op je huid te zitten te oxideren tot iets wat altijd ruikt naar kots.
Maar het gaat om de gedachte.
Of je kiest ervoor de gegeven fles achter in de kast te zetten. Je gaat toch niet voorje lol met een goor luchtje op lopen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef hondjes het volgende:
Dat is echt goor, een parfum ophebben, die je vies vindt.
Loop je de hele dag met die geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |