O.... hoe dan ook kut.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
Mikey was een hondje, zo'n dappere teckel.
Volgens mij liggen er ook bladeren! En zijn de sporen uitgezet van de zon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
O.... hoe dan ook kut.![]()
O jee.. er vielen net drie sneeuwvlokjes uit de lucht. Als de treinen straks nog maar rijden!
Hier rijdt ie volop, "Unstoppable", goeie filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
O jee.. er vielen net drie sneeuwvlokjes uit de lucht. Als de treinen straks nog maar rijden!
En er lopen of vliegen vast kerstmannen in de weg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er ook bladeren! En zijn de sporen uitgezet van de zon.
Deze rechtsboven. Maar deze kun je ook clicken -->quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:23 schreef CarOnline het volgende:
Hoe pas je nu je profiel aan
Ik kan het nergens vinden!
Ah, gefunden!
JA!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En er lopen of vliegen vast kerstmannen in de weg.![]()
[ afbeelding ]
Maar hee.. het is kerstmis. EN DAT IS GEZELLIG!![]()
Ik dee al ik dee al!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst je profiel aanpassen, dan naar de wc.
Doe dan nog even kleien met de iPhone in de hand.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik dee al ik dee al!
Ik moet nog douchen. Om 12 uur staan de feestvierders op den stoep.
Die heb ik toevallig klaarliggen om mee te nemen straks. Altijd handig om een filmpje op te kunnen zetten als de smalltalk saai begint te worden danwel er ruzie dreigt. Niet al te beste recensies overigens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier rijdt ie volop, "Unstoppable", goeie film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |