Voor mij dat laatstequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor zo meteen een fijn kerstdiner! Of dat nu bij de schoonouders is, of een blikje cocktailworstjes voor de pc! Geniet ervan!
Cool, gooi er een paar sneeuwballen opquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Bij mijn overburen:
[ afbeelding ]
Ik heb er 5, maar die zie ik morgen pasquote:
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, hier gaat het prima. De wasmachine draait en ik ga zo het vlees voor de goulash opzetten. Ik ben gewoon blij dat ik thuis ben en dat hele kerstgedoe kan me niet schelen.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt er toch een aantal?
Klinkt wel apart, voor het eerst naar de kerk en dan al die onderwerpen. Maak je over die hel maar geen zorgen, daar komen de leukste ongelovigen terecht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoWas vrij onduidelijk
Maar wel gesjellug
En toen voor het eerst in heel mijn onschuldige leventje naar de Kerk geweest, best indrukwekkend behalve dat ik volgens één van de dominee's voor eeuwig in het duister zal leven als niet-gelovige.
Oh, en ze begonnen gewoon over Moslims én kindermisbruik in kerken, vond ik wel ballsy
Maar best tof, een heul orkest in die kerk wat erg mooi klonk
En dus God gevonden, die zat blijkbaar gewoon daar in die kerk, dat verwacht je niet.
Bietje biertjes wezen drinken daarna met Meer in de kroegEn daar nu net van wakker geworden
_!
Vandaag dvd'tje kijken die ik Mera voor kerst heb gegeven en als ze ooit nog uit bed komt eten we zelfgemaakte Lasagna á la Mera
Zo kom ik die Kerst wel door
waar is hier? Wel mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Sporti het volgende:
Fijne kerst allemaal, en ja Liesje ik woon hier nog steeds,
ingesneeuwd en wel momenteel.
[ afbeelding ]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
En qua werk heb ik echt geen ruk te doen
Ja het is eenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |