Ook het Urbi et Orbi gezien dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was wel ok toch, geen steekjes richting Wilders dit keer maar ouderwets een kwartier vrede op aard prediken.
bedankt fur die blumenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook het Urbi et Orbi gezien dan?
Das met pasen, ei!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bedankt fur die blumen
of is dat met Pasen? Nee, ik heb geen flauw idee.
Pietje is oom geworden van een nichtje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
O ja, zalig kerstfeest ho ho ho.
Ik ben gistermorgen oom gewordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
Ow ja, voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
Prettige kerstdagen allemaal!
Doet nietsquote:
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/12/ihasafunny-motivational-poster-ichm-jesus.jpeg on this server.quote:
Nee net een dag te vroeg ervoor meen ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef Deisyy het volgende:
O wat leuk, een kerstkindje![]()
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Wel sneu dat je nichtje nu altijd tegelijk jarig is met bommie
Holy!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hier dan: http://jesuscleavage.blogspot.com/
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Zo is het pietje, mijn zoon is ook een dag voor kerst geboren , dus ook een kerstkindje
Die tweede kerstdag hebben wij er ook maar bij verzonnen, wordt buiten Nederland bijna nergens gevierd. Zelfde voor tweede paasdag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerst.
Van minimaal 1 cm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.
Paaskindje! Waarschijnlijk niet volgens de strenge regels, maar die lap ik aan mijn laars.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom er net (door een topic van maanvis) achter dat ik in 2011 op 2e paasdag jarig jarig ben
. Het is me toch allemaal wat.
op 1e kerstdag???quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:51 schreef Marrije het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Jumbo, uiteraard wat rustiger dan de gemiddelde zaterdag, maar toch, was ook niet echt rustig in de winkel.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Top-2000 op staan en ga zo echt opruimen/schoonmaken
Nah, niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alweer, je hebt gisteren toch ook al gesopt, zoiets las ik toch
quote:
Ah een lotgenootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele dag loopt te lullen op FOK, dan kom je nergens meer aan toe.
quote:
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hier niet aan de schoonmaak, maar sta wel in de keuken. Verse groentensoep aan het maken. Over 15 min is het klaar
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.
Dat is een piep klein beetje een pakje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?
Veel plezier Mootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ga vredig naar Duitsland. Have fun iedereen!
Voor mij dat laatstequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor zo meteen een fijn kerstdiner! Of dat nu bij de schoonouders is, of een blikje cocktailworstjes voor de pc! Geniet ervan!
Cool, gooi er een paar sneeuwballen opquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Bij mijn overburen:
[ afbeelding ]
Ik heb er 5, maar die zie ik morgen pasquote:
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, hier gaat het prima. De wasmachine draait en ik ga zo het vlees voor de goulash opzetten. Ik ben gewoon blij dat ik thuis ben en dat hele kerstgedoe kan me niet schelen.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?
Je hebt er toch een aantal?
Klinkt wel apart, voor het eerst naar de kerk en dan al die onderwerpen. Maak je over die hel maar geen zorgen, daar komen de leukste ongelovigen terecht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gisteren eten bij schoonouders die dachten dat we vandaag zouden komen, ofzoWas vrij onduidelijk
Maar wel gesjellug
En toen voor het eerst in heel mijn onschuldige leventje naar de Kerk geweest, best indrukwekkend behalve dat ik volgens één van de dominee's voor eeuwig in het duister zal leven als niet-gelovige.
Oh, en ze begonnen gewoon over Moslims én kindermisbruik in kerken, vond ik wel ballsy
Maar best tof, een heul orkest in die kerk wat erg mooi klonk
En dus God gevonden, die zat blijkbaar gewoon daar in die kerk, dat verwacht je niet.
Bietje biertjes wezen drinken daarna met Meer in de kroegEn daar nu net van wakker geworden
_!
Vandaag dvd'tje kijken die ik Mera voor kerst heb gegeven en als ze ooit nog uit bed komt eten we zelfgemaakte Lasagna á la Mera
Zo kom ik die Kerst wel door
waar is hier? Wel mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Sporti het volgende:
Fijne kerst allemaal, en ja Liesje ik woon hier nog steeds,
ingesneeuwd en wel momenteel.
[ afbeelding ]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
En qua werk heb ik echt geen ruk te doen
Ja het is eenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo stil Remlof?? en ja ook maar oorlogswinter kijken, kijken of het echt een mooie film is zoals iedereen maar roept.
oh ff opzetten was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Ow is een best of uitzending, nou ja, alles beter dan Bananasplit
Gefeli Souryquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Hier ook een kerst baby in de fam. Matis 8,5 pond mannetje vannacht geboren. Zo mijn zus 3 keer oma in één jaar. Ze voelt zich er steeds jonger bij.Maar ze mogen wel even kappen nu volgens haar
van dit liedje wordt ik wel vrolijkquote:
Vooral moequote:Op zaterdag 25 december 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli Soury3 keer achter elkaar zo zo wat zal je zus trots wezen.
hahahha ja als ze ze alle3 tegelijk op visite krijgt, leuk toch heerlijk kleine kinderen als je ze weer terug mag geven na afloopquote:
Haar tweeling (dochters) wonen vlakbij, die hebben 2 meisjes baby's. Maar daar word ze soms ook kriegelijk van omdat de dames willen shoppen en de baby's droppen. Ze heeft het zelf rete druk met een eigen bedrijf. Matis woont in Den Haag dus die zal ze minder zien. Maar ze glom van oor tot oor ...quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja als ze ze alle3 tegelijk op visite krijgt, leuk toch heerlijk kleine kinderen als je ze weer terug mag geven na afloop
dus het zijn alleen maar meiden wat de klok slaat bij je zus, oh wat zal dat later een gekakkel worden als die kleintjes ook groot zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tweeling (dochters) wonen vlakbij, die hebben 2 meisjes baby's. Maar daar word ze soms ook kriegelijk van omdat de dames willen shoppen en de baby's droppen. Ze heeft het zelf rete druk met een eigen bedrijf. Matis woont in Den Haag dus die zal ze minder zien. Maar ze glom van oor tot oor ...Woensdag ga ik zelf even loeren
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heksje: Bedankt voor je kaartje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |