Bloemen in de winter? Daar heb je een heks voor nodig! Geen priesterquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht oprecht dat ie nu ook bloemen zou krijgen.
Maar die groeien toch niet in de kerk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
ja weet ik veel, bloemen in de winter kan toch best, zo een kerk heeft toch ook cv
Nee duh, in de kassen in het westlandquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar die groeien toch niet in de kerk?
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee duh, in de kassen in het westland
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
En een lekker kerstonbijt voor jullie allemaal![]()
Wij gaan het Urbi et Orbi kijken
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.
http://www.tvgids.nl/programma/10281343/Home_alone/quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Over de paus gesproken. Zijn er nog leuke films de aankomende dagen op tv? Eentje die nog geen 10 jaar oud is.
Echt hè.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/10281343/Home_alone/
Die is wel tof trouwens! Voor kinderen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_voor_Oorlogswinter/
ik en een kerk, ik rijd wel eens langs de Westerkerk is toch ook wel goed hequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en een kerk, ik rijd wel eens langs de Westerkerk is toch ook wel goed he
Nee, ik organiseer gewoon een orgie ter ere van de Saturnaliaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag nog naar de kerk, stelletje ongelovigen?
Dan ben je een paar dagen te laat!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik organiseer gewoon een orgie ter ere van de Saturnalia
Lief zijn voor elkander ,ook al heeft de buurman alles en moet jij op een houtje bijten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je een paar dagen te laat!
Nu komt Bellatrix zo meteen! Eens zien wat die te melden heeft!
Ik bijt al jaren op een houtje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkander ,ook al heeft de buurman alles en moet jij op een houtje bijten.
Tot volgend jaar beste burgers, ik boer weer een aantal ton bij elkaar.
Groetjes van Amalia.
Natuurlijk neemt de ene sprookjesfiguur het voor de ander opquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo de christelijke toon van ganse natie is gezet!
Ook het Urbi et Orbi gezien dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was wel ok toch, geen steekjes richting Wilders dit keer maar ouderwets een kwartier vrede op aard prediken.
bedankt fur die blumenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook het Urbi et Orbi gezien dan?
Das met pasen, ei!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bedankt fur die blumen
of is dat met Pasen? Nee, ik heb geen flauw idee.
Pietje is oom geworden van een nichtje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
O ja, zalig kerstfeest ho ho ho.
Ik ben gistermorgen oom gewordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Pietje waarom werd jij gefeliciteerd?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
Ow ja, voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
Prettige kerstdagen allemaal!
Doet nietsquote:
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/12/ihasafunny-motivational-poster-ichm-jesus.jpeg on this server.quote:
Nee net een dag te vroeg ervoor meen ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef Deisyy het volgende:
O wat leuk, een kerstkindje![]()
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Wel sneu dat je nichtje nu altijd tegelijk jarig is met bommie
Holy!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hier dan: http://jesuscleavage.blogspot.com/
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Zo is het pietje, mijn zoon is ook een dag voor kerst geboren , dus ook een kerstkindje
Die tweede kerstdag hebben wij er ook maar bij verzonnen, wordt buiten Nederland bijna nergens gevierd. Zelfde voor tweede paasdag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kerstkindje. Dat is ene kind die geboren is op eerste of tweede kerstdag!
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister hoorde ik een heel relaas over de officiële definitie van 'een witte kerst'. Joh, als er sneeuw ligt met kerst is 't een witte kerst.
Van minimaal 1 cm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het is pas een witte kerst als er gesloten sneeuwdek ligt op beide kerstdagen in de tuin van het instituut in de Bilt.
Paaskindje! Waarschijnlijk niet volgens de strenge regels, maar die lap ik aan mijn laars.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom er net (door een topic van maanvis) achter dat ik in 2011 op 2e paasdag jarig jarig ben
. Het is me toch allemaal wat.
op 1e kerstdag???quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:51 schreef Marrije het volgende:
Net boodschappen gedaan bij de Jumbo, uiteraard wat rustiger dan de gemiddelde zaterdag, maar toch, was ook niet echt rustig in de winkel.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb de Top-2000 op staan en ga zo echt opruimen/schoonmaken
Nah, niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alweer, je hebt gisteren toch ook al gesopt, zoiets las ik toch
quote:
Ah een lotgenootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele dag loopt te lullen op FOK, dan kom je nergens meer aan toe.
quote:
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hier niet aan de schoonmaak, maar sta wel in de keuken. Verse groentensoep aan het maken. Over 15 min is het klaar
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik eet vandaag ook verse groentensoep. Naja uit een pakje, maar wel met vlees en groenten. Zin in.
Dat is een piep klein beetje een pakje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier geen pakje, alhoewel, kant en klare bouillonblokjes telt misschien ook wel als een pakje?
Veel plezier Mootquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ga vredig naar Duitsland. Have fun iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |