Ach, je kunt het ook gewoon gebruiken als toiletverfrisser...quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je kiest ervoor de gegeven fles achter in de kast te zetten. Je gaat toch niet voorje lol met een goor luchtje op lopen?
Alhoewel dit geurtje niet vies ruikt. Maar ik heb een hekel aan nep.
Heeft je kleinkind de griep te pakken? Beterschap!
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
Merry Christmas
![]()
[ afbeelding ]
Heb het plaatje in de OP wegens erg mooilaten staan, vervolg op: [RLS SC 1045] Vrede is gekomen
Ach gosh, zo'n ukkie met griep. Sneu.quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef hondjes het volgende:
Bedoel meer , als je een parfumzaak ingaat en zo een ijverige
verkoopster gaat een luchtje op je spuiten.
Of je krijgt een monster, die je vies vindt.
Ik gooi de boel altijd gelijk maar weg, koop mijn eigen parfum wel.
CC, denk inderdaad dat het griep is.
Neen, dat niet, gewoon bij elkaar, koken.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Noek het volgende:
Beterschap met het moppie, hondjes.
Zou je anders wel uitgebreid kerst gaan vieren?
Negende plaats in de café top honderdquote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend met zijn allen naar Esbeek. Lekker wandelen in het bos en daarna snert en schnaps bij De Bockenreijders.
En Christmust is bijna voorbij.
Wacht maar tot de kleine er is, dan heb je dat gevoel in het kwadraatquote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Dementor het volgende:
Ik had gewoon nog een week vrij moeten nemen.
Nationale wetenschap quiz & vet hard.quote:Op zondag 26 december 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt een sf-film op RTL7, ik hoop dat het wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |