Ach, je kunt het ook gewoon gebruiken als toiletverfrisser...quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je kiest ervoor de gegeven fles achter in de kast te zetten. Je gaat toch niet voorje lol met een goor luchtje op lopen?
Alhoewel dit geurtje niet vies ruikt. Maar ik heb een hekel aan nep.
Heeft je kleinkind de griep te pakken? Beterschap!
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
Merry Christmas
![]()
[ afbeelding ]
Heb het plaatje in de OP wegens erg mooilaten staan, vervolg op: [RLS SC 1045] Vrede is gekomen
Ach gosh, zo'n ukkie met griep. Sneu.quote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef hondjes het volgende:
Bedoel meer , als je een parfumzaak ingaat en zo een ijverige
verkoopster gaat een luchtje op je spuiten.
Of je krijgt een monster, die je vies vindt.
Ik gooi de boel altijd gelijk maar weg, koop mijn eigen parfum wel.
CC, denk inderdaad dat het griep is.
Neen, dat niet, gewoon bij elkaar, koken.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Noek het volgende:
Beterschap met het moppie, hondjes.
Zou je anders wel uitgebreid kerst gaan vieren?
Negende plaats in de café top honderdquote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Morgenochtend met zijn allen naar Esbeek. Lekker wandelen in het bos en daarna snert en schnaps bij De Bockenreijders.
En Christmust is bijna voorbij.
Wacht maar tot de kleine er is, dan heb je dat gevoel in het kwadraatquote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Dementor het volgende:
Ik had gewoon nog een week vrij moeten nemen.
Nationale wetenschap quiz & vet hard.quote:Op zondag 26 december 2010 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt een sf-film op RTL7, ik hoop dat het wat is.
Hmm. Nah, dan moet ik teveel nadenkenquote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nationale wetenschap quiz & vet hard.
Ja dat vind ik ergens ook een minpunt, maar zoveel is er niet te kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Nah, dan moet ik teveel nadenken
quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik lekker instorten
Ha, denk je dat alles uitgepakt is? Malle heks! De helft zit nog in een doos!quote:Op zondag 26 december 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja nu heb je alles achter de rug, verhuizen in en uitpakken en ook nog de kerstdagen, nou liev stort dan maar ff in.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, denk je dat alles uitgepakt is? Malle heks! De helft zit nog in een doos!
hebt het gesmaakt Caro, ook zeker blij dat het weer allemaal achter de rug is.quote:
Wat spullen!quote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik heb van 3 dozen schoenen 1 gemaakt....nog wat dozen met mn jassen....en tassen...maar van die tassen gaat er nog een boel weg en wat rest zijn Dk zn studieboeken en spullen...dusssssssssssssssss het valt wel mee
quote:
Zn eigen spullen mag hij zelf doen...Al opperde hij vandaag aan de kersttafel dat ik die ook vast wel wilde doenquote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijf erbij, blijf erbij, blijf erbij.............
starks gooit ze alles zo de vullisemmer in
quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zn eigen spullen mag hij zelf doen...Al opperde hij vandaag aan de kersttafel dat ik die ook vast wel wilde doen
We hebben meer boeken dan kasten!quote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijf erbij, blijf erbij, blijf erbij.............
starks gooit ze alles zo de vullisemmer in
Oh nee hoor, dat mag van mij wel 4 dagen durenquote:Op zondag 26 december 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebt het gesmaakt Caro, ook zeker blij dat het weer allemaal achter de rug is.
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat mag van mij wel 4 dagen duren
Meer omdat we nu niet meer dr uit hoeven met die glibberzooi....en lekker met oud en nieuw thuis met zn 2en...geen bezoekquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
Morgen moet ik weer gewoon werken, en dat doe ik de rest v/h jaar ook al, dus geef mij maar een langdurige kerst. Heerlijk, filmpie, wijntje, hapje, drankje, kinders die de handstand en de radslag in de woonkamer oefenen. De hele ganse dag. Dat mag dan wel weer wat minder. Maar verder?quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positiefe wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
hahahha zie het voor me , die meiden maar van aan de kanttttttt nog een keertje, en dan steeds roepen, mammmm kijk nou ff en dat steeds de hele tijd doorquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer gewoon werken, en dat doe ik de rest v/h jaar ook al, dus geef mij maar een langdurige kerst. Heerlijk, filmpie, wijntje, hapje, drankje, kinders die de handstand en de radslag in de woonkamer oefenen. De hele ganse dag. Dat mag dan wel weer wat minder. Maar verder?
Jezalliehiee!
Precies!quote:Op zondag 26 december 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zie het voor me , die meiden maar van aan de kanttttttt nog een keertje, en dan steeds roepen, mammmm kijk nou ff en dat steeds de hele tijd door
ik ken het:'( wordt je ook moe van hoor haha en op het laatst zeg je gewoon jahaaaaaaa en kijkt niet en hoor je roepen, je kijkt niet eens ppfftttquote:
jij ook fijne avondquote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne kerstavond ik ga tv kijken!
Nah... ik heb ook geen klachten heur !quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dus het eerste positieve wat ik vandaag hoor, iedereen is blij dat het weer achter de rug is.
ja was gezellig en volgend jaar doe ik het weer zo, gewoon ontbijten en dan weer pleite, Hans moest werken extra vandaag, er was een kok de keukentrap afgeflikkert en de oudste met vriend gingen bij vrienden eten en huppel gaat ook naar een vriendin dus ik heb alles weer achter de rug. Kinderen blij, ik blij geen verplichtingen werkt het beste.quote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik heb ook geen klachten heur !![]()
Ik heb me eigenlijk wel prima vermaakteen weekend met iets extra's
zeg maar..
vandaag was vooral luiheeeeeeeel errug lui
maar da's ook wel eens
lekker
Hoe wast bij jou Heks?
Is de hele zooi al geweest? en was het nog een beetje gezellie?
owkeeeequote:Op zondag 26 december 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was gezellig en volgend jaar doe ik het weer zo, gewoon ontbijten en dan weer pleite, Hans moest werken extra vandaag, er was een kok de keukentrap afgeflikkert en de oudste met vriend gingen bij vrienden eten en huppel gaat ook naar een vriendin dus ik heb alles weer achter de rug. Kinderen blij, ik blij geen verplichtingen werkt het beste.
en van de oudste ga je nog horen![]()
![]()
![]()
![]()
ja he, echt ben ook zo blij dat ik geleerd heb te zeggen, nee geen zin in etc,.etc. kon gister bij vrienden eten had gewoon geen zin, gewoon lekker thuis al die poespas hou ik niet zo van.quote:Op zondag 26 december 2010 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb wel medelijden met alle mensen die nu helemaal opgetut bij een
gedwongen kerstdiner zitten, dat wel
precies !quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, echt ben ook zo blij dat ik geleerd heb te zeggen, nee geen zin in etc,.etc. kon gister bij vrienden eten had gewoon geen zin, gewoon lekker thuis al die poespas hou ik niet zo van.
weet je wat ik leuk vond, ging vanavond de zak de container ingooien, poes van yvon zat voor de deur, ik bel dan ff aan en laat ze de poes boven, nou ze riep kom ff en heb aangeschoven ze was aan fonduen met haar zoon nou bordje erbij en gelijk even meeeten, dat vind ik gezellig en gewoon spontaan, bakkie koffie en toen weer naar huis.
maar ga volgend jaar niet meer zoveel in huis halen hoor, bijna alles is niet op gegaan, wat eten ze ja een eitje, kaas met tomaat en komkommer klodder mayo erop, paar kopjes thee beetje vleeswaren, nou heb nog zoveel over.quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owkeeee
dus jij bent wel blij dat het allemaal achter de rug is![]()
maar ik hoefde dan gelukkig ook niks te doenniet gekookt geen visite
geen zak gedaan eigenlijk![]()
lekker
Remlof heeft helemaal geen tijd voor ploatjes te luisteren, die legt ergens uitgetelt op de bank volgens mij die had schoonmaakdag ingelastquote:
ondankbare sekreten zijn het Heks !quote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar ga volgend jaar niet meer zoveel in huis halen hoor, bijna alles is niet op gegaan, wat eten ze ja een eitje, kaas met tomaat en komkommer klodder mayo erop, paar kopjes thee beetje vleeswaren, nou heb nog zoveel over.sladade`s garnalen en meer van die zooi, franse kaasjes en toppunt, ik had zo een *gezellig* roomboterklokje op tafel, nou er schoof er weer 1 de ijskast in en pakte de blue band, en dan het komentaar hahah zonde man je weet wij eten die bende niet, denk doe eens duur
hahaha buuv heeft ook nog zoveel over, heeft de helft al ergens in der vriezer gedouwt.quote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ondankbare sekreten zijn het Heks !![]()
ga je toch vandaag of morgen als je zin hebt met een zooi naar je Buuv, of je
roept haar effe binnen, flessie wijn erbij ...
Durch die Stille Nacht ta ram tam tam tamquote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof heeft helemaal geen tijd voor ploatjes te luisteren, die legt ergens uitgetelt op de bank volgens mij die had schoonmaakdag ingelast
ik moet morgen naar de tandartsquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha buuv heeft ook nog zoveel over, heeft de helft al ergens in der vriezer gedouwt.
we gaan morgen even naar Tuincentrum Osdorp, alles helft van de prijs he, ff struinen.
ja sommige dingen moeten gebeuren hequote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet morgen naar de tandarts![]()
controle en schoonmaak
maar schoonmaken als je weer rookt is heul niet prettig..![]()
maar ga ik wel weer schoon het nieuwe jaar in, dus da's dan wel weer een
voordeel
Ik weet het welquote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
en heel misschien ja ja ik ben een besluitloze doos, een laptop kopen, wilde eerst een tablet weet ik veel hoe zo een ding heet, maar die is wel erg klein keek ook naar een Ipad maar die is weer te duur ach besluitloos als ik ben zit al maanden erover te zeuren en nog weet ik niet wat ik wil.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ik wil weer gewoon een laptop![]()
Ik hoef al die shit niet![]()
nah... ik ga koffie drinken en de afwas doen,
niet gekookt, alles uit de vriezer, maar jah... heb je toch afwas
niks aan te doen !
Doei see joe leter !![]()
Zeg Heksje, ik ga d'r iet over maar ik adviseer je gewoon een leuk notebookje. Ga eens kijken op Dell.nl en bestel de goedkoopste, dat is goed genoeg voor wat jij er mee doet.quote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
en heel misschien ja ja ik ben een besluitloze doos, een laptop kopen, wilde eerst een tablet weet ik veel hoe zo een ding heet, maar die is wel erg klein keek ook naar een Ipad maar die is weer te duur ach besluitloos als ik ben zit al maanden erover te zeuren en nog weet ik niet wat ik wil.
Wordt straks herhaaldquote:
ja zal eens op die site kijken teun, bedankt voor de tip, is gewoon een extra ding, want ik zit steeds sàvonds met me rug naar de tv en mis van alles als ik zit te Fokken, wil er gewoon 1 extra die ik mee de bank en naar bed (bij wijze van) kan meenemen, en waar ik uitzendinggemist kan kijken in bed.quote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Heksje, ik ga d'r iet over maar ik adviseer je gewoon een leuk notebookje. Ga eens kijken op Dell.nl en bestel de goedkoopste, dat is goed genoeg voor wat jij er mee doet.
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.quote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zal eens op die site kijken teun, bedankt voor de tip, is gewoon een extra ding, want ik zit steeds sàvonds met me rug naar de tv en mis van alles als ik zit te Fokken, wil er gewoon 1 extra die ik mee de bank en naar bed (bij wijze van) kan meenemen, en waar ik uitzendinggemist kan kijken in bed.
Krijg ook een harde kont van dat zitten op een stoel steeds.
ga ik de herhaling kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Wordt straks herhaald
Is dit niks, Heksie? https://dixons.nl/artikel(...)t_tablet_pc_met_8_GB
oke, ja wil minimaal 250 a 300 euro uitgeven, niet meer zo zonde van me geld, en heb dan dit jaar een tv, nieuwe pc en laptop gekocht is wel mooi geweest vind ik dan.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.
Een netbook, zo'n kleintje, die vind ik nogal fragiel dus komt je uit bij een laptop (notebook). Als je daar de goedkoopste van neemt, of de één na goedkoopste, dan zit je gewoon goed.
Die 101 is inderdaad moeilijk te krijgen, want is erg gewild, maar je kan 'm altijd bestellen natuurlijk. Ik denk dat ik morgen de 70 ga halen, ze zeiden vrijdag dat ze 'm dan binnen zouden krijgen.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik de herhaling kijken.
en deze lag er niet bij Dixons, wel een laptop klein dan van 269, keek ook al steeds op BCC staat er 1 van 179 euro maar die is volgens mij nog kleiner.
Maar was vrijdag nog in de dixons maar was weinig.
Met minimaal bedoel je vast en zeker maximaal? Voor dat geld heb je geen notebookquote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja wil minimaal 250 a 300 euro uitgeven, niet meer zo zonde van me geld, en heb dan dit jaar een tv, nieuwe pc en laptop gekocht is wel mooi geweest vind ik dan.
ja ik durf geen 2e hands meer te nemen Teun, heb altijd 2e handse pc`s gehad wat een ellende, nee ben zo bang als ik 2e hands neem, dat ik er een dag van kan genieten en dat ie dan uitgaat en nooit meer opstart, op marktplaats staan er zoveel.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met minimaal bedoel je vast en zeker maximaal? Voor dat geld heb je geen notebook
Als ik dan voor dat geld iets moest kiezen (want geld brandt in de zak), dan zou ik voor een netbook gaan of een tweedehands notebook.
oke, maar me droom is een Ipad he, vind ik gewoon een gaaf ding, oh ik ben zo besluitloos als het om zulke dingen gaat, kan ik maanden dromen van wat ik ga kopen, heb ik eindelijk weer mooi bedrag ben ik te gierig om het uit te geven, terwijl ik echt wel een gat in me hand hebquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij een netbook heb je ze waarbij je het scherm helemaal plat op je toetsenbord kunt leggen en het scherm touchscreen is. Dan heb een Tablet met een plusje
Als een iPad je droom is moet je gewoon doorsparen. Gat in je hand moet je maar even dichtkitten dan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar me droom is een Ipad he, vind ik gewoon een gaaf ding, oh ik ben zo besluitloos als het om zulke dingen gaat, kan ik maanden dromen van wat ik ga kopen, heb ik eindelijk weer mooi bedrag ben ik te gierig om het uit te geven, terwijl ik echt wel een gat in me hand heb
dat is ook weer waar Pietje, maar ooit moet je je geld uitgeven he, ligt maar te liggen is ook zonde hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Soms is 't dromen leuker dan 't hebben zelf, soms dan.
Teun, ik kan zo een Ipad kopen als ik wil,zelfs 2 als ik wil, maar ja zo zonde hahaha ohhhhhh wordt helemaal gek van mezelf, nou vannacht maar weer eens denken wat ik nu ga doen, maar bedankt voor je tip, ook remlof bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een iPad je droom is moet je gewoon doorsparen. Gat in je hand moet je maar even dichtkitten dan.
ja vrouwenquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vrouwen.........![]()
* Gaat maar film kijken
Nee hoor. Ik FOK! bijna alleen nog per tablet, perfect toetsenbord en scherm daarvoor.quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je wil Fokken dan is zo'n tablet volgens mij helemaal niks. Leuk om mee te bladeren en te lezen, maar typen lijkt mij waardeloos.
Bedank Pietje maar voor zijn tip en ga d'r lekker over dromen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, ik kan zo een Ipad kopen als ik wil,zelfs 2 als ik wil, maar ja zo zonde hahaha ohhhhhh wordt helemaal gek van mezelf, nou vannacht maar weer eens denken wat ik nu ga doen, maar bedankt voor je tip, ook remlof bedankt voor de tip.
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect isquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik FOK! bijna alleen nog per tablet, perfect toetsenbord en scherm daarvoor.
Je moet toch typen op dat schermpje? Of heb je een los toetsenbord?quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je erbij dat typen onhandig gaat?
Af en toe op FOK! posten is wat anders dan een rapport schrijven hè?quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect is
Nah, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik kan het mij maar moeilijk voorstellen.
Ik vertel dat ik FOK! via mijn iPad in plaats van via mijn laptop. En ja, voor FOK!ken, lezen en posten, vind ik het toetsenbord perfect, voor mijn werk (lange teksten) gebruik ik mijn laptop. Dat is daar weer handiger voor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jij vertelt nu dat dat net zo handig typt als een normaal toetsenbord. Sterker nog, dat het perfect is
Nah, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik kan het mij maar moeilijk voorstellen.
Jep, ik zal het dan wel compleet fout zienquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Af en toe op FOK! posten is wat anders dan een rapport schrijven hè?
10.1 wat?quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
nou zit al overal te kijken, maar een notebook met 10.1 kost nog geen 300 en als ik een laptop neem kom ik ongeveer bij 349 uit de goedkoopste.
Ik geloof je wel (dat het voor jou handig is) maar ik zie het nog niet voor muh. Ik lig nu onderuit op de bank, heb mijn toetsenbord van mijn notebook op mijn schoot en horizontaal plus het scherm omhoog in een hoek van 90 graden. Ergonomisch redelijk ok, behalve dan dat ik op mijn rug zit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Copycat het volgende:
Dat schermpje is in landscape een aardig ruim scherm ... En dito toetsenbord.
Ik lig nu op mijn zij op de bank, iPad voor me.
Knieën optrekken en je tablet tegen je bovenbenen aanleggen gok ik,quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof je wel (dat het voor jou handig is) maar ik zie het nog niet voor muh. Ik lig nu onderuit op de bank, heb mijn toetsenbord van mijn notebook op mijn schoot en horizontaal plus het scherm omhoog in een hoek van 90 graden. Ergonomisch redelijk ok, behalve dan dat ik op mijn rug zit.
Hoe doe je dat met een tablet? Dan heb je je handen toch in een hoek van 90 graden omhoog? En hoe hou je die tablet dan vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |