Veel plezier, hier wacht ik op wat komen gaat, ze komen zo dus broodje in hun mik en hoppa ga maar in de sneeuw spelenquote:Op zondag 26 december 2010 11:10 schreef Laysa het volgende:
Hoi hoi....straks richting familie brunch
Ik hoop stiekem op frietjes en een frikandel, maar dat zit er wel niet in!quote:Op zondag 26 december 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Veel plezier, hier wacht ik op wat komen gaat, ze komen zo dus broodje in hun mik en hoppa ga maar in de sneeuw spelennee hoor verheug me er toch wel op, heerlijk heb ik ze eindelijk weer eens voor mezelf, alle3 de kids plus schoonzoon, en die neemt neefje van 2 mee, dat is me een lekker pikkie, en zegt oma tegen me
![]()
![]()
![]()
Dat wil inderdaad wel lekker aankomen. Heb je vandaag nog verplichtingen?quote:Op zondag 26 december 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Net 2 uur gesport en daarna champagne. Tikt er lekker in.
He-le-maal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Dat wil inderdaad wel lekker aankomen. Heb je vandaag nog verplichtingen?
quote:Op zondag 26 december 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Net 2 uur gesport en daarna champagne. Tikt er lekker in.
Ik was met de auto. Heb zo de autosleutels met een fiets geruild en ben maar naar huis gaan fietsen. Maar was wel heel leuk want het was nog best druk in de les vanmorgen en dat had ik niet verwacht. Zo even op de bank liggen.quote:
Leuk is een groot woord, maar het was best okay en ik heb het overleefd. En ben een nepparfum rijker. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 26 december 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
He-le-maal niks.Al was het gisteren wel gezellig hoor maar op de bank met dvd en haard is eigenlijk wel tofst!
Heb je het leuk gehad gisteren?
Het was ook gewoon werk, wtf waarom zijn jullie openquote:Op zondag 26 december 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was met de auto. Heb zo de autosleutels met een fiets geruild en ben maar naar huis gaan fietsen. Maar was wel heel leuk want het was nog best druk in de les vanmorgen en dat had ik niet verwacht. Zo even op de bank liggen.
Nepparfum van wat? Chanel No.6?quote:Op zondag 26 december 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord, maar het was best okay en ik heb het overleefd. En ben een nepparfum rijker. Wat wil je nog meer?
Kijk meer uit naar de rest van de week. Het Java-bruidspaar is in Nederland, beste Kees komt hopelijk morgen ook en buiten het alternatieve Hollandse bruiloftsfeest, gaan we allemaal leuke dingen doen met zijn allen. Morgen waarschijnlijk bosborrelen.
En dus ook samen naar een oud op nieuwfeest bij Kinki. Goed geschoren het nieuwe jaar in, wie wil dat nu niet?
Die kerel (GM) zag er echt fout uit.quote:Op zondag 26 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Nepparfum van wat? Chanel No.6?
Ah leuk met al je vrienden. Krijg er bijna een last christmas *Wham Bam* gevoel van.
Ja, die zijn er natuurlijk. Zoals ik! Maar er zijn ook mensen die gewoon even lekker komen sporten voordat ze 's middags weer ergens aan gaan schuiven. En het was gewoon leuk!quote:Op zondag 26 december 2010 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was ook gewoon werk, wtf waarom zijn jullie open? Zijn er mensen die echt tegen 't dak vliegen als ze niet een dagje kunnen sporten
.
Geniet ervan
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
Nepparfum van wat? Chanel No.6?
Ah leuk met al je vrienden. Krijg er bijna een last christmas *Wham Bam* gevoel van.
Ik moest zo lachen om Carlo als George.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel (GM) zag er echt fout uit.
De gedachte dat jij een fles nep parfum waard bent, hoe kersterig.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebben.
En er dan zelf van overtuigd zijn dat het niet van echt te onderscheiden is, qua geur en fles. Ik hield maar even wijselijk mijn mond over de slechte, plastic afwerking. De gedachte telt, tenslotte.
Even kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om Carlo als George.
Het is smerig. En het lijkt na even op je huid te zitten te oxideren tot iets wat altijd ruikt naar kots.quote:Op zondag 26 december 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een of ander Boss-luchtje. Blijkbaar ooit tegen mijn zus gezegd dat ze lekker rook en dus mag ik een nepversie hebben.
En er dan zelf van overtuigd zijn dat het niet van echt te onderscheiden is, qua geur en fles. Ik hield maar even wijselijk mijn mond over de slechte, plastic afwerking. De gedachte telt, tenslotte.
Jij hebt ook zo'n zus?quote:Op zondag 26 december 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is smerig. En het lijkt na even op je huid te zitten te oxideren tot iets wat altijd ruikt naar kots.
Maar het gaat om de gedachte.
Of je kiest ervoor de gegeven fles achter in de kast te zetten. Je gaat toch niet voorje lol met een goor luchtje op lopen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef hondjes het volgende:
Dat is echt goor, een parfum ophebben, die je vies vindt.
Loop je de hele dag met die geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |