Ik heb besloten dat ik na het laatste filmdeel de boeken weer ga lezen. Back to Hogwarts.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
DK heeft tot half 3 vannacht HP liggen lezen![]()
Ik ga ook weer de laatste 2 boeken lezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik na het laatste filmdeel de boeken weer ga lezen. Back to Hogwarts.
De boeken zijn imo zoveel beter dan de rollercoasters van beelden. Bij de films raak ik af en toe de weg kwijt, in de boeken nooit.
Ik wacht geduldig ab! *taptaptap*quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
shameless is zwager mee bezig ja man is 62 en niet zo snel hahaha als ik ze heb gil ik jou kant op.
maar dit Caro beetje zelfde domme humor maar zo leuk, en ze spelen nog steeds net als 10 jar geleden ze zijn alleen ouder geworden, dit vind jij ook heel leuk weet ik wel zeker.
en ik wil geen kerstpakketwil helemaal niks hebbe
Jij ook de kerst-zegen, mijn zoon!quote:
Hij kan mooi het heen en weer krijgen met zijn Zwitserse Garde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij ook de kerst-zegen, mijn zoon!
Het enige land dat uitsluitend bezit over elite troepen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan mooi het heen en weer krijgen met zijn Zwitserse Garde.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige land dat uitsluitend bezit over elite troepen!
Ik had het niet over die smerige Ratzinger hèquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duhhhh![]()
Anders kijkt ie niet zo vredig....ist niet!
Ik ook niet heurquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet over die smerige Ratzinger hè
Dat is met Pasen!quote:
quote:
Nee!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijgt ie niet met de kerst iets fleurigs dan, ook geen kerststalletje met stukje erin gemaakt???
jullie ook Juudquote:
ik dacht oprecht dat ie nu ook bloemen zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee!
Maar Pasen is ook belangrijker voor Katholieken dan kerstmis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |