o nee hoor gekkie dat je bent, maar vind dit gewoon heel mooi nummer is voor me moeder, ach komt gewoon door dat kerstgevoel, nee hoor heerlijk dat je ze genoten hebt vandaag met je oudjes, is je gegund.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks !![]()
Ik dacht even niet aan dat soort dingen toen ik mijn verhaal postte
nou wegwezen danquote:
Nu moet ik denken aan wat op mijn tante's plee hing. Stel niet uit voor morgen wat je vandaag nog kan doen. Iets in die strekking.. Nou ik stel het wel uit tot een volgend levenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe beter !
Ken ook so op een tegeltje![]()
eigenlijk zou Papadopoulos hier al zijn, maar door ''omstandigheden'' (met werk)
komt ie later, maar met Oud en Nieuw is ie hier, dus ken ik weer op stap met die
gosert
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier geprobeerd om een kerstbaby te maken, over een maand weten we meer![]()
En de mosselen waren fantastisch, zo ook het ijs na
Hebbie je sneeuwpop legge douwequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
hahahaha sorryquote:
Waar moet ik nu weer overheen plassen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je een kerstwip Teun, nou dan kan je zo een predictor halen maandag en dan even wachten tot de cyclus eigenlijk op gang moest komen, en ff testen
dat wil zeggen wel er over heen plassen
ben blij dat je het gezellig hebt gehad Teun.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar moet ik nu weer overheen plassen?
't Was gezellig, 't was leuk maar ik ben blij dat ik morgen weer een normale dag heb
Lol whatquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
No worries, als ik 48 kan worden zonder al te grote problemen, dan moet het de laatste pak 'm beet 20 jaar ook lukken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Soury het volgende:
Nou ja kijk een beetje uit Teun. Voordat je er met ogen open in stinkt. Zweepjes zijn wel cool
Bij moeders geweest vandaag. Mijn auto na 14 dagen van een pak sneeuw bevrijd. En vol gepropt met soep, salades vis thee en ga maar door enz.. Sjesus dat mens kan de complete stad voorzien. Ik moch ook niet wegquote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No worries, als ik 48 kan worden zonder al te grote problemen, dan moet het de laatste pak 'm beet 20 jaar ook lukken.![]()
Jij lekker gegeten en een leuke dag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |