Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kindjes zijn ook leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien vind ik kindjes stiekem toch wel leuk
Maar dan leen ik die van anderen wel
![]()
Succes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben een vervangende videokaart aan het op halen, tot over een uur of zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar Sander vind dat ook gewoon leuk om te doen
[..]
Sander is echt een allemans vriend als het moetdie vind elk stukje aandacht erg fijn
[..]
Heej die heb ik even gemist
Hahahaha. Nou, dat duurt wel evenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
Kindjes zijn ook leuk. Maar vooralsnog leen ik ze inderdaad wel van anderen
. En dan wel als ze de PI-leeftijd voorbij zijn
.
Jepquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha. Nou, dat duurt wel even
Nou. Ontmoedig me nóg meer om ooit aan eigen kindjes te beginnen zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha. Nou, dat duurt wel even
Sja als je geen PI's wil ......quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Ontmoedig me nóg meer om ooit aan eigen kindjes te beginnen zeg.
Jij kunt zelf niet tegen pi's, dat is niet mijn schuld hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Ontmoedig me nóg meer om ooit aan eigen kindjes te beginnen zeg.
En Sander ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik van de gelegenheid gebruik maken om koen en thijs tot eregasten van de meet uit te roepen
Je vergeet Sander.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik van de gelegenheid gebruik maken om koen en thijs tot eregasten van de meet uit te roepen
Liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
Ja echt WTF !!!quote:
* Barretje80 heeft op het laatste moment ook nog even gedoneerdquote:
Ja dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft op het laatste moment ook nog even gedoneerd
maar hoe ze nou het precieze bedrag berekenen ..
met masjientjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft op het laatste moment ook nog even gedoneerd
maar hoe ze nou het precieze bedrag berekenen ..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
Helemaal mee eensquote:
Ik hoorde het in de autoquote:
Nee, want kindjes die klagen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
@TT: MPG krijgt zijn koffie terug die Sym gisteren afpakte?
Geniet ervanquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geniet ervanIk ga denk ik zo mijn oogjes dichtdoen
Ben kapot
anders ik wel maar heb nog wat anders te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
slaap lekker dan, linuxknuffelbabequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
maar het was wel lekkerquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaap lekker dan, linuxknuffelbabe
[..]
maar het was wel lekker
quote:
een weet je ook wat op er op haar koets stond?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
er was eens een fee, lang lang. ja die fee was ontzettend lang
die was zelfs zo lang dat er speciaal vervoer voor haar moest worden geregeld...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
er was eens een fee, lang lang. ja die fee was ontzettend lang
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die was zelfs zo lang dat er speciaal vervoer voor haar moest worden geregeld...
hihihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar stond op "fee-vervoer"
Is van Herman Finkersquote:
Ik vind het nu meer tijd voor kroamschuddenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is van Herman FinkersMac Beth
Maar die fee, dat was geen goede fee, neeeeeeeeeee, dat was een heel verkeerde fee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar stond op "fee-vervoer"
Truequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nu meer tijd voor kroamschudden
Ik ga over een half uurtje ook. Morgen wel werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die fee, dat was geen goede fee, neeeeeeeeeee, dat was een heel verkeerde fee.
Het was bijna een F! Zo, en nou slapen ja!
ik ken nie alles van Finkersquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is van Herman FinkersMac Beth
Weer heel vroeg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje ook. Morgen wel werken.
Jij ook Bar!quote:
Truequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrueMaar Mac Beth kan altijd vinnik
![]()
Hey Barretjequote:
Whehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Er heerst een angstaanjagende sfeer..de kraai krast, de vleermuis fladdert en de kat werpt jongen.
Kost dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
WheheheheMac Beth, wij willen oe de hand leeeeez'n
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer heel vroeg?
[..]
Jij ook Bar!![]()
De laatste kerst als ongehuwde
welke zooi op de weg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.
Jij ookquote:
2,50 per voorspeld le'emsjaarquote:
goffer zeg, wat zijn dat voor onmenselijke tijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.
Niet dat is wat hij moet betalen wantquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2,50 per voorspeld le'emsjaar
quote:
Kut! Vergeten jullie die foto te laten zienquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
HEHEH das wel een beetje eng.. wij hebben hier maar getoast op onze nieuwe keukenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer heel vroeg?
[..]
Jij ook Bar!![]()
De laatste kerst als ongehuwde
Ook leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HEHEH das wel een beetje eng.. wij hebben hier maar getoast op onze nieuwe keuken
Neeheeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat is wat hij moet betalen want
[..]
Erg he? Daarom vraag ik in de zomervakanties ook altijd nachtdienst aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer zeg, wat zijn dat voor onmenselijke tijden?
Ja, sorry, ben moequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeee!
Vijf gulden per voorspeld levensjaar!
Oke doe dan maar voor de rest van mijn levenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeee!
Vijf gulden per voorspeld levensjaar!
Niks mis mee. Ik denk ook alleen maar aan de centen die ik ervoor vang hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij liever dan ik
Werkschuw tuig dat ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wie wat waar werk je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Erg he? Daarom vraag ik in de zomervakanties ook altijd nachtdienst aan.
Iets met Mac Donalds en slaquote:
af is en lang woordquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Is alles nu al af in huis?
pfffffquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met Mac Donalds en sla
Zie PMquote:
Neeheeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke doe dan maar voor de rest van mijn leven
ik heb vandaag een laminaatvloer geslooptquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
af is en lang woord
vandaag laminaat gelegd in de keuken..
nu nog laminaat in de woonkamer en nog een stukje behang..
en dan de altijd gevreesde plinten.. ( je weet wel.. die dingen zitten er 2 jaar later nog niet op..)
maar goed.. we gaan gestaag door
Godverdeju. Hier zijn ook al een stel van die kutjosti's bezig. Terwijl ik zo moet slapen want vroeg op. Ik hoop dat ze hun handen laten ontploffenquote:
Ik heb er wel eentje die je mag hebben hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lievelingsprogramma is afgelopen
Geen kleuters meer
slaapt alweerquote:
quote:
Heb je hem toch mee naar huis gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje die je mag hebben hoor![]()
.
Het einde is in zichtquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
af is en lang woord
vandaag laminaat gelegd in de keuken..
nu nog laminaat in de woonkamer en nog een stukje behang..
en dan de altijd gevreesde plinten.. ( je weet wel.. die dingen zitten er 2 jaar later nog niet op..)
maar goed.. we gaan gestaag door
Nou je het zegt... er loopt hier ineens een kat mn tas uit gewandeldquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je hem toch mee naar huis gekregen
is het gelukt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag een laminaatvloer gesloopt
Nee, in TTKquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je hem toch mee naar huis gekregen
zo lang je dat niet bij mij doet...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag een laminaatvloer gesloopt
Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het gelukt?
jammer he, dat er nog geen nieuwe huurders zijn..nieuwe mensen zouden hem vast hebben willen overnemen...
verdoriequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...
Kon je em niet hergebruiken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan is het zeker jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zondequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt zonde, en hij was gelijmd dus niet heel eruit te krijgen helaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat is meer dan zonde.
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Want een geluid maakt dat als je het eerst 3 meter de lucht in slingert
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Had me dan gevraagd, had je graag geholpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Oh heerrrrrrlijk !!! ff lekker afreagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Is dat een mooi resultaat.quote:
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?quote:
Exenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Jij ook lief meisjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluitenIk wens jullie allemaal een fijne avond en fijne kerstdagen
Zoek zelf lekker uit wat je daarmee doet, ik wilde het even postenquote:
Jij reageerd alleen maar op de laatste berichten altijd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?![]()
Jij ook hele fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker liefje, en jullie ook heel fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hoi JIJ ook een fijne kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb twee dingen nooit geweten: dat je zo verliefd op iemand kunt zijn en iemand zo kunt missen.
Nou ja, je hebt hier voor zover ik weet nog niet eerder gepost en dan vind ik het vreemd dat je met een reactie op een oud bericht binnenkomt. Een reactie die mijns inziens ook totaal overbodig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij reageerd alleen maar op de laatste berichten altijd?
Gewoon knietje geven die sjapquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ExenMijn ex doet op het moment een beetje vervelend
![]()
Ik word er letterlijk moe van omdat ik er dan toch mee ga zitten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Nou, dan weet je het nu. Daar kan je alleen maar van groeienquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb twee dingen nooit geweten: dat je zo verliefd op iemand kunt zijn en iemand zo kunt missen.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hoi JIJ ook een fijne kerst
Ik heb er hier ook sterk last vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in tussen maandagavond 22.00u en woensdagavond 23.30u Frankrijk twee keer gezien, het was gekkenwerk. In die tijd heb ik 45 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan weet je het nu. Daar kan je alleen maar van groeien![]()
Hoe was Frankrijk?
Da's wel tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
De ex van mijn lief is echt een hele toffe vent en ik kan het meer dan prima met hem vinden
He halloquote:
* Trevland geeft Marijke een knuffquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel tof
Nou ja, doorgaans gaat het ook prima. Maar het begon gisteravond en slaat nergens op en gaat maar doorIk ben d'r wel wat klaar mee
![]()
En dankje
Wauw, lekker veel gewerkt dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in tussen maandagavond 22.00u en woensdagavond 23.30u Frankrijk twee keer gezien, het was gekkenwerk. In die tijd heb ik 45 uur gewerkt.
Pffffffff....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel tof
Nou ja, doorgaans gaat het ook prima. Maar het begon gisteravond en slaat nergens op en gaat maar doorIk ben d'r wel wat klaar mee
![]()
En dankje
Als ze nu belt en zegt dat ik naar haar woonplaats moet lopen om te bewijzen hoe gek ik haar op haar ben vertrek ik straks nog om aan die 250 kilometer te beginnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook sterk last van
Jah en dat is niet fijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffffffff....![]()
Nog steeds dat ene?
Sorry hoor, maar wat een jankerd is het ok.
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
He hallo
Iedereen is hier welkom, maar dit is wel een hele vreemde manier van binnenvallen.
De mensen in deze SC zitten iets anders in elkaar en niet zoals jij nu reageert. Dus, of lees je een beetje in en kijk hoe het hier werkt, of zoek een SC die beter bij je past. Maar dit gaan we niet doen zo
Ja, dat wel, maar dit was wel heel erg gekkenwerk, de vrachtwagen heeft niet stilgestaan en ik sliep elke keer hooguit een uur of 3/4. Ik was echt helemaal kapot toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, lekker veel gewerkt dus
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah en dat is niet fijn
Marijke is nou net ff te lief voor zulke sores
Ik zou hier ook haast gaan lopen(eerder de auto jatten van mijn ouders)quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze nu belt en zegt dat ik naar haar woonplaats moet lopen om te bewijzen hoe gek ik haar op haar ben vertrek ik straks nog om aan die 250 kilometer te beginnen.![]()
Ik hoop zo dat ze me stiekem ook gewoon mist.En niet dat ik helemaal niets voor haar betekend heb.
Heb je nou scheef gequote of snap ik je post gewoon nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.
Ik heb zelf een auto maar als ik moet lopen om te bewijzen dat ik dat voor haar over heb doe ik het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou hier ook haast gaan lopen(eerder de auto jatten van mijn ouders)
Dankjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een knuff![]()
Nou ja, hij belde dus vanmiddag om weer boos te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffffffff....![]()
Nog steeds dat ene?
Sorry hoor, maar wat een jankerd is het ok.
Nou ik kan ook een kreng zijn hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah en dat is niet fijn
Marijke is nou net ff te lief voor zulke sores
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe zegt dat ze haar ex dan maar een trap moet geven of lees ik nou verkeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je nou scheef gequote of snap ik je post gewoon niet
Ow wacht nou snap ik hem wel, maar misschien ken ik Marijke inmiddels iets beter en is die post gewoon ongepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat blijkt hier wel uit maar ik wil graag NU bij haar zijn en als ik moet lopen duurt mij dat te langquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto maar als ik moet lopen om te bewijzen dat ik dat voor haar over heb doe ik het.Echt, je hebt geen idee hoe graag ik haar terug wil.
Maar dat kun je een nieuweling niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow wacht nou snap ik hem wel, maar misschien ken ik Marijke inmiddels iets beter en is die post gewoon ongepast
En welkom terug
Ja het kwartje viel, maar het blijft ongepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe zegt dat ze haar ex dan maar een trap moet geven of lees ik nou verkeerd.
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dat kun je een nieuweling niet aanrekenen.
Ik snap het ook niet. Voor hem moet het toch ook niet leuk zijn zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Nou ja, hij belde dus vanmiddag om weer boos te doenIk snap er niets van....
[..]
Nou ik kan ook een kreng zijn hoorVraag maar aan hem
Maar het is gewoon geheel onzinnig
[..]
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over praten
En ik zit niet te wachten op dat soort reacties, want ik ben niet zo. Daarbij zijn wij niet uit elkaar gegaan omdat we niet van elkaar hielden, maar omdat het gewoon niet samen ging. Dat maakt het extra pijnlijk en daarom ben ik ook niet boos oid.
Ze is toch bij haar ouders dus nu kan het toch niet, maar echt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt hier wel uit maar ik wil graag NU bij haar zijn en als ik moet lopen duurt mij dat te lang
ja hoor, dat kan ik wel en dat doe ik ook..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van... En dan probeer ik em toch maar weer te bellen om het uit te praten, drukt ie mij wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Voor hem moet het toch ook niet leuk zijn zo?
*knuf*
Ja, kijk anders eerst ff met wie je te maken hebt, en hoe die mensen zijn ofzo, ipv meteen overal tegenaan te bemoeien...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?
Ik zeg ook sommige exen , schat. Ik weet ook wel dat je om diverse redenen uit elkaar kunt gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over praten
En ik zit niet te wachten op dat soort reacties, want ik ben niet zo. Daarbij zijn wij niet uit elkaar gegaan omdat we niet van elkaar hielden, maar omdat het gewoon niet samen ging. Dat maakt het extra pijnlijk en daarom ben ik ook niet boos oid.
Dat van de ouders is hier ook het probleemquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze is toch bij haar ouders dus nu kan het toch niet, maar echt...
Dom hè, ik vraag me echt af of ze me nog wel eens mist of zo. Zou ze nog wel eens aan me denken?
Lees dan even al zijn diepgaande reacties terug en oordeel dan nog een keerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
doei Mirquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Zo. Tekenpalet geïnstalleerd.Nu even naar de moeder van moeders vriend. Kusjes.
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van... En dan probeer ik em toch maar weer te bellen om het uit te praten, drukt ie mij wegDus het is wel goed zo...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek maken
Ik ben niet geshockeerd, ik vind het nogal sociaal onaangepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.
Ja inderdaad, het is klaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek maken
ik ook niet, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoensnormenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.
Ja, weet niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van de ouders is hier ook het probleem![]()
Waarom dom?
Goedzoquote:
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoquote:
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet geshockeerd, ik vind het nogal sociaal onaangepast
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, weet niet.Ik vraag het me gewoon af. En het klinkt niet netjes maar stiekem hoop ik dat ze me ook mist en dat ze uiteindelijk terug komt.
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
Knufquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Nee, ik ga het haar niet vragen. Enerzijds omdat ik gewoon weet dat dat averechts werkt en anderzijds ben ik bang dat ze me gewoon weg niet mist, ze heeft het druk zat in haar leven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
Wat wat?quote:
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo erg
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denk
Nee, jij maakt je inderdaad om hele andere dingen drukquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
* MPG tunet ook inquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.
En daar zijn we zeker ook blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
Nee, niet letterlijk nee. Maar wat ik opmaak uit jouw woorden is dat ie er niets aan kan doen want iedereen is wel eens onhandig dus je kunt hem zijn gedrag niet aanrekenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?
Wat is er, kan je het allemaal niet volgen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Nee, ze kan het prima volgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er, kan je het allemaal niet volgen?
Misschien ga ik wel eens te vaak uit van het goede in een mens, ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet letterlijk nee. Maar wat ik opmaak uit jouw woorden is dat ie er niets aan kan doen want iedereen is wel eens onhandig dus je kunt hem zijn gedrag niet aanrekenen
Ik dan niet snapquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze kan het prima volgen
Ja, want het ligt natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ALLEMAAL weer aan jou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
Jeetje, ik zal nog eens wat zeggen.![]()
Het spijt me hoor, ik maak me om dat soort dingen niet zo snel druk. Misschien is het anders als ik jullie beter ken of zo, maar nu heb ik zoiets van: niet teveel op dat soort ventjes in gaan want dat vinden ze juist leuk.
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel eens te vaak uit van het goede in een mens, ja.
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want het ligt natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ALLEMAAL weer aan jou.
Dat mag. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...
Ik hield me al een tijdje in, het moest er even uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
Als jij dat er in wilt lezen, prima.
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, toch?
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hield me al een tijdje in, het moest er even uit
Lekker slapen jijquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Overigens maak ik nu de keuze om te gaan slapen, anders komt het morgen niet goed met werken. Ik vrees een lange werkdag iig.
Welterusten lieverds, en tot morgen een keer
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eens
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Overigens maak ik nu de keuze om te gaan slapen, anders komt het morgen niet goed met werken. Ik vrees een lange werkdag iig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eens
Als jij dat zo wilt zien, primaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.Dus ik vermoedde al wel dat er een keutel dwars zat.
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen jijSucces morgenvroeg
Nu al slapen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!
Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu al slapen?Nou, ik ga nog niet hoor.
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Dan zijn we het daar niet over eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.Dus ik vermoedde al wel dat er een keutel dwars zat.
Nee, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!
Ow.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken.
6.30 beginnen, 15 km verderop, en er ligt hier een dik pak sneeuw (Limburg). Dus ja.
En nu écht echt weg![]()
...
Mag ik dan wel een knuffel van jou?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar niet over eens
[..]
Nee, nergens voor nodig
Ook dat mag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar niet over eens
[..]
Nee, nergens voor nodig
Jij altijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een knuffel van jou?
Voorleestijd?quote:
Op de slee naar je werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd!
[..]
Voorleestijd?
quote:
Maar hij had toch een nieuwe voorlezerquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Suikertje slaapt nog niet
Slaap lekker manquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
WOKquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee, want dat was andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij had toch een nieuwe voorlezer![]()
invalsterquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij had toch een nieuwe voorlezer![]()
ik verslik me gewoon in mijn bier nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hier in elk geval nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
Nou,. maar naar de kroeg, kijken of het daar misschien een beetje gezellig is.
Ik moest zo lachen met dat boekje vanmiddagquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dat was andersDie miste haar enzo
Het is er ongetwijfeld nog gezellig nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
ik zag hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ow lees ff terug in dit topic, ik heb me helemaal uitgeleefd
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik moest blozenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen met dat boekje vanmiddag
Wie nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isMarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Shit, vergeten dat boekje stiekem mee te nemen voor mijn moeder... die spaart nijlpaardenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is er ongetwijfeld nog gezellig nu.
[..]
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isDe vraag is inderdaad hoe lang nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Sanders zwemstickerboek man, die MAG je niet meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, vergeten dat boekje stiekem mee te nemen voor mijn moeder... die spaart nijlpaarden.
[..]
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isik ben trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik bedoelde natuurlijk ook dat ik op mijn telefoon foto's van de stickers wilde meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was Sanders zwemstickerboek man, die MAG je niet meenemen
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk ook dat ik op mijn telefoon foto's van de stickers wilde meenemen.
Ik las zwembroekquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan bestel je toch een zwemboek voor je mams?
Goed planquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan bestel je toch een zwemboek voor je mams?
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
MPG! Kom je bed eens uit, ik wil een bestelling plaatsen!.
Misschien, als we hem allemaal tegelijk heel hard roepen, komt hij welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
MPG! Kom je bed eens uit, ik wil een bestelling plaatsen!.
quote:
Of we roepen iets met poepquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien, als we hem allemaal tegelijk heel hard roepen, komt hij wel
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezenquote:
Gewoon PIquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ook
![]()
[..]
Of we roepen iets met poep![]()
PPPOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEPPPPPPPPPPP!!!!quote:
Slaap lekkerquote:
Nee dat mag nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezen
Nee, ben je helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezen
3,14 is mpgs getalquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PPPOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEPPPPPPPPPPP!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekker slapen wokjequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3,14 is mpgs getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
dan duik ik zo op je kom ik er zo ook aanquote:
[..]
3,14 is mpgs getal
Ik weet heus wel wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik denk niet dat ie daarvoor wakker wordt
Laten we iets met eten proberen, sushi of taart ofzo
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat dat is![]()
Jou cakequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat dat is![]()
Zie je wel, Pheno op zwemlesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DaMart het volgende:
Ik Googelde even naar dat boekje, en ik kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze Pheno verkeerd hebben gespeld.
Goede timing, precies onder mijn postquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjes
3,14 is mpgs getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik keek ff scheefquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Nee hoor, we zijn er nog wel met een paar
Koenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DaMart het volgende:
Ik Googelde even naar dat boekje, en ik kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze Pheno verkeerd hebben gespeld.
Dat weten we nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjes
TOFquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik keek ff scheef
HOE WAS DE MEET ?
Nu geen energie er voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
[..]Niets wat photoshop niet kan fixen toch?
Wie is daar een beetje handig mee
[..]
Dat weten we niet![]()
Nee, eigenlijk moet ik wel, maar heb geen zinquote:
Dat is waar!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niets wat photoshop niet kan fixen toch?
Wie is daar een beetje handig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |