Nee, want kindjes die klagen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
@TT: MPG krijgt zijn koffie terug die Sym gisteren afpakte?
Geniet ervanquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geniet ervanIk ga denk ik zo mijn oogjes dichtdoen
Ben kapot
anders ik wel maar heb nog wat anders te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
slaap lekker dan, linuxknuffelbabequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
maar het was wel lekkerquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaap lekker dan, linuxknuffelbabe
[..]
maar het was wel lekker
quote:
een weet je ook wat op er op haar koets stond?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
er was eens een fee, lang lang. ja die fee was ontzettend lang
die was zelfs zo lang dat er speciaal vervoer voor haar moest worden geregeld...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
er was eens een fee, lang lang. ja die fee was ontzettend lang
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die was zelfs zo lang dat er speciaal vervoer voor haar moest worden geregeld...
hihihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar stond op "fee-vervoer"
Is van Herman Finkersquote:
Ik vind het nu meer tijd voor kroamschuddenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is van Herman FinkersMac Beth
Maar die fee, dat was geen goede fee, neeeeeeeeeee, dat was een heel verkeerde fee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar stond op "fee-vervoer"
Truequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nu meer tijd voor kroamschudden
Ik ga over een half uurtje ook. Morgen wel werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben kapot
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die fee, dat was geen goede fee, neeeeeeeeeee, dat was een heel verkeerde fee.
Het was bijna een F! Zo, en nou slapen ja!
ik ken nie alles van Finkersquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is van Herman FinkersMac Beth
Weer heel vroeg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje ook. Morgen wel werken.
Jij ook Bar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |