Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het gelukt?
jammer he, dat er nog geen nieuwe huurders zijn..nieuwe mensen zouden hem vast hebben willen overnemen...
verdoriequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...
Kon je em niet hergebruiken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt zonde, en hij was gelijmd dus niet heel eruit te krijgen helaasquote:
Dan is het zeker jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zondequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt zonde, en hij was gelijmd dus niet heel eruit te krijgen helaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat is meer dan zonde.
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Want een geluid maakt dat als je het eerst 3 meter de lucht in slingert
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Had me dan gevraagd, had je graag geholpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Oh heerrrrrrlijk !!! ff lekker afreagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Is dat een mooi resultaat.quote:
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?quote:
Exenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Jij ook lief meisjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluitenIk wens jullie allemaal een fijne avond en fijne kerstdagen
Zoek zelf lekker uit wat je daarmee doet, ik wilde het even postenquote:
Jij reageerd alleen maar op de laatste berichten altijd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?![]()
Jij ook hele fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker liefje, en jullie ook heel fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hoi JIJ ook een fijne kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb twee dingen nooit geweten: dat je zo verliefd op iemand kunt zijn en iemand zo kunt missen.
Nou ja, je hebt hier voor zover ik weet nog niet eerder gepost en dan vind ik het vreemd dat je met een reactie op een oud bericht binnenkomt. Een reactie die mijns inziens ook totaal overbodig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij reageerd alleen maar op de laatste berichten altijd?
Gewoon knietje geven die sjapquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ExenMijn ex doet op het moment een beetje vervelend
![]()
Ik word er letterlijk moe van omdat ik er dan toch mee ga zitten
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Nou, dan weet je het nu. Daar kan je alleen maar van groeienquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb twee dingen nooit geweten: dat je zo verliefd op iemand kunt zijn en iemand zo kunt missen.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hoi JIJ ook een fijne kerst
Ik heb er hier ook sterk last vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in tussen maandagavond 22.00u en woensdagavond 23.30u Frankrijk twee keer gezien, het was gekkenwerk. In die tijd heb ik 45 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan weet je het nu. Daar kan je alleen maar van groeien![]()
Hoe was Frankrijk?
Da's wel tofquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
De ex van mijn lief is echt een hele toffe vent en ik kan het meer dan prima met hem vinden
He halloquote:
* Trevland geeft Marijke een knuffquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel tof
Nou ja, doorgaans gaat het ook prima. Maar het begon gisteravond en slaat nergens op en gaat maar doorIk ben d'r wel wat klaar mee
![]()
En dankje
Wauw, lekker veel gewerkt dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in tussen maandagavond 22.00u en woensdagavond 23.30u Frankrijk twee keer gezien, het was gekkenwerk. In die tijd heb ik 45 uur gewerkt.
Pffffffff....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel tof
Nou ja, doorgaans gaat het ook prima. Maar het begon gisteravond en slaat nergens op en gaat maar doorIk ben d'r wel wat klaar mee
![]()
En dankje
Als ze nu belt en zegt dat ik naar haar woonplaats moet lopen om te bewijzen hoe gek ik haar op haar ben vertrek ik straks nog om aan die 250 kilometer te beginnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook sterk last van
Jah en dat is niet fijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffffffff....![]()
Nog steeds dat ene?
Sorry hoor, maar wat een jankerd is het ok.
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
He hallo
Iedereen is hier welkom, maar dit is wel een hele vreemde manier van binnenvallen.
De mensen in deze SC zitten iets anders in elkaar en niet zoals jij nu reageert. Dus, of lees je een beetje in en kijk hoe het hier werkt, of zoek een SC die beter bij je past. Maar dit gaan we niet doen zo
Ja, dat wel, maar dit was wel heel erg gekkenwerk, de vrachtwagen heeft niet stilgestaan en ik sliep elke keer hooguit een uur of 3/4. Ik was echt helemaal kapot toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, lekker veel gewerkt dus
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah en dat is niet fijn
Marijke is nou net ff te lief voor zulke sores
Ik zou hier ook haast gaan lopen(eerder de auto jatten van mijn ouders)quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ze nu belt en zegt dat ik naar haar woonplaats moet lopen om te bewijzen hoe gek ik haar op haar ben vertrek ik straks nog om aan die 250 kilometer te beginnen.![]()
Ik hoop zo dat ze me stiekem ook gewoon mist.En niet dat ik helemaal niets voor haar betekend heb.
Heb je nou scheef gequote of snap ik je post gewoon nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.
Ik heb zelf een auto maar als ik moet lopen om te bewijzen dat ik dat voor haar over heb doe ik het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou hier ook haast gaan lopen(eerder de auto jatten van mijn ouders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |