Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het gelukt?
jammer he, dat er nog geen nieuwe huurders zijn..nieuwe mensen zouden hem vast hebben willen overnemen...
verdoriequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en het was echt nog een hele mooie vloer...
Kon je em niet hergebruiken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt zonde, en hij was gelijmd dus niet heel eruit te krijgen helaasquote:
Dan is het zeker jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zondequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt zonde, en hij was gelijmd dus niet heel eruit te krijgen helaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat is meer dan zonde.
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Want een geluid maakt dat als je het eerst 3 meter de lucht in slingert
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Nu woont er twee deuren op een uiterst asociaal wijf, die zlef heel veel overlast veroorzaakt, en die last heeft van iedereen, en die ook rustig naar je voorduer komt om je de tering te schelden, dus je kunt wel raden hoe zachtjes ik de planken naar buiten heb gegooid
Had me dan gevraagd, had je graag geholpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Oh heerrrrrrlijk !!! ff lekker afreagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Is dat een mooi resultaat.quote:
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?quote:
Exenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
En lachen, met de ex van mijn lief hebben we echt karate staan doen met die planken om maar zoveel mogelijk geluid te produceren
Ow we hebben echt zoooo gelachen
Jij ook lief meisjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluitenIk wens jullie allemaal een fijne avond en fijne kerstdagen
Zoek zelf lekker uit wat je daarmee doet, ik wilde het even postenquote:
Jij reageerd alleen maar op de laatste berichten altijd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom lees jij berichtjes terug van meer dan een uur geleden in een SC?![]()
Jij ook hele fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker liefje, en jullie ook heel fijne kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |