Nee, ze kan het prima volgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er, kan je het allemaal niet volgen?
Misschien ga ik wel eens te vaak uit van het goede in een mens, ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet letterlijk nee. Maar wat ik opmaak uit jouw woorden is dat ie er niets aan kan doen want iedereen is wel eens onhandig dus je kunt hem zijn gedrag niet aanrekenen
Ik dan niet snapquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze kan het prima volgen
Ja, want het ligt natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ALLEMAAL weer aan jou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
Jeetje, ik zal nog eens wat zeggen.![]()
Het spijt me hoor, ik maak me om dat soort dingen niet zo snel druk. Misschien is het anders als ik jullie beter ken of zo, maar nu heb ik zoiets van: niet teveel op dat soort ventjes in gaan want dat vinden ze juist leuk.
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel eens te vaak uit van het goede in een mens, ja.
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want het ligt natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ALLEMAAL weer aan jou.
Dat mag. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar ik ga uit van eigen verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ieder. En als het anders is dan herzie ik mijn mening, en anders blijf ik iemand sociaal onaangepast vinden. Dat iemand een moeilijke jeugd gehad heeft wil niet zeggen dat ie een crimineel hoeft te worden he, iets met eigen keuzes...
Ik hield me al een tijdje in, het moest er even uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
Als jij dat er in wilt lezen, prima.
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, toch?
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hield me al een tijdje in, het moest er even uit
Lekker slapen jijquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Overigens maak ik nu de keuze om te gaan slapen, anders komt het morgen niet goed met werken. Ik vrees een lange werkdag iig.
Welterusten lieverds, en tot morgen een keer
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eens
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Overigens maak ik nu de keuze om te gaan slapen, anders komt het morgen niet goed met werken. Ik vrees een lange werkdag iig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hehe, dan zijn we als enige met elkaar eens
Als jij dat zo wilt zien, primaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.Dus ik vermoedde al wel dat er een keutel dwars zat.
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen jijSucces morgenvroeg
Nu al slapen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!
Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu al slapen?Nou, ik ga nog niet hoor.
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Dan zijn we het daar niet over eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat viel al op aan je manier van aandacht vragen, inderdaad.Dus ik vermoedde al wel dat er een keutel dwars zat.
Nee, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Geef elkaar een knuffel, en dan KOPPEDICHTMAFFE!
Ow.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken.
6.30 beginnen, 15 km verderop, en er ligt hier een dik pak sneeuw (Limburg). Dus ja.
En nu écht echt weg![]()
...
Mag ik dan wel een knuffel van jou?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar niet over eens
[..]
Nee, nergens voor nodig
Ook dat mag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar niet over eens
[..]
Nee, nergens voor nodig
Jij altijd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een knuffel van jou?
Voorleestijd?quote:
Op de slee naar je werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd!
[..]
Voorleestijd?
quote:
Maar hij had toch een nieuwe voorlezerquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?Suikertje slaapt nog niet
Slaap lekker manquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
WOKquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee, want dat was andersquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij had toch een nieuwe voorlezer![]()
invalsterquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hij had toch een nieuwe voorlezer![]()
ik verslik me gewoon in mijn bier nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hier in elk geval nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
Nou,. maar naar de kroeg, kijken of het daar misschien een beetje gezellig is.
Ik moest zo lachen met dat boekje vanmiddagquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dat was andersDie miste haar enzo
Het is er ongetwijfeld nog gezellig nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
ik zag hetquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ow lees ff terug in dit topic, ik heb me helemaal uitgeleefd
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |