Dankjequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een knuff![]()
Nou ja, hij belde dus vanmiddag om weer boos te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffffffff....![]()
Nog steeds dat ene?
Sorry hoor, maar wat een jankerd is het ok.
Nou ik kan ook een kreng zijn hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah en dat is niet fijn
Marijke is nou net ff te lief voor zulke sores
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.
Nee, die nieuwe zegt dat ze haar ex dan maar een trap moet geven of lees ik nou verkeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je nou scheef gequote of snap ik je post gewoon niet
Ow wacht nou snap ik hem wel, maar misschien ken ik Marijke inmiddels iets beter en is die post gewoon ongepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, sommige exen vragen er wel om natuurlijk, laten we wel wezen.
Dat blijkt hier wel uit maar ik wil graag NU bij haar zijn en als ik moet lopen duurt mij dat te langquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto maar als ik moet lopen om te bewijzen dat ik dat voor haar over heb doe ik het.Echt, je hebt geen idee hoe graag ik haar terug wil.
Maar dat kun je een nieuweling niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow wacht nou snap ik hem wel, maar misschien ken ik Marijke inmiddels iets beter en is die post gewoon ongepast
En welkom terug
Ja het kwartje viel, maar het blijft ongepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe zegt dat ze haar ex dan maar een trap moet geven of lees ik nou verkeerd.
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dat kun je een nieuweling niet aanrekenen.
Ik snap het ook niet. Voor hem moet het toch ook niet leuk zijn zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Nou ja, hij belde dus vanmiddag om weer boos te doenIk snap er niets van....
[..]
Nou ik kan ook een kreng zijn hoorVraag maar aan hem
Maar het is gewoon geheel onzinnig
[..]
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over praten
En ik zit niet te wachten op dat soort reacties, want ik ben niet zo. Daarbij zijn wij niet uit elkaar gegaan omdat we niet van elkaar hielden, maar omdat het gewoon niet samen ging. Dat maakt het extra pijnlijk en daarom ben ik ook niet boos oid.
Ze is toch bij haar ouders dus nu kan het toch niet, maar echt...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt hier wel uit maar ik wil graag NU bij haar zijn en als ik moet lopen duurt mij dat te lang
ja hoor, dat kan ik wel en dat doe ik ook..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van... En dan probeer ik em toch maar weer te bellen om het uit te praten, drukt ie mij wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Voor hem moet het toch ook niet leuk zijn zo?
*knuf*
Ja, kijk anders eerst ff met wie je te maken hebt, en hoe die mensen zijn ofzo, ipv meteen overal tegenaan te bemoeien...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?
Ik zeg ook sommige exen , schat. Ik weet ook wel dat je om diverse redenen uit elkaar kunt gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dan nog, je kunt als volwassen mensen er doorgaans gewoon over praten
En ik zit niet te wachten op dat soort reacties, want ik ben niet zo. Daarbij zijn wij niet uit elkaar gegaan omdat we niet van elkaar hielden, maar omdat het gewoon niet samen ging. Dat maakt het extra pijnlijk en daarom ben ik ook niet boos oid.
Dat van de ouders is hier ook het probleemquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze is toch bij haar ouders dus nu kan het toch niet, maar echt...
Dom hè, ik vraag me echt af of ze me nog wel eens mist of zo. Zou ze nog wel eens aan me denken?
Lees dan even al zijn diepgaande reacties terug en oordeel dan nog een keerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
doei Mirquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Zo. Tekenpalet geïnstalleerd.Nu even naar de moeder van moeders vriend. Kusjes.
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom nou, ik vind dat hoe dan ook een vreemde reactie als je ergens nieuw binnenkomt. Of vind jij het wel normaal?
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van... En dan probeer ik em toch maar weer te bellen om het uit te praten, drukt ie mij wegDus het is wel goed zo...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek maken
Ik ben niet geshockeerd, ik vind het nogal sociaal onaangepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.
Ja inderdaad, het is klaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer bellen dus... Laat hem in zijn sop gaar koken, en laat je niet gek maken
ik ook niet, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoensnormenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw geshockeerd, wat opmerkingen betreft.
Ja, weet niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van de ouders is hier ook het probleem![]()
Waarom dom?
Goedzoquote:
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoquote:
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet geshockeerd, ik vind het nogal sociaal onaangepast
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, weet niet.Ik vraag het me gewoon af. En het klinkt niet netjes maar stiekem hoop ik dat ze me ook mist en dat ze uiteindelijk terug komt.
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
Knufquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Nee, ik ga het haar niet vragen. Enerzijds omdat ik gewoon weet dat dat averechts werkt en anderzijds ben ik bang dat ze me gewoon weg niet mist, ze heeft het druk zat in haar leven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
Wat wat?quote:
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo erg
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denk
Nee, jij maakt je inderdaad om hele andere dingen drukquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
* MPG tunet ook inquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.
En daar zijn we zeker ook blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
Nee, niet letterlijk nee. Maar wat ik opmaak uit jouw woorden is dat ie er niets aan kan doen want iedereen is wel eens onhandig dus je kunt hem zijn gedrag niet aanrekenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?
Wat is er, kan je het allemaal niet volgen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |