Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoquote:
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet geshockeerd, ik vind het nogal sociaal onaangepast
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, weet niet.Ik vraag het me gewoon af. En het klinkt niet netjes maar stiekem hoop ik dat ze me ook mist en dat ze uiteindelijk terug komt.
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
Knufquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem voelt dat natuurlijk niet zoMaar komt goed
Nee, ik ga het haar niet vragen. Enerzijds omdat ik gewoon weet dat dat averechts werkt en anderzijds ben ik bang dat ze me gewoon weg niet mist, ze heeft het druk zat in haar leven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
Wat wat?quote:
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar dat maakt het niet ok ofzo of dat ik er niets van mag zeggen. Ik heb nu het gevoel dat jij zijn gedrag aan het goed praten bent, en dat vind ik misschien wel net zo erg
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds FOK! verbaas ik me daar niet zo erg meer over, ik kom op dit forum wel vaker types tegen dat ik denk van:"Ok, jij hebt vast niet veel vrienden. "
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is nog geen vrijbrief om ergens als een olifant in een porseleinkast binnen te stormen.
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik praat het niet goed of zo, maar sommige mensen vinden een eerste opmerking maken nou eenmaal moeilijk en die maken dan niet de meest handige opmerkingen. Ik zelf ben er soms ook een ster in, dat ik wat zeg en achteraf denk
Nee, jij maakt je inderdaad om hele andere dingen drukquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar ik kan me over dat soort dingen niet zo snel druk maken, eerlijk gezegd.
* MPG tunet ook inquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat we op een golflengte zitten
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal ook wel, maar dat maakt het nog steeds niet ok en dan mag ik er nog steeds iets van zeggen. Je bent als volwassen persoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, ook al ben je onhandig oid.... Als jij tijdens een grapje iemand per ongeluk beledigt oid dan zeg je toch ook sorry? Echt, ik snap serieus niet waarom je die gast verdedigt.
En daar zijn we zeker ook blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet, daar ben ik voor aangenomen
En hij heeft nou net ff de pech dat deze mensen me nou net ff behoorlijk wat meer zeggen dan de rest van FOK!
Nee, niet letterlijk nee. Maar wat ik opmaak uit jouw woorden is dat ie er niets aan kan doen want iedereen is wel eens onhandig dus je kunt hem zijn gedrag niet aanrekenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat je er niets van mag zeggen?
Wat is er, kan je het allemaal niet volgen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |