Ik moest blozenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen met dat boekje vanmiddag
Wie nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isMarijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Shit, vergeten dat boekje stiekem mee te nemen voor mijn moeder... die spaart nijlpaardenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
Nou,. maar naar de kroeg, kijken of het daar misschien een beetje gezellig is.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is er ongetwijfeld nog gezellig nu.
[..]
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isDe vraag is inderdaad hoe lang nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Sanders zwemstickerboek man, die MAG je niet meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, vergeten dat boekje stiekem mee te nemen voor mijn moeder... die spaart nijlpaarden.
[..]
Als je daar ook zo doet als hier denk ik dat je zoektocht tevergeefs isik ben trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik bedoelde natuurlijk ook dat ik op mijn telefoon foto's van de stickers wilde meenemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was Sanders zwemstickerboek man, die MAG je niet meenemen
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk ook dat ik op mijn telefoon foto's van de stickers wilde meenemen.
Ik las zwembroekquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan bestel je toch een zwemboek voor je mams?
Goed planquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan bestel je toch een zwemboek voor je mams?
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
MPG! Kom je bed eens uit, ik wil een bestelling plaatsen!.
Misschien, als we hem allemaal tegelijk heel hard roepen, komt hij welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
MPG! Kom je bed eens uit, ik wil een bestelling plaatsen!.
quote:
Of we roepen iets met poepquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien, als we hem allemaal tegelijk heel hard roepen, komt hij wel
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezenquote:
Gewoon PIquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ook
![]()
[..]
Of we roepen iets met poep![]()
PPPOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEPPPPPPPPPPP!!!!quote:
Slaap lekkerquote:
Nee dat mag nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezen
Nee, ben je helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik echt nooooooooooooooit meer iets verkeerd lezen
3,14 is mpgs getalquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PPPOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEPPPPPPPPPPP!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekker slapen wokjequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3,14 is mpgs getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
dan duik ik zo op je kom ik er zo ook aanquote:
[..]
3,14 is mpgs getal
Ik weet heus wel wat dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik denk niet dat ie daarvoor wakker wordt
Laten we iets met eten proberen, sushi of taart ofzo
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat dat is![]()
Jou cakequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat dat is![]()
Zie je wel, Pheno op zwemlesquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DaMart het volgende:
Ik Googelde even naar dat boekje, en ik kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze Pheno verkeerd hebben gespeld.
Goede timing, precies onder mijn postquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjes
3,14 is mpgs getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik keek ff scheefquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Koen
Nee hoor, we zijn er nog wel met een paar
Koenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DaMart het volgende:
Ik Googelde even naar dat boekje, en ik kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze Pheno verkeerd hebben gespeld.
Dat weten we nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sushi, dan komt Pheno aanzeilen, en die heeft niets met zwemb(r)oekjes
TOFquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik keek ff scheef
HOE WAS DE MEET ?
Nu geen energie er voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen![]()
[..]Niets wat photoshop niet kan fixen toch?
Wie is daar een beetje handig mee
[..]
Dat weten we niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |