Truequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrueMaar Mac Beth kan altijd vinnik
![]()
Hey Barretjequote:
Whehehehequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Er heerst een angstaanjagende sfeer..de kraai krast, de vleermuis fladdert en de kat werpt jongen.
Kost dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
WheheheheMac Beth, wij willen oe de hand leeeeez'n
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer heel vroeg?
[..]
Jij ook Bar!![]()
De laatste kerst als ongehuwde
welke zooi op de weg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.
Jij ookquote:
2,50 per voorspeld le'emsjaarquote:
goffer zeg, wat zijn dat voor onmenselijke tijden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
6.30 beginnen he. En met die zooi op de weg, betekent dat dat ik al ruim voor 6 uur op de weg wil zitten.
Niet dat is wat hij moet betalen wantquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2,50 per voorspeld le'emsjaar
quote:
Kut! Vergeten jullie die foto te laten zienquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
HEHEH das wel een beetje eng.. wij hebben hier maar getoast op onze nieuwe keukenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer heel vroeg?
[..]
Jij ook Bar!![]()
De laatste kerst als ongehuwde
Ook leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HEHEH das wel een beetje eng.. wij hebben hier maar getoast op onze nieuwe keuken
Neeheeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat is wat hij moet betalen want
[..]
Erg he? Daarom vraag ik in de zomervakanties ook altijd nachtdienst aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer zeg, wat zijn dat voor onmenselijke tijden?
Ja, sorry, ben moequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeee!
Vijf gulden per voorspeld levensjaar!
Oke doe dan maar voor de rest van mijn levenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeee!
Vijf gulden per voorspeld levensjaar!
Niks mis mee. Ik denk ook alleen maar aan de centen die ik ervoor vang hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij liever dan ik
Werkschuw tuig dat ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wie wat waar werk je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Erg he? Daarom vraag ik in de zomervakanties ook altijd nachtdienst aan.
Iets met Mac Donalds en slaquote:
af is en lang woordquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Is alles nu al af in huis?
pfffffquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met Mac Donalds en sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |