abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90381948
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpgicon.jpggobo-small.gif perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
pi_90381955
Volgende week twee dates, één 'verse' en één vervolgdate. Allebei via E-matching.
For great justice!
pi_90381958
Oh oeps, toen was ik de 7 vergeten erbij te zetten...
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:37:59 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90382090
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
pi_90382503
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.

Ben vorige week weer eens wat berichten aan het sturen geweest maar blijkbaar denken er meer zo over zoals jij (qua dates en niet in de stemming).
1 dame had in haar profiel staan "Wil graag voor de kerst verkering"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur ik even een planning hoe we dat gaan aanpakken, het was tenslotte nog maar 1,5 week tot aan kerst.

Voor de Kerst nog ? Dat wordt dan flink aanpoten.
Deze week nog een aantal berichten op en neer. Zaterdag ons eerste gesprekken over de telefoon, zondag elkaar ontmoeten, volgende week veel bellen SMS'en en samen shoppen en dan zaterdag met de cadeaus onder de kerstboom ?

Gaat ons dat lukken ? of denk je dat het nog sneller kan ?

Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:59:44 #6
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90382623
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:

Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.

Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Overal verstand van.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:03:18 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90382718
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:

Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.
Yup.
pi_90383078
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.

Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn. :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:20:51 #9
57047 macondo
pi_90383137
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup.
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef .Pas het volgende:
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.

Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn. :)
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Overal verstand van.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:26:58 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90383311
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:

Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?
Dat is niet voor dit topic ;)
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
pi_90383442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
For great justice!
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:36:21 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90383569
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Q. het volgende:

Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
pi_90383612
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
In het algemeen. :)
For great justice!
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:38:53 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90383644
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Q. het volgende:

[..]

In het algemeen. :)
k dan :)
Mee eens trouwens ;)
pi_90383815
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:

[..]

Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen. :')

Eerder was ik er niet zo mee bezig.
pi_90386046
Och, niet zo treurig mensen, kerst is leuk!!!!! :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:55:18 #17
57047 macondo
pi_90386186
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:44 schreef .Pas het volgende:

[..]

Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen. :')

Eerder was ik er niet zo mee bezig.
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Als het niet voor dit topic is, moet je ook geen "jup" plaatsen ;)
Overal verstand van.
pi_90387151
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.

Kwestie van goed filteren inderdaad :)

Heb vanochtend tot half 6 met een leuke man zitten paiqen en msnen, terwijl ik vandaag gewoon weer moet werken en nog duizend dingen moet regelen voor kerst. Enigszins brak, maar was het wel waard!
En Cue, kop op, kerst is zo erg niet!
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_90388711
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.

En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:08:51 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90388837
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:

[..]

Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.

En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
Omdat ze niet wanhopig over willen komen ;)
en graag gevonden willen worden :X
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:23:39 #21
57047 macondo
pi_90389421
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:

[..]

Wees eens duidelijk - wat doen ze voor nare dingen dat het online daten jou zo doet tegenvallen? Hoe reageren ze dan? "ze "kunnen er wat van" - daar kunnen we weinig mee.
Overal verstand van.
pi_90389872
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.

Het is gewoon mijn schuld :+
pi_90392051
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef .Pas het volgende:
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.

Het is gewoon mijn schuld :+
Ja, dat valt dan een beetje tegen hè :')

Dat is ook al iets wat vaker is benoemd; op datingsites gaat het er niet veel anders aan toe dan in 'de echte wereld' wat dat betreft. Er zijn echt wel leuke mensen te treffen, maar het is niet alsof er ineens een wereld met exclusief vrouwelijk schoon opengaat.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lolaatje op 24-12-2010 14:29:03 ]
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_90396581
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.
Je hebt helemaal gelijk ,het eerste bericht kost me altijd wat energie maar het tweede is meestal een aanvulling op de eerste en dan wordt het gemakkelijker. Niet dat er op het tweede bericht wel een antwoord komt maar ik was geblokkeerd en dat vind ik na 1 mail altijd een beetje vreemd.
quote:
Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:34:32 #25
57047 macondo
pi_90397369
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Provinciaaltje het volgende:

Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.
Overal verstand van.
pi_90398308
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.
Oh sorry, ik had er niet uit begrepen dat jij de ontvanger was van de mailtjes. Heb daar zelf nl. geen ervaring mee. Ik krijg al geen mail van vrouwen die wel in mijn provincie wonen laat staan van buiten Brabant.
pi_90398980
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:33:48 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90400220
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het niet :+
pi_90400751
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het niet :+
Je kijkt naar vrienden van vrienden, je kunt op ze reageren via nieuwtjes en foto's die ze posten of gewoon een bericht sturen. Of je laten voorstellen door vrienden.

Het voordeel is dat ze veelal in dezelfde regio wonen of dezelfde interesses hebben.

Ik snap het wel.

(daarnaast heb je nog tal van dating apps maar die zijn een stuk minder)
pi_90406965
Er zijn tot dusver geen succesvolle gratis datingssites begrijp ik tussen het offtopic geneuzel door?

Ik ken wel iemand die via Hyves al zijn mokkels scoort en een paar anderen die hier via FOK meisjes scoort. Dat zijn dus de gratis manieren?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_90407060
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
Onderschat Fok (en soortgelijke fora) niet.
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:06:17 #32
57047 macondo
pi_90407272
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Er zijn tot dusver geen succesvolle gratis datingssites begrijp ik tussen het offtopic geneuzel door?

Ik ken wel iemand die via Hyves al zijn mokkels scoort en een paar anderen die hier via FOK meisjes scoort. Dat zijn dus de gratis manieren?
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Overal verstand van.
pi_90407389
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Jij zeikt idd nooit he, gooi je frustratie eens om en laat onschuldige users met rust. :o
pi_90407419
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen :')
pi_90407628
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen :')
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding. :D
pi_90407656
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding. :D
Ik kijk bij jou nergens meer van op :o
pi_90408009
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik kijk bij jou nergens meer van op :o
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor. :o
pi_90408189
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor. :o
Ohja, en je voelde er je zo thuis dat je maar bent blijven hangen? :o

Maar in dit specifieke geval ben ik het met je eens. Het fobo afschuimen en daar meisjes stalken is gewoon zielig.
pi_90408595
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reageren :')
pi_90408804
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reageren :')
En het mooie ervan is dat het gros van die accounts gewoon (rel)klonen zijn. :')
pi_90408952
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doen ;) heeft ook niks met paranoia te maken... als je met iemand gaat daten dan wil je ook wel zeker weten dat je daadwerkelijk een kans maakt.... anders verspil je tijd en geld die je veel beter in een ander had kunnen investeren.

Als ik geen kans maak omdat er andere kapers op de kust zijn dan weet ik dat liever vantevoren... heb ik meer aan dan 'een leuke middag maar iemand anders was net even leuker dus ik hoef je niet meer te zien.'
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:43:35 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90409066
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doen ;) heeft ook niks met paranoia te maken... als je met iemand gaat daten dan wil je ook wel zeker weten dat je daadwerkelijk een kans maakt.... anders verspil je tijd en geld die je veel beter in een ander had kunnen investeren.
Maar stel ik zou iemand krabbelen en de hele tijd beginnen met "he schat" en krijg "he lieverd" terug. dan denk jij gelijk dat er iets speelt neem ik aan.
Terwijl het dan gewoon een collega van mij is die eerder homo dan bi is :+
Dus krabbels zeggen weinig ;)
pi_90410420
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:19:00 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90410880
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.
pi_90415304
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.

Maar om gewoon matches te krijgen, en te blijven chatten daar is allemaal gratis. Inclusief twee speeddates per dag.
pi_90415412
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Neelix het volgende:

[..]

Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.

Maar om gewoon matches te krijgen, en te blijven chatten daar is allemaal gratis. Inclusief twee speeddates per dag.
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.
pi_90415598
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:53:59 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90415834
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:

Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.
Een extra smilie voegt inderdaad weinig toe, het gesprek is belangrijker :Y
pi_90416278
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:

[..]

Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
*Kuch* 8)7
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90416307
Maar van die foto's daar had ik nooit zo op gelet. Ik bedenk me ineens dat ik twee dames in mijn lijstje heb met meer dan 5 foto's :')
pi_90416364
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Fabeldiertje het volgende:
*Kuch* 8)7
Good catch.
  zaterdag 25 december 2010 @ 00:46:34 #52
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90420313
Twee zeer leuke dates met iemand gehad waar ik iig nog wel een paar keer mee zou hebben afgesproken. Maar heb hem vanavond verteld dat ik binnenkort zowieso 5 maanden naar het buitenland ga, deze week pas besloten, dus dat het hem niet gaat worden.
Even geen serieuze afspraakjes meer voor mij en geen datingsites. :)
pi_90420788
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

[..]

*Kuch* 8)7
Nou, ik heb dan ook pm-metjes gestuurd en alles, dus ik meende het serieus. :D
pi_90423024
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef love_sharon het volgende:
Twee zeer leuke dates met iemand gehad waar ik iig nog wel een paar keer mee zou hebben afgesproken. Maar heb hem vanavond verteld dat ik binnenkort zowieso 5 maanden naar het buitenland ga, deze week pas besloten, dus dat het hem niet gaat worden.
Even geen serieuze afspraakjes meer voor mij en geen datingsites. :)
Stage buitenland? Vanaf ~1 februari dan zeker?
Waar ga je naartoe? :)

Maar als ie nog single is als je terug bent, zoek je 'm ws. wel weer op dus? :)
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:23:07 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90423060
In 5 maanden kan er veel gebeuren in het buitenland he.

Sowieso is er de vuistregel als je naar het buitenland gaat: "Ga los als een gek en hou daarna in Nederland voor altijd je bek wat je precies hebt uitgespookt."
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:26:31 #56
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90423121
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen. :)
Eerst naar Boston en daarna naar verschillende plaatsen in Amerika.

Wat Silenus zegt, geloof niet zo in wachten op iemand ;)
pi_90423125
Oh ja dat weet ik. Mijn vraag over daarna opzoeken is uiteraard met de kanttekening dat ze ms wel haar liefde van het leven in Congo leert kennen, of waar ze dus ook naar toe mag gaan :P

In mn omgeving laatste tijd overigens weer wat mensen die half jaartje weggingen en wiens 'goede' relatie toch op de klippen liep.
pi_90423147
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen. :)

Ah tof :) Dat is los van je studie dus?

En nee niet wachten natuurlijk, meer van of ie leuk genoeg was dat als er niet veel veranderd in dat half jaar, je 'm misschien weer contact.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:36:24 #59
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90423282
Jep ga gewoon een even reizen :)
Ehm wie weet maar eerlijk gezegd schat ik de kans niet zo groot. Ben niet zo'n romanticus :')
Een serieuze relatie met een buitenlandse jongen gaat hem ook niet worden. Al dat gedoe. Vanavond weer bij All you need is love kunnen zien.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:40:06 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90423340
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:36 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond weer bij All I need is love kunnen zien.
Weet je hoe relaxed het is om in Noorwegen bij één of ander Fjord met jouw eigen Gustavo te kunnen ketsen.

Maar idd Sharon, ik ken je langer dan vandaag. Ga gewoon lekker los, doe alles wat God verboden heeft, en als je terugkomt: mondje dicht.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:56:26 #61
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90423632
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar idd Sharon, ik ken je langer dan vandaag. Ga gewoon lekker los, doe alles wat God verboden heeft, en als je terugkomt: mondje dicht.
Wat denk je wel niet van mij :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef VacaLoca het volgende:

In mn omgeving laatste tijd overigens weer wat mensen die half jaartje weggingen en wiens 'goede' relatie toch op de klippen liep.
Logisch, het is toch een grote verandering en je moet erg veel in je relatie geloven om zoiets vol te houden.
pi_90425166
Tijdens mijn buitenlandse stage heb ik toch veel meiden gezien die een relatie kregen met een mexicaan.. En die hebben er allemaal nog mee. Een meisje heeft toen zelf besloten om daar te gaan wonen.. Weet nu niet of dit er uitzondelijk is, maar zelf denk ik dat t wel regelmatig voor komt. (totaal niet ontopic sorry)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 26 december 2010 @ 12:40:04 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90455095
Iemand wil drank proeven met mij. Oke ze woont dichtbij, maar ze is gewoon niet aantrekkelijk. There I said it. Ik ben een oppervlakkige klootzak :') :'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 26 december 2010 @ 13:16:14 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90456312
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
  zondag 26 december 2010 @ 13:21:08 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90456462
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Niet aantrekkelijk is niet altijd de hoeveelheid kilo's he ;)

Hij moet natuurlijk wel zin hebben om het erop te doen, anders kan hij haar beter niet uitnodigen :)
pi_90456592
quote:
Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand wil drank proeven met mij. Oke ze woont dichtbij, maar ze is gewoon niet aantrekkelijk. There I said it. Ik ben een oppervlakkige klootzak :') :'(
Dit doe je expres he? Dit posten? Je weet dat de meeste vrouwen op klootzakken vallen? Laat mij ff weten hoeveel chicks je hiermee heb gescoord?
pi_90456702
quote:
Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.
pi_90456995
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.
Je zit hier wel op fok hoor, Hier willen we alleen hoog op hun benen staande blonde dames met een maatje 34 en dikke tetten
  zondag 26 december 2010 @ 13:38:50 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90456996
Alcohol-inname maakt vrouwen knapper. Dat hoeft inderdaad niet alleen aan kilo's te liggen, ze kan ook een haakneus hebben of scheel kijken. Mijn punt was dat zo'n meisje ook wel eens behoefte heeft aan een arm om haar (vlezige) lichaam. Dus sonic, make us proud en werp je op als voorvechter van de kerstgedachte! Misschien heeft ze wel een heel leuk innerlijk.
pi_90457006
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

dubbel
pi_90457112
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk :') ) dus ik ga daar gewoon voor :)
pi_90457143
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk :') ) dus ik ga daar gewoon voor :)
Wie niet waagt wie niet wint..
  zondag 26 december 2010 @ 13:48:15 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457305
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:38 schreef Silenus het volgende:
Alcohol-inname maakt vrouwen knapper. Dat hoeft inderdaad niet alleen aan kilo's te liggen, ze kan ook een haakneus hebben of scheel kijken. Mijn punt was dat zo'n meisje ook wel eens behoefte heeft aan een arm om haar (vlezige) lichaam. Dus sonic, make us proud en werp je op als voorvechter van de kerstgedachte! Misschien heeft ze wel een heel leuk innerlijk.
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt :+
  zondag 26 december 2010 @ 13:49:50 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457360
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
En nu zeg je zelf af? :o

Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?! :(
pi_90457722
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt :+
Of misschien de barmhartige samaritaan die ze doorschuift naar zijn niet zo date succesvolle vrienden.
  zondag 26 december 2010 @ 14:03:03 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90457777
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt ook iemand nodig voor de hoogblonde lange vrouwen met dikke tetten he. Dat moet ook iemand doen en wie ben ik om nee te zeggen?

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En nu zeg je zelf af? :o

Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?! :(
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.

"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!! :( M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij. :'( :'( "
  zondag 26 december 2010 @ 14:06:03 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_90457862
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!! :( M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij. :'( :'( "
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging! :(.
For great justice!
  zondag 26 december 2010 @ 14:08:18 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457937
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:

Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.

jah idd ;( hoe sneu.. en dat alleen om een minder goed voorgevoel.
  zondag 26 december 2010 @ 14:08:44 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457950
quote:
8s.gif Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Q. het volgende:

[..]

En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging! :(.
Dat is wel heel overdreven Qtje :*
pi_90457973
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren ;)
  zondag 26 december 2010 @ 14:11:15 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458012
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren ;)
Ik bedoel het serieus, heel serieus hoor.
pi_90458030
En ik ben het ook wel een klein beetje met ze eens.. Wie weet blijkt ze echt super te zijn!
pi_90458119
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
  zondag 26 december 2010 @ 14:18:38 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458214
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Natuurlijk snap ik het ook wel.
Als je gevoel minder positief is geworden en je er minder naar uitkijkt heb je het liefst de neiging om te af te zeggen en dat kan natuurlijk geheel terecht zijn.

MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is :)
  zondag 26 december 2010 @ 14:19:22 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458238
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.

Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW :D'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
pi_90458344
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.

Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW :D'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
Ja maar waarom was ze eerst wel leuk genoeg om een date mee te plannen?
Vrouwen met auto's gaan vergelijken :p Typisch mannen hahah
pi_90458346
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]
MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is :)
Dit dus

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
  zondag 26 december 2010 @ 14:24:28 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458381
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
pi_90458457
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt :(
  zondag 26 december 2010 @ 14:27:56 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458463
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Precies, ik krabbelde zelf ook altijd vrij amicaal. (<--rare zin als je 'm van een afstandje bekijkt, bedenk ik me nu)
De een smijt met schatje, poeweliewoepsie en poppedijntje en de ander sluit af met 'met vriendelijke groet'. Dat zegt allemaal niks, behalve dat het in elk geval gewoon heel irritant is.
  zondag 26 december 2010 @ 14:28:58 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458495
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt :(
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden *O*
pi_90458500
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
pi_90458532
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden *O*
Dat zou ik best willen, maar ben bang dat ik dan best wel een heftige ruzie laat ontstaan..

Hmm we zijn al aan het plannen voor een andere keer :d
  zondag 26 december 2010 @ 14:35:00 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458663
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
Scheelt weer gedoe op je mobiel :P
pi_90458981
quote:
Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Scheelt weer gedoe op je mobiel :P
Juist ;) :P
pi_90459525
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
En voor ik weer voor obsessief wordt uitgemaakt dat stond dus allemaal op mijn 'homepage' als ik op hyves inlog, het trok de aandacht en dan ga je automatisch verder lezen ;)

Vandaar dat ik er niet zo'n positief gevoel bij heb, een concurrentiestrijd zie ik gewoon niet zitten :P
pi_90459593
GS, niet doen dan. Zeg het wel tijdig af.
  zondag 26 december 2010 @ 15:15:43 #98
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90459763
Zo, ik heb een date in de planning staan ergens volgende week waarschijnlijk.

Ik zit me te bedenken dat dat mijn eerste date via Paiq wordt geloof ik. Eerdere afspraken zeiden allemaal op het laatste moment af, of ging anders verkeerd. Maar heb er bij deze wel vertrouwen in :D
  zondag 26 december 2010 @ 21:43:43 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90470539
quote:
Geen idee welke drank. Heb het netjes afgewezen :)

Oh ja, ze was niet dik, just not my cup of tea :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90475224
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef GlenSpey het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
En vervolgens hebben ze even gedate, bleken ze toch niet zo heel denderend bij elkaar te passen en schreef ze zich weer in op een datesite... ...en kwam ze jou tegen...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 26 december 2010 @ 23:31:00 #101
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_90475752
Vraagje voor mensen van RP. Heeft het zin om een bericht te sturen naar 'gratis member' profiel? Gratis members kunnen voor zover ik weet niet reageren op berichten toch? Dan moet ik maar hopen dat ze mijn bericht zo leuk vinden dat ze willen gaan betalen :p
pi_90476208
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Vraagje voor mensen van RP. Heeft het zin om een bericht te sturen naar 'gratis member' profiel? Gratis members kunnen voor zover ik weet niet reageren op berichten toch? Dan moet ik maar hopen dat ze mijn bericht zo leuk vinden dat ze willen gaan betalen :p
Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.
De tactiek wat dat betreft verschilt hier per man geloof ik, maar zinloos is het in ieder geval niet.
pi_90478352
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.
De tactiek wat dat betreft verschilt hier per man geloof ik, maar zinloos is het in ieder geval niet.
Ik heb gewoon een speciaal adresje aangemaakt voor RP en dat zet ik dan onder m'n berichtje.
pi_90478583
relatie planet! wel geteld 1 reactie gehad.
van een chinees! whohoo wat een top site!
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 27 december 2010 @ 00:33:39 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90478740
Van een Chinees! Nouja zeg dat kan dus nooit een goede site zijn.
pi_90480385
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.

Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies :P
pi_90480622
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.

Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies :P
En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eind :') duidelijk iemand die op uiterlijk selecteert want ze heeft mijn profiel niet eens bekeken.
EDIT: en ze is ook nog full member en dan komt ze met een hartje... dit ruikt naar fake...
  maandag 27 december 2010 @ 01:36:21 #108
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90480944
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:

Tijd om een andere datingsite te proberen?
pi_90483390
quote:
Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eind :') duidelijk iemand die op uiterlijk selecteert want ze heeft mijn profiel niet eens bekeken.
EDIT: en ze is ook nog full member en dan komt ze met een hartje... dit ruikt naar fake...
Welke website is het?
  maandag 27 december 2010 @ 07:51:18 #110
57047 macondo
pi_90483791
quote:
4s.gif Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
Als je profieltekst vergelijkbaar van kwaliteit is, dan zullen alleen buitenlanders reageren die de Nederlandse taal evenmin machtig zijn! Ondanks je uitroeptekens is je berichtje hier onbegrijpelijk!

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 04:42 schreef Kloonhommel het volgende:

Welke website is het?
GlenSpey zit op relatieplanet.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:36 schreef Neelix het volgende:

Tijd om een andere datingsite te proberen?
Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.
Overal verstand van.
  maandag 27 december 2010 @ 09:40:31 #111
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90484662
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 07:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er staan bij e-matching ook voldoende dames ingeschreven van Glens leeftijd.
  maandag 27 december 2010 @ 09:43:07 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_90484724
quote:
Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er is uiteraard wel veel overlap tussen de verschillende datingsites, ik kom ook wel vaak dezelfde gezichten tegen op verschillende sites.
For great justice!
  maandag 27 december 2010 @ 09:51:59 #113
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90484889
Momenteel geen kandidaten... probeer het later nog eens!

Een keer iets anders proberen? Op blurrypeople.com kun je videochatten! (webcam vereist)

:') :'(
  maandag 27 december 2010 @ 09:52:29 #114
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90484905
Dat heb ik dan 9 van de 10 keer -O- Het is gewoon mijn lot...
pi_90486077
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkom :P
pi_90486095
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 04:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Welke website is het?
RP, en inderdaad fake want geen reactie terug op mijn reactie ;)
pi_90486204
quote:
4s.gif Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
Volgens mij krijg je als man echt zelden een interessebericht van een vrouw. In anderhalve maand tijd heb ik er welgeteld 2 gekregen, waarvan uiteindelijk geen van beiden op mijn reactie terug reageerde. Je kan het beste gewoon wel full member nemen en er dan een treinlading berichten uitdoen, dan zit er altijd wel iets tussen :P
  maandag 27 december 2010 @ 11:38:18 #118
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90487493
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkom :P
Ze hebben die titel al veranderd naar "academisch, hbo en mbo-plus" (als je inlogt). En ik weet van anderen dat ze misschien het diploma niet hebben, maar toch intelligent genoeg zijn en zich daar toch hebben ingeschreven.

En de datingwereld houdt ook niet op bij e-matching, paiq en RP. Dat zijn voor de gemiddelde lezers hier wel de beste sites, maar jij bent een beetje een uitzondering ;)

Enneh, als je nou het "quote" knopje indrukt dan plakt de site de quotes allemaal achter elkaar onderaan, kan je in een keer reageren op alle verschillende berichten ;)
  maandag 27 december 2010 @ 11:42:48 #119
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90487628
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:52 schreef skippy22 het volgende:
Dat heb ik dan 9 van de 10 keer -O- Het is gewoon mijn lot...
Dat heb ik ook vaak. Maarja, 10 uur 's ochtends na kerst is ook niet het meest handige tijdstip :')
pi_90487733
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef Neelix het volgende:
En de datingwereld houdt ook niet op bij e-matching, paiq en RP. Dat zijn voor de gemiddelde lezers hier wel de beste sites, maar jij bent een beetje een uitzondering ;)
Uitzondering hoezo?

Misschien probeer ik EM dan wel een keertje :)
  maandag 27 december 2010 @ 11:47:45 #121
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90487762
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Uitzondering hoezo?

Misschien probeer ik EM dan wel een keertje :)
Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hier ;)
  maandag 27 december 2010 @ 11:49:01 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_90487802
quote:
Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Neelix het volgende:

[..]

Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hier ;)
Hoe oud is ouder?
For great justice!
pi_90488368
Je bedoelt jonger, ik ben 21 :P
  maandag 27 december 2010 @ 12:53:38 #124
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90489942
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef GlenSpey het volgende:
Je bedoelt jonger, ik ben 21 :P
Oh crap, ik haal je door de war met iemand anders ;)
  maandag 27 december 2010 @ 14:11:25 #125
57047 macondo
pi_90493148
Ook opvallend, mensen die op RP onder andere naam staan dan hun eigen naam. Dat er onder een berichtje plotseling staat "groeten, Marieke". Fijn is dat, heb je drie keer "hoi Nicole" geschreven.
Overal verstand van.
  maandag 27 december 2010 @ 14:31:00 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90494014
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
Ook opvallend, mensen die op RP onder andere naam staan dan hun eigen naam. Dat er onder een berichtje plotseling staat "groeten, Marieke". Fijn is dat, heb je drie keer "hoi Nicole" geschreven.
Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.
  maandag 27 december 2010 @ 14:37:06 #127
57047 macondo
pi_90494326
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.
Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.
Overal verstand van.
pi_90494890
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.
Ik heb als schuilnaam "geobsedeerde FOK!autist", dat werkt ook niet bijster goed, dus heb ik em maar weer veranderd. :)
  maandag 27 december 2010 @ 19:22:58 #129
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90505192
Ik ga het ook eens proberen op RP :')

Oproep:

Ben jij emotioneel onstabiel,snel op je tenen getrapt,een dramaqueen en geloof je in emancipatie?

Dan zou ik niet verder lezen als ik jou was!!

Aangezien mijn Russische mailordervrouwen maar niet bezorgd worden ga ik het hier eens proberen.
Bij voorkeur zoek ik iemand die knap is,mooie ogen heeft en een lekker kontje is ook niet verkeerd.

Enkele dingetjes die ik verlang:
-De vrouw moet luisteren,als ik zeg dat ik de afwas doe dan doe ik de afwas.(als je het lief vraagt doe ik misschien mijn Tarzanschort aan)
-Ik heb totale controle over de afstandbediening van de tv,1 dag in de week mag jij kiezen als je braaf bent geweest.
-Ik hou niet van besluiteloze mensen,daarom is het makkelijker dat ik alle beslissingen neem en jij de zware taak krijgt om instemmend "ja" te knikken.
-Van sex hou ik niet,als je sex wil dan dien je dit twee(2) weken van te voren in drie(3)voud in te dienen.
-Aan dure kado's doe ik niet,ik steek mijn geld liever in mijn auto of in een nieuwe tv.(42" kan deze dagen écht niet meer)
-Per maand heb je recht op drie(3) dagen om te chagerijnen,dit zijn voorafgestelde dagen zodat ik niet in de buurt ben,overschrijd je die dagen dan mag je die week geen Desperate Housewifes en/of Cougar Town kijken.
-Mocht ik je een keer afsnauwen dan is dat bedoelt als opbouwende kritiek.
-Ja ik weet hoe een wc-bril werkt,aangezien het geen nucleaire wetenschap is ga ik ervan uit dat jij dat ook weet.
-Stel a.u.b. niet de standaardvragen:
"Heb ik hierin een dikke kont?"
"Lijk ik hier dik in?"
"Ben ik hier te oud voor?"
Het antwoord geef ik je nu al:JA!
Pas als ik dingen ga zeggen als:"Schat,zou je niet eens wat aan die dikke kont doen?" moet je je zorgen gaan maken.
-Aan vrouwen die liegen heb ik een grote hekel,de enige die mag liegen binnen een relatie ben ik,aangezien ik toch iets moet als ik de huur weer vergokt heb.
-Verder hou niet van huisdieren en andere zachte harige dingen dus berg die waxkit niet te ver op.
-Ook vrouwen met vooroordelen kunnen doorlopen,ik heb die zelf al genoeg,je kunt er dan wel wat van mij krijgen.
-Er rijdt niemand in mijn auto tenzij:
*Ik weer eens teveel gedronken heb,
*Ik een dutje wil doen.
-Ik verwacht niet dat jij al mijn films goed vindt,verwacht ook niet van mij dat ik Amelie goed vind.
-Vrouwen met een eigen mening hoeven niet meer verder te lezen,iedereen heeft recht op mijn mening dus jij ook!

Denk jij dat je me aan kunt?

Kom dan eens uit die sauna,leg die Stieg Larsson eens neer of zet dat glas wijn op tafel en stap uit die roedel beste vriendinnen en bewijs eens dat je zo spontaan bent als er in je profiel staat!

Moet lukken toch?

Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten? :')
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90505443
Wat een lange kut oproep.
pi_90505573
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:

Oproep:

Ben jij emotioneel onstabiel,snel op je tenen getrapt,een dramaqueen en geloof je in emancipatie?

Dan zou ik niet verder lezen als ik jou was!!

Aangezien mijn Russische mailordervrouwen maar niet bezorgd worden ga ik het hier eens proberen.
Bij voorkeur zoek ik iemand die knap is,mooie ogen heeft en een lekker kontje is ook niet verkeerd.

Enkele dingetjes die ik verlang:
-De vrouw moet luisteren,als ik zeg dat ik de afwas doe dan doe ik de afwas.(als je het lief vraagt doe ik misschien mijn Tarzanschort aan)
-Ik heb totale controle over de afstandbediening van de tv,1 dag in de week mag jij kiezen als je braaf bent geweest.
-Ik hou niet van besluiteloze mensen,daarom is het makkelijker dat ik alle beslissingen neem en jij de zware taak krijgt om instemmend "ja" te knikken.
-Van sex hou ik niet,als je sex wil dan dien je dit twee(2) weken van te voren in drie(3)voud in te dienen.
-Aan dure kado's doe ik niet,ik steek mijn geld liever in mijn auto of in een nieuwe tv.(42" kan deze dagen écht niet meer)
-Per maand heb je recht op drie(3) dagen om te chagerijnen,dit zijn voorafgestelde dagen zodat ik niet in de buurt ben,overschrijd je die dagen dan mag je die week geen Desperate Housewifes en/of Cougar Town kijken.
-Mocht ik je een keer afsnauwen dan is dat bedoelt als opbouwende kritiek.
-Ja ik weet hoe een wc-bril werkt,aangezien het geen nucleaire wetenschap is ga ik ervan uit dat jij dat ook weet.
-Stel a.u.b. niet de standaardvragen:
"Heb ik hierin een dikke kont?"
"Lijk ik hier dik in?"
"Ben ik hier te oud voor?"
Het antwoord geef ik je nu al:JA!
Pas als ik dingen ga zeggen als:"Schat,zou je niet eens wat aan die dikke kont doen?" moet je je zorgen gaan maken.
-Aan vrouwen die liegen heb ik een grote hekel,de enige die mag liegen binnen een relatie ben ik,aangezien ik toch iets moet als ik de huur weer vergokt heb.
-Verder hou niet van huisdieren en andere zachte harige dingen dus berg die waxkit niet te ver op.
-Ook vrouwen met vooroordelen kunnen doorlopen,ik heb die zelf al genoeg,je kunt er dan wel wat van mij krijgen.
-Er rijdt niemand in mijn auto tenzij:
*Ik weer eens teveel gedronken heb,
*Ik een dutje wil doen.
-Ik verwacht niet dat jij al mijn films goed vindt,verwacht ook niet van mij dat ik Amelie goed vind.
-Vrouwen met een eigen mening hoeven niet meer verder te lezen,iedereen heeft recht op mijn mening dus jij ook!

Denk jij dat je me aan kunt?

Kom dan eens uit die sauna,leg die Stieg Larsson eens neer of zet dat glas wijn op tafel en stap uit die roedel beste vriendinnen en bewijs eens dat je zo spontaan bent als er in je profiel staat!

Moet lukken toch?

Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten? :')
Mijn eerste gedachte 'te lang'. Ik denk dat de meesten daar net zo over zullen denken.
Flink inkorten dus :)
pi_90505588
NL64344377

Valt niet op hoor, dat je je buik inhoudt :')
pi_90505662
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377

Aah, ze is goldmember. Nu gaat ze vast stalken.
pi_90505840
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377

19 jaar :o Ik ken 30 jarigen die er jonger uitzien.

En haar profieltekst lijkt weer door een 10-jarige geschreven te zijn.

Dusss... hartje gestuurd? :P
  maandag 27 december 2010 @ 19:35:50 #135
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90505846
Thanks! :*
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
  maandag 27 december 2010 @ 19:39:30 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90506014
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Thanks! :*
Die grap over de afwas vond ik wel grappig. :P
pi_90506039
nu vraag ik mij af, zijn er ook al succesverhalen? of is het allemaal drama ?
what you see, is what you get!
pi_90506077
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

19 jaar :o Ik ken 30 jarigen die er jonger uitzien.

En haar profieltekst lijkt weer door een 10-jarige geschreven te zijn.

Dusss... hartje gestuurd? :P
Er zijn grenzen o|O :P
pi_90506138
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
Alleen maar drama :W

SPOILER
  maandag 27 december 2010 @ 19:47:57 #140
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90506154
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalen *; ( :') )
  maandag 27 december 2010 @ 19:50:07 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90506240
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:47 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalen *; ( :') )
Op RP heb je ook van die succesverhalen staan. Heb er een dubbel gevoel bij, van de ene kant hartstikke leuk dat zoveel mensen iemand gevonden hebben...Van de andere kant...jezus, wat een types. :')
pi_90506282
kunnen we hier niet met elkaar uitwisselen :P ipv die sites opzoeken
hahahaha
  maandag 27 december 2010 @ 19:53:12 #143
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90506353
67353921

Nu je me gevonden hebt....
Ja wat dan?
Samen handballen dan maar? :|W
  maandag 27 december 2010 @ 19:55:33 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90506454
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
hahahaha
Wordt al genoeg gedaan hoor! *winkwink*
  maandag 27 december 2010 @ 19:56:27 #145
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90506499
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
hahahaha
Stuur Raven_Nl maar een pm dan heb je binnen no time een date.
pi_90506542
oh dus hier schiet het ook al niet op :)
want als jullie nog steeds zoekende zijn

hehehehe
  maandag 27 december 2010 @ 20:00:47 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90506690
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:

hehehehe
Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.
  maandag 27 december 2010 @ 20:01:02 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90506702
"heb een sterke inlevingsvermogen en veel mensenkennis, ben een veelzijdig persoon.
Verder ben ik een vrij funky type en hou niet bepaald van dat grijze grauwe oersaaie kleding!"

sommige dingen moet je niet direct van jezelf zeggen :N
pi_90506831
Amelie is een goede film man.
  maandag 27 december 2010 @ 20:05:22 #150
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90506875
quote:
16s.gif Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef VacaLoca het volgende:
Amelie is een goede film man.
Euh nee.
Hand over your mancard.
pi_90507085
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Euh nee.
Hand over your mancard.
http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratings

Dan blijven er weinig met een mancard over. Wellicht enkel diegene zonder smaak die veel moeite doet voor quasi-grappige profielteksten. :P
  maandag 27 december 2010 @ 20:09:41 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90507090
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.

Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.

Check, bingo!
  maandag 27 december 2010 @ 20:11:16 #153
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90507152
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratings

Dan blijven er weinig met een mancard over. Wellicht enkel diegene zonder smaak die veel moeite doet voor quasi-grappige profielteksten. :P
Die durven dat gewoon niet hard op te zeggen omdat hun vrouw of vriendin die film zooooo leuk vind.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.

Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.

Check, bingo!
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.
*laat maar zitten...*
  maandag 27 december 2010 @ 20:13:40 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90507242
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:

Oproep:

Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.
pi_90507300
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
  maandag 27 december 2010 @ 20:15:53 #156
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90507327
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.
Ben er al mee bezig :Y)
Eerst even kijken hoe mijn recept voor chocoladetaart bevalt als oproep :')
  maandag 27 december 2010 @ 20:15:57 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90507332
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.
*laat maar zitten...*

Mwoah, vrouwen kunnen over het algemeen nog best inschikkelijk zijn. Mijn vriendin (als ik die heb ;)) moet ook met me mee naar Ajax kijken als ze een Europese uitwedstrijd spelen, ook al vindt ze dat kut. Ik bind niet in. Dan zal ik zelf ook niet zeuren als zij naar Greys Anatomy wil kijken of een andere suffe vrouwenserie.
  maandag 27 december 2010 @ 20:16:00 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90507335
Verschil maken tussen mannen/jochies en echte mannen op basis van evt filmkeuze en de mening daarover :')
pi_90507350
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Helemaal mee eens.
  maandag 27 december 2010 @ 20:17:07 #160
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90507399
quote:
Maar ik vind het dus écht een kutfilm :')
pi_90507406
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Verschil maken tussen mannen/jochies en echte mannen op basis van evt filmkeuze en de mening daarover :')
Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.
  maandag 27 december 2010 @ 20:17:29 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90507414
quote:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt.
Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.
pi_90507435
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.
Hehe, dat gaat ook wel erg ver..
pi_90507452
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:

hehehehe
love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....
  maandag 27 december 2010 @ 20:19:09 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90507489
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.
Wat is een echte man? :')
Gaan we weer terug naar die oude beschrijving van de houthakker of jager, die emoties niet toont en weet ik veel wat niet.
Of hebben we nu de nieuwe 2010 versie waarin de man juist zijn emoties mag tonen en van vrouwenzaken houdt?

Komop .. echte mannen bestaan niet. Er zijn mannen in alle soorten en maten :)
pi_90507565
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is een echte man? :')
Gaan we weer terug naar die oude beschrijving van de houthakker of jager, die emoties niet toont en weet ik veel wat niet.
Of hebben we nu de nieuwe 2010 versie waarin de man juist zijn emoties mag tonen en van vrouwenzaken houdt?

Komop .. echte mannen bestaan niet. Er zijn mannen in alle soorten en maten :)
Een echte man (en vrouw) is iemand die gewoon zichzelf is.
  maandag 27 december 2010 @ 20:22:07 #167
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_90507656
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:

Als je dan in Boston bent neem dan ajb vijf uur de moeite om in de Greyhound richting Montreal te rijden. Die stad is briljant en tipt wmb zelfs aan New York.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_90507791
Sprak net een dame die ik al een hele tijd op msn had staan maar nog nooit echt aan toe was gekomen. Leuke meid, enthousiast... gezellig.... heeft ze al een vriend :(

[/b100modus]
  maandag 27 december 2010 @ 20:48:53 #169
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90508840
quote:

Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.

Check, bingo!
Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.
  maandag 27 december 2010 @ 20:52:03 #170
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90508938
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.
Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing. :')
De kunst is het dan om het zo goed te doen dat ze dat niet door hebben.
  maandag 27 december 2010 @ 20:55:47 #171
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90509071
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing. :')
De kunst is het dan om het zo goed te doen dat ze dat niet door hebben.
Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.
  maandag 27 december 2010 @ 20:57:37 #172
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90509138
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.
Dat gebeurt in elke relatie.
Of je bent 1,5 uur aan het bekvechten of je geeft ze maar meteen gelijk,komt toch op hetzelfde neer :')
  maandag 27 december 2010 @ 20:59:48 #173
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90509247
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Dat gebeurt in elke relatie.
Of je bent 1,5 uur aan het bekvechten of je geeft ze maar meteen gelijk,komt toch op hetzelfde neer :')
Dat is iets anders. Ik ga er niet voor om te scoren, ik wil iemand hebben bij wie ik mezelf kan zijn.
En die zijn er best, volgens mij heb ik er nu een gevonden. :)
pi_90510000
quote:

Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.

Check, bingo!
Dat doet me denken aan een ex van me..
Hahaha.. Ik moest en zou It kijken. Ik zie nou dat is prima, als jij met mij 3 meidenfilms kijkt (denk aan the devil wears prada, a cinderella story etc.). Daar stemde hij mee in.. Hij stemde er ook mee in dat we die als eerste gingen kijken. Sukkel ;) We hebben 1 meidenfilm gekeken, ik heb mijn charmes in de strijd gegooid, het werd erg gezellig in bed, we zijn gaan slapen en ik heb nooit de film gezien!

(Ik weet nou eigenlijk niet waarom ik dit hier vertel haha)
pi_90510105
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Sprak net een dame die ik al een hele tijd op msn had staan maar nog nooit echt aan toe was gekomen. Leuke meid, enthousiast... gezellig.... heeft ze al een vriend :(

[/b100modus]
Alles kan kapot :Y
  maandag 27 december 2010 @ 22:23:01 #176
57047 macondo
pi_90513587
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... suf :') Wat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?

Verder: woensdag soort date met leuke vrouw van paiq, alleen is ze zo gek als een deur. We hebben afgesproken dat het geen date is maar dat we gewoon ons gaan bezatten. Weer eens wat anders. Best veel dates komende twee weken, maar vooral recreatief.
Overal verstand van.
  maandag 27 december 2010 @ 22:26:58 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90513829
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... suf :') Wat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?

Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.

Maar als je het ziet als aanvulling, een extra mogelijkheid naast de kroeg, sportclub, school wat dan ook dan kan het je eigenlijk alleen maar meer brengen. Het wordt gewoon gezien als extra weg die tegenwoordig heel normaal is in dit internettijdperk :)
  maandag 27 december 2010 @ 22:48:45 #178
141482 Q.
JurassiQ
pi_90514967
Dat was een gezellige date maar echt niet meer dan dat. Absoluut geen klik. Next! :7
For great justice!
  maandag 27 december 2010 @ 22:51:26 #179
57047 macondo
pi_90515088
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.

Maar als je het ziet als aanvulling, een extra mogelijkheid naast de kroeg, sportclub, school wat dan ook dan kan het je eigenlijk alleen maar meer brengen. Het wordt gewoon gezien als extra weg die tegenwoordig heel normaal is in dit internettijdperk :)
Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.

Met baan en gesettelde vrienden zie ik het anders dan als je veel jonger bent.
Overal verstand van.
  maandag 27 december 2010 @ 23:06:33 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90515845
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.

Met baan en gesettelde vrienden zie ik het anders dan als je veel jonger bent.
Heel afhankelijk van de persoon en zijn/haar leven.
Mijn broer heeft nu op zijn 27e zijn eerste vriendinnetje die hij heeft leren kennen via een vrienden die hij weer kent van WoW. Hij is niet zo sociaal ingesteld dat hij dat in het dagelijks leven snel zou tegenkomen. Daarbij dat ie op die leeftijd de kroeg in ging of andere plekken bezocht waar mensen kwamen :')

Maar ook hier geldt weer. Die 18/19 jarige zullen vooral de mensen ontmoeten in het dagelijks leven, maar het internet als aanvulling zien. Al zal je ze dan inderdaad niet snel als betalend lid van RP zien. Dat klopt :)
Doen ze dat wel, dan moet je toch misschien afvragen wat de redenen hiervoor zijn.
  maandag 27 december 2010 @ 23:47:04 #181
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90517623
Klopt,pas als je rond de 30 zit kun je het nog wel redelijk verantwoorden waarom je betaald om je te laten negeren :')
pi_90517924
quote:
Ach ja, ik krijg ook nog iedere keer gemekker van in de buurt zittende mannen als ik bij een vriendin aangeef dat haar nieuwe vriend een knappe kerel is..

Nee inderdaad, dat is exáct hetzelfde als een penis in je mond nemen, je hebt gelijk :').
pi_90518477
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Silenus het volgende:
Mijn vriendin (als ik die heb ;)) moet ook met me mee naar Ajax kijken als ze een Europese uitwedstrijd spelen, ook al vindt ze dat kut. Ik bind niet in.
Ik had business seats Champions League FC Twente - Tottenham Hotspur, heb ik de eerste goal na rust gemist omdat Fabeldiertje nog moest plassen ;(.

Homo dat ik ben :r.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:08:27 #184
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90518550
Kan ze dat niet alleen dan? :')
pi_90518591
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Kan ze dat niet alleen dan? :')
Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:17:04 #186
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90518924
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...
Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!
pi_90519306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!
en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helft c_/
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:33:57 #188
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90519780
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helft c_/
Wil ik weten wat voor warms jij in je mond gekregen hebt? :')
pi_90519803
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ik was 19 toen ik me voor het eerste aanmeldde bij relatieplanet. Vindt er weinig suf aan... sowieso heb ik bijna al mijn relaties tot nog toe in eerste instantie leren kennen via internet. Via een datingsite, een profielensite een chatsite en ja, zelfs via world of warcraft :) dus kom er nog maar eens in dat dat spel voor nerds is :P

Voor mij is het ideaal, daar ik het IRL altijd erg lastig heb gevonden om zomaar op iemand af te stappen ;)
pi_90519916
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.
haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*
pi_90520323
79821885 (NL)

de man die zowel mijn favoriete foto als oproep heeft op relatieplanet... :') heeft al zeker 3 keer zijn email gestuurd |:(
pi_90520440
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef GlenSpey het volgende:
dus kom er nog maar eens in dat dat spel voor nerds is :P
Want er bestaan geen vrouwelijke nerds wilde je zeggen? :D :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:48:29 #193
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90520538
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*
Het ligt toch ook altijd aan iemand anders? :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:49:49 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90520592
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
79821885 (NL)

de man die zowel mijn favoriete foto als oproep heeft op relatieplanet... :') heeft al zeker 3 keer zijn email gestuurd |:(
harig!! :X
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:51:41 #195
329156 Peem
Skiddelly
pi_90520671
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken? Ik geniet van de verhalen, maar zie mezelf dit niet doen (niet datk er wat tegen heb, integendeel :))
---
pi_90520720
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken?
Nope.
pi_90520726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken? Ik geniet van de verhalen, maar zie mezelf dit niet doen (niet datk er wat tegen heb, integendeel :))
Neen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:54:59 #198
329156 Peem
Skiddelly
pi_90520791
Danke schon! Dan mis ik de pret maar :)
---
pi_90520845
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.

Waarom lijkt het je niets voor jezelf?
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:58:22 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90520911
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.

Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ik ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:58:58 #201
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90520936
Een profiel heb je binnen een paar minuten gemaakt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Skele_Wiewou op 28-12-2010 01:04:18 ]
pi_90521489
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ik ;)
Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:19:11 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90521753
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.
pi_90521832
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is dat blijkbaar veranderd. Toen ik er gratis lid was, kon ik gewoon op nummer zoeken.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:22:15 #205
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90521858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op rp kan je als gratis member ook gewoon op nummer zoeken.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....
Haha subtiel hoor
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:46:48 #206
329156 Peem
Skiddelly
pi_90535023
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:

Omdat ik in de leeftijdscategorie van "dan moet je je afvragen wat hier de redenen toe zijn" val :)

Ik vind het alleen leuk de verhalen te lezen, but hey maybe someday. Thanks again!
---
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:55:04 #207
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90542725
Lekker boeiend of je dan in die categorie valt :')
Als het jou leuk lijkt dan ga je toch gewoon kijken?
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:03:55 #208
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90543143
Ik zie op Paiq anders genoeg vrouwen rond de 20 voorbij komen en ook op OKCupid staan er zat.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:26:24 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90544041
Vrouw op paiq:

maar hebbie eigen huissie in utrecht

:') 'hebbie' 'huissie'
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:30:50 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90544219
Perfecte match O+
pi_90544227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:

In het eggie!
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:32:23 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_90544297
quote:
Vrouw op paiq:

Wanneer ga je trouwen? O+!
For great justice!
pi_90546378
quote:
Vrouw op paiq:

Da kennie heej!
pi_90546448
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Neelix het volgende:
Ik zie op Paiq anders genoeg vrouwen rond de 20 voorbij komen en ook op OKCupid staan er zat.
Vooral bij battledates.

Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:28:05 #215
329156 Peem
Skiddelly
pi_90546573
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Lekker boeiend of je dan in die categorie valt :')
Als het jou leuk lijkt dan ga je toch gewoon kijken?
Het boeit me ook niet, maar nogmaals het is niets voor mij, en dat was het enige passende antwoord :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 28-12-2010 20:58:33 ]
---
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:36:11 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90546958
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Vooral bij battledates.

Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen. :P
Haha, vertel. ;)
pi_90547085
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, vertel. ;)
2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.
Ze wilde wel de rekening betalen toen we er achter kwamen dat we niets te bepraten hadden, dat was dan wel weer aardig..

(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:41:08 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90547201
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Lamon het volgende:
(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
Haha verschrikkelijk is dat ja. Met een biertje is het toch altijd gezelliger.

Volgende keer beter.
pi_90547205
quote:

[..]

2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.
Ze wilde wel de rekening betalen toen we er achter kwamen dat we niets te bepraten hadden, dat was dan wel weer aardig..

Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgen ;)
pi_90547464
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Wanneer ga je trouwen? O+!
Huissie, boompie, beessie!

Ik heb overigens tijdje terug 2 nepprofielen gemeld bij lexa en die zijn beide verwijderd. Dat is toch wel goed om te zien.
pi_90547737
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgen ;)
Ik ben altijd goed uitgeslapen, ik sta meestal rond een uur of 6/7 op ongeacht hoe laat ik ga slapen.
En ik doe wel eens een middagdutje. :o
pi_90550516
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:16:03 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90551613
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
Afhankelijk van je huidskleur :+

Maar vind het niks :N
pi_90551841
quote:
klinkt alsof je van grote negers met dikke pikken houdt. ik zou iets anders kiezen dus. ~:)
pi_90552703
quote:
Ik zou het niet doen. Wat is je naam nu?
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:59:36 #226
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90553756
Volgens mij is bij sommige mensen de sarcasmedetector stuk :')
pi_90553910
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Bij picardmike is de kans vrij groot dat hij serieus is.
pi_90554807
quote:
Volgens mij is bij sommige mensen de "andere users stalken is ziek en deze mensen hebben psychische hulp nodig"- detector stuk. :o
pi_90555171
quote:
The newbie factor is strong with this one. 8-)
pi_90555611
quote:
2 kinderen
Hoewel ik toch meerdere relaties heb gehad met vrouwen die kinderen hadden, is dit op dategebied toch altijd een absolute no go area gebleven...

Naast de praktische bezwaren zoals het uitgebreid vooruit moeten plannen van dates in verband met een oppas en alle onzin, moet ik er toch niet aan denken dat ik voorgesteld wordt als "nieuwe papa" wanneer ik alleen even met haar mee naar huis ga om te neuken :{.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:55:25 #231
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90556590
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Techno het volgende:

[..]

The newbie factor is strong with this one. 8-)
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite :P
pi_90557034
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite :P
Hij heeft geen zin om nog langer te moeten drukken bij het poepen?
pi_90557088
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus? :P
Anyway, hij hoopt op vrouwen die van hun stoel af glijden bij de gedachte aan een negerpenis..of aan chocoladekoekjes :9
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:25:41 #234
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90558160
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus? :P
Anyway, hij hoopt op vrouwen die van hun stoel af glijden bij de gedachte aan een negerpenis..of aan chocoladekoekjes :9
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.
Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet :')
pi_90558277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet :')
Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.
pi_90558429
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Maar wie zegt dat hij zich in het vervolg nog op vrouwen wil richten?
SPOILER
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:33:00 #237
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90558593
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.
Dan kan hij beter Dark Knight pakken :P
Moet ie natuurlijk geen Batmanpakje aantrekken dan...
pi_90566790
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Vooral bij battledates.

Ik heb je uitgelachen en voel me nu een beter mens. Dank je wel.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:20:23 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90593181
quote:
Hoi mijn naam is Lisa ik ben 30 jaar en ben een beetje benieuwd hoe het op een dating website.
Ik vind het niet erg om gebeld te worden maar alleen als je echt gedesinteresseerd bent.
wat :')
pi_90596711
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:14:34 #241
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90600466
quote:

[..]

Goed verhaal :')
  woensdag 29 december 2010 @ 21:32:45 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90601524
quote:

[..]

en der nummer staat erbij? :D
pi_90601702
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en der nummer staat erbij? :D
Nee, maar Lisa heeft het foutje inmiddels opgelost
  woensdag 29 december 2010 @ 21:44:27 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90602142
Net door een erg leuk uitziende jongen afgewezen ;(
pi_90602649
quote:
8s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Net door een erg leuk uitziende jongen afgewezen ;(
Poep gebeurd.
Een nog prettig ogende knul zoeken en die suf neuken tot hij gaat huilen = Genoegdoening :*.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:01:27 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90603009
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef kastanova het volgende:

Poep gebeurd.
Een nog prettig ogende knul zoeken en die suf neuken tot hij gaat huilen = Genoegdoening :*.
*gaat eens flink zoeken :9
pi_90603063
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:[/b

*gaat eens flink zoeken :9
Ik zie de PM's wel weer verschijnen ~O>.
pi_90603101
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zie de PM's wel weer verschijnen ~O>.
Wat heeft Cue_ daaraan?
Alle dames worden toch in de wacht gezet :?
pi_90603151
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Wat heeft Cue_ daaraan?
Heb je daar ervaring mee? :7
For great justice!
pi_90603247
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Heb je daar ervaring mee? :7
:N.... dat werd ergens gepost
pi_90603413
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Wat heeft Cue_ daaraan?
Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoet :7.

En hey, misschien wil fabeldiertje haar wel als nieuw speeltje c_/.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:12:09 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90603500
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoet :7.

En hey, misschien wil fabeldiertje haar wel als nieuw speeltje c_/.
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen :(
pi_90603737
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik hier ook nog wat over te zeggen :(
Vrouwelijke naïviteit in optima forma O+.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:19:40 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90603893
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vrouwelijke naïviteit in optima forma O+.
Krijg je al een harde?
  woensdag 29 december 2010 @ 22:20:13 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90603925
ga door
pi_90604176
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan.... ;))
pi_90604306
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan.... ;))
keep us posted :)
pi_90604488
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je al een harde?
Zelfs de tafel kwam een stukje omhoog :o.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:36:46 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90604793
quote:
8s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zelfs de tafel kwam een stukje omhoog :o.
Sterkte jongen ^O^

zow.. genoeg offtopic gepraat

Nice Joyce! ben benieuwd wat dat gaat worden! :)
pi_90604897
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sterkte jongen ^O^

zow.. genoeg offtopic gepraat

Nice Joyce! ben benieuwd wat dat gaat worden! :)
Ik ook, vind het echt heel moeilijk als ik niet weet wat me te wachten staat haha!
pi_90605038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?

Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt" :?.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:45:23 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90605250
Een tegenvallende indruk is iets anders dan het wow gevoel he ;)
pi_90605297
quote:
18s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?

Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt" :?.
Zo verschrikkelijk was die date ook niet, alleen geen wow-gevoel.. En vraag me af of dat aan de omstandigheden lang, of omdat hij gewoon niet wow was.. Het was gezellig, dus naar mijn idee kan een 2e date geen kwaad ;)
pi_90605654
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Een tegenvallende indruk is iets anders dan het wow gevoel he ;)
Laten we het maar even op een rijtje zetten in volgorde van geschiktheid dan:

Wow-gevoel = top
Bij een @random knappe rp-kerel ben je nog neutraal qua gevoel. 50/50 wow zullen we maar zeggen.
Niet wow = Minder dan neutraal, je hebt hem immers al beoordeeld en reeds "niet wow" bevonden.

Ik vind het simpelweg ridicuul dat ze dan desondanks alsnóg gaat voor iemand waar bij voorbaat al duidelijk is dat hij "minder" is dan elke willekeurige knapperd op rp...
Pak dan gewoon een "verse" zou ik zeggen :).

Dus Joyce,
pi_90605807
Dan zat ik bij hem op het neutrale gevoel.. Sorry Kasta dat het voor jou niet duidelijk was wat ik bedoelde.. :p
  woensdag 29 december 2010 @ 22:55:39 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90605814
Ik moet zeggen dat na haar reactie "het was gezellig, een tweede kan niet kwaad" en dat ze zegt "zo slecht was ie ook weer niet" ipv "het was gezellig en ben benieuwd of er meer kan zijn"
ik nu ook mijn twijfels heb of het wel zo handig is :Y

Klinkt meer als gewoon een vriendschap wat eraan gaat zitten te komen.
pi_90605936
De vorige date had ik om het moment dat ik er achter kwam dat bij ex keihard is vreemdgegaan.. De date stond al, dus vond het lullig op af te zeggen, dus er is kans dat dat natuurlijk mijn gevoel tijdens de date heeft veranderd. Maar ok.. Jullie zetten me wel aan het denken..
pi_90606145
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet zeggen dat na haar reactie "het was gezellig, een tweede kan niet kwaad" en dat ze zegt "zo slecht was ie ook weer niet" ipv "het was gezellig en ben benieuwd of er meer kan zijn"
ik nu ook mijn twijfels heb of het wel zo handig is :Y

Klinkt meer als gewoon een vriendschap wat eraan gaat zitten te komen.
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...

Ik snap ook echt niet dat mensen dat zelf niet in kunnen zien :?.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:07:55 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90606503
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef kastanova het volgende:
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...

Ik snap ook echt niet dat mensen dat zelf niet in kunnen zien :?.
Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv. :{

Wij kunnen natuurlijk niet voor haar oordelen of het wel of geen kans van slagen heeft.
Soms moet het echt groeien gewoon en word je ineens verliefd op iemand waarvan je het nooit had verwacht.
pi_90607295
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv. :{

Wij kunnen natuurlijk niet voor haar oordelen of het wel of geen kans van slagen heeft.
Soms moet het echt groeien gewoon en word je ineens verliefd op iemand waarvan je het nooit had verwacht.
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...

bla...bla...blabla...blablabla...
  woensdag 29 december 2010 @ 23:24:35 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90607355
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...

bla...bla...blabla...blablabla...
Jij verpest mijn dromen!!! :(
pi_90607787
quote:
18s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat snap ik nou niet...

Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
pi_90608010
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
Ligt er gewoon aan of je succesvol bent in het regelen van dates of niet
  woensdag 29 december 2010 @ 23:39:01 #274
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90608054
quote:

[..]

Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tje
pi_90608122
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tje
Een mwah'tje kan per definitie geen wauwerd zijn.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:15:57 #276
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90609959
Sommige vrouwen...
1 vrouw heeft al een keer of zes mijn profiel bekeken,wil ik haar een berichtje sturen,sta ik al bij haar op blokkeren :')
  donderdag 30 december 2010 @ 00:17:51 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90610051
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Sommige vrouwen...
1 vrouw heeft al een keer of zes mijn profiel bekeken,wil ik haar een berichtje sturen,sta ik al bij haar op blokkeren :')
Kan je dat zien? :D
  donderdag 30 december 2010 @ 00:26:20 #278
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90610474
quote:
Op donderdag 30 december 2010 00:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je dat zien? :D
Yep,toen ik op "bericht" klikte kreeg ik een pop-up dat ze me geblokkeerd had :')
  donderdag 30 december 2010 @ 00:30:00 #279
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90610641
quote:
3s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een mwah'tje kan per definitie geen wauwerd zijn.
Een 'wauw' kan natuurlijk alleen als je innerlijk en uiterlijk meeteld. Ik heb weleens gehad dat iemand met een minder leuk uiterlijk dat helemaal goed maakte door zijn innerlijk.
Dus dan is het op het einde nog steeds een 'wauw'.
Alleen zou iemand met een minder leuk uiterlijk minder snel een tweede kans krijgen, oppervlakkig weet ik maarja.
pi_90611201
quote:

[..]

Ligt aan je definitie van 'wauw', maar als ik de eerste date geen chemie voel dan houdt het op en is een tweede date zinloos. Wat dat betreft is het voor mij vrij zwart/wit, ik geloof niet dat het gevoel (voldoende) kan groeien als ik bij de eerste ontmoeting slechts gematigd enthousiast ben.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:43:28 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611240
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ligt aan je definitie van 'wauw', maar als ik de eerste date geen chemie voel dan houdt het op en is een tweede date zinloos. Wat dat betreft is het voor mij vrij zwart/wit, ik geloof niet dat het gevoel (voldoende) kan groeien als ik bij de eerste ontmoeting slechts gematigd enthousiast ben.
Vaak is dat niet wanneer je echt date om het daten. Ken je elkaar bv van werk of waar dan ook van en leer je elkaar meer als vrienden dan is het anders natuurlijk.
pi_90611442
NL42673429

'LEUK KUPKE!!!'

...stiekem toch wel een reactie waar ik om moest grijnzen :D
pi_90611574
Dus kort samenvattend, als iemand niet knap is of toch wel knap is maar verder saai is komt er geen 2e date. Hmmm... ik wist dat vrouwen kritisch waren maar niet dat alles van een 1e ontmoeting afhing. Hoe naief ben ik?
pi_90611616
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaak is dat niet wanneer je echt date om het daten. Ken je elkaar bv van werk of waar dan ook van en leer je elkaar meer als vrienden dan is het anders natuurlijk.
Dan nog denk ik dat er al wel een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn, wil er iets uit voort kunnen vloeien. Dat hoeft niet op de voorgrond aanwezig te zijn, maar bij mij zelf zou niet kunnen ontstaan als er totaal geen chemie aanwezig was.
Maar het heeft op zo'n manier wel de kans om verder te ontwikkelen denk ik inderdaad.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:54:04 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611647
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Dus kort samenvattend, als iemand niet knap is of toch wel knap is maar verder saai is komt er geen 2e date. Hmmm... ik wist dat vrouwen kritisch waren maar niet dat alles van een 1e ontmoeting afhing. Hoe naief ben ik?
Het gaat gewoon om de combinatie van uiterlijk en innerlijk. En natuurlijk moet er bij de 1e date wel iets naar voren komen wat je interessant genoeg vindt voor een tweede date. En als je echt opzoek bent naar een relatie en niet naar vrienden, waarom zou je dan moeilijk doen met tweede dates als je eignelijk al weet dat het nooit zal klikken op relatie basis?
pi_90611675
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Een 'saaie' date geen vervolg willen geven, vind je kritisch?
  donderdag 30 december 2010 @ 00:55:42 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611705
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:53 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat er al wel een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn, wil er iets uit voort kunnen vloeien. Dat hoeft niet op de voorgrond aanwezig te zijn, maar bij mij zelf zou niet kunnen ontstaan als er totaal geen chemie aanwezig was.
Maar het heeft op zo'n manier wel de kans om verder te ontwikkelen denk ik inderdaad.
Natuurlijk moet er chemie zijn, maar wat ik onlangs heb ervaren is dat deze ook uit het niets kan ontstaan. Of uit het niets. Ik had het nooit verwacht, vond hem niet echt knap, maar uiteindelijk klikte het wel erg goed en uiteindelijk ben ik hem ook lichamelijk knap gaan vinden. Natuurlijk is hij dan niet ineens een heel lekker ding, maar hij heeft iets waar je blij van wordt :)
pi_90611767
Hmmm ok. Herken mezelf nu wel erin, heb ooit meegemaakt dat ik iemands foto had gezien en zij de mijne en het klikte erg goed via chat en bij de date wist ik binnen een half uur al dat het niets zou worden.
pi_90611862
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk moet er chemie zijn, maar wat ik onlangs heb ervaren is dat deze ook uit het niets kan ontstaan. Of uit het niets. Ik had het nooit verwacht, vond hem niet echt knap, maar uiteindelijk klikte het wel erg goed en uiteindelijk ben ik hem ook lichamelijk knap gaan vinden. Natuurlijk is hij dan niet ineens een heel lekker ding, maar hij heeft iets waar je blij van wordt :)
waarschijnlijk lijkt hij op je vader ;)

http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Gezondheid/276562/Mannen-en-vrouwen-kiezen-partner-met-uiterlijk-van-ouders.htm
  donderdag 30 december 2010 @ 01:00:48 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611889
quote:
Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal niet :P (eerder het tegenovergestelde haha)
qua leeftijd wel :')
pi_90611914
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal niet :P
:')
  donderdag 30 december 2010 @ 01:02:21 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611938
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

:')
Ja.. i know :')
pi_90611942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal niet :P
..misschien is het dan die nostalgisch vertrouwde geur van pruimtabak, oud zweet en Old Spice? :P Feromonen and all
  donderdag 30 december 2010 @ 01:03:17 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90611981
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Fabeldiertje het volgende:

..misschien is het dan die nostalgisch vertrouwde geur van pruimtabak, oud zweet en Old Spice? :P Feromonen and all
_O-

Nee :P
  donderdag 30 december 2010 @ 01:20:02 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90612644
Beste Baron,
Het is al weer een tijd geleden sinds je voor het laatst was ingelogd op Relatieplanet.

Inmiddels hebben zich duizenden nieuwe members bij Relatieplanet ingeschreven die net als jij op zoek zijn naar een leuk contact!

--------------------

Ik hoopte nog zó op dat gratis membership!
pi_90630730
Hallo, ik volg deze reeks al eventjes en heb nu toch echt een vraagje.
Ik zit sinds 2 weken op rp, kreeg vorige week interessebericht en stuurde mijn mail.

Enkele mails heen en weer, en met mijn laatste mail in gedachte houdend: volgende ronde suggestie date doen.

Maarrr, toen kreeg ik mail terug van haar. Aardige mail hoor, daar niet van. Maar geen enkele tegen-vraag waar ik op kan reageren, en waar ik me écht het hoofd op breek is de afsluiting:

quote:
je hoort van me.
Wat móet je daar nou mee?!
Dus: afwachten of ze het echt letterlijk bedoeld, of morgen ofzo alsnog terugmailen?
pi_90631025
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef FlosJos het volgende:
Hallo, ik volg deze reeks al eventjes en heb nu toch echt een vraagje.
Ik zit sinds 2 weken op rp, kreeg vorige week interessebericht en stuurde mijn mail.

Enkele mails heen en weer, en met mijn laatste mail in gedachte houdend: volgende ronde suggestie date doen.

Maarrr, toen kreeg ik mail terug van haar. Aardige mail hoor, daar niet van. Maar geen enkele tegen-vraag waar ik op kan reageren, en waar ik me écht het hoofd op breek is de afsluiting:

[..]

Wat móet je daar nou mee?!
Dus: afwachten of ze het echt letterlijk bedoeld, of morgen ofzo alsnog terugmailen?
'Je hoort van me', 'ik laat het nog weten' ... in de praktijk betekend het meestal gewoon 'ik laat niks meer van me horen maar dat durf ik niet direct te zeggen'. Had laatst iemand die ook wel interesse had in een date, eerst zouden we de week na kerst wat afspreken maar later bedacht ze zich opeens dat ze moest werken. In het weekend daarna zou ze echter wel kunnen maar later bedacht ze zich dat ze dan eigelijk wel met school bezig moest. Ze zou het nog wel laten weten wanneer ze een keer kon... gaat er uiteraard dus niet meer van komen :P

Weet verder niet wat de reden is die ze gaf aan jou maar iemand die écht geen tijd voor zoiets heeft zit ook niet op een datingsite ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door GlenSpey op 30-12-2010 15:36:52 ]
pi_90631903
RP reactie geplakt..

Ik ben glaszetter en hed het stik naar me zin haha :) dus durf je het aan en hed je beetje vertrouwen en zie je dit niet als een spel;) voeg me toe haha

Ik snap dat soort dingen niet zo :P

Sowieso valt het me op hoeveel mannen wel niet de domste spel/typfouten laten staan. Heeft iemand hier ooit over zijn hart gestreken en afgesproken met iemand wiens oproep meerdere taalfouten bevatte?
pi_90632569
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
RP reactie geplakt..

Ik ben glaszetter en hed het stik naar me zin haha :) dus durf je het aan en hed je beetje vertrouwen en zie je dit niet als een spel;) voeg me toe haha

Ik snap dat soort dingen niet zo :P

Sowieso valt het me op hoeveel mannen wel niet de domste spel/typfouten laten staan. Heeft iemand hier ooit over zijn hart gestreken en afgesproken met iemand wiens oproep meerdere taalfouten bevatte?
Overduidelijke spelfouten zijn sowieso een no-go. Het kan namelijk 2 dingen betekenen: 1) diegene heeft (te) weinig aandacht gegeven aan het bericht ( :') ). 2) Als iemand al geen normaal Nederlands kan in geschrift, hoe moet er dan een normaal gesprek mee gevoerd worden?
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_90633471
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

'Je hoort van me', 'ik laat het nog weten' ... in de praktijk betekend het meestal gewoon 'ik laat niks meer van me horen maar dat durf ik niet direct te zeggen'.

Weet verder niet wat de reden is die ze gaf aan jou maar iemand die écht geen tijd voor zoiets heeft zit ook niet op een datingsite ;)
Dat is dus het punt, ik had nog niets voorgesteld! Dat anticipeerde ik op haar mail te kunnen reageren. Nu zegt ze gewoon 'je hoort van me' zonder enige aanleiding, en DAT snap ik niet :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')