SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur ik even een planning hoe we dat gaan aanpakken, het was tenslotte nog maar 1,5 week tot aan kerst.
Voor de Kerst nog ? Dat wordt dan flink aanpoten.
Deze week nog een aantal berichten op en neer. Zaterdag ons eerste gesprekken over de telefoon, zondag elkaar ontmoeten, volgende week veel bellen SMS'en en samen shoppen en dan zaterdag met de cadeaus onder de kerstboom ?
Gaat ons dat lukken ? of denk je dat het nog sneller kan ?
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?quote:
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef .Pas het volgende:
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.
Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn.
Dat is niet voor dit topicquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
In het algemeen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:44 schreef .Pas het volgende:
[..]
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen.![]()
Eerder was ik er niet zo mee bezig.
Als het niet voor dit topic is, moet je ook geen "jup" plaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Kwestie van goed filteren inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Omdat ze niet wanhopig over willen komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
Wees eens duidelijk - wat doen ze voor nare dingen dat het online daten jou zo doet tegenvallen? Hoe reageren ze dan? "ze "kunnen er wat van" - daar kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
Ja, dat valt dan een beetje tegen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef .Pas het volgende:
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.
Het is gewoon mijn schuld
Je hebt helemaal gelijk ,het eerste bericht kost me altijd wat energie maar het tweede is meestal een aanvulling op de eerste en dan wordt het gemakkelijker. Niet dat er op het tweede bericht wel een antwoord komt maar ik was geblokkeerd en dat vind ik na 1 mail altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.quote:Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Oh sorry, ik had er niet uit begrepen dat jij de ontvanger was van de mailtjes. Heb daar zelf nl. geen ervaring mee. Ik krijg al geen mail van vrouwen die wel in mijn provincie wonen laat staan van buiten Brabant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Je kijkt naar vrienden van vrienden, je kunt op ze reageren via nieuwtjes en foto's die ze posten of gewoon een bericht sturen. Of je laten voorstellen door vrienden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het niet
Onderschat Fok (en soortgelijke fora) niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Er zijn tot dusver geen succesvolle gratis datingssites begrijp ik tussen het offtopic geneuzel door?
Ik ken wel iemand die via Hyves al zijn mokkels scoort en een paar anderen die hier via FOK meisjes scoort. Dat zijn dus de gratis manieren?
Jij zeikt idd nooit he, gooi je frustratie eens om en laat onschuldige users met rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
Ik kijk bij jou nergens meer van opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik kijk bij jou nergens meer van op
Ohja, en je voelde er je zo thuis dat je maar bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
En het mooie ervan is dat het gros van die accounts gewoon (rel)klonen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reageren
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.
Maar stel ik zou iemand krabbelen en de hele tijd beginnen met "he schat" en krijg "he lieverd" terug. dan denk jij gelijk dat er iets speelt neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenheeft ook niks met paranoia te maken... als je met iemand gaat daten dan wil je ook wel zeker weten dat je daadwerkelijk een kans maakt.... anders verspil je tijd en geld die je veel beter in een ander had kunnen investeren.
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.
Maar om gewoon matches te krijgen, en te blijven chatten daar is allemaal gratis. Inclusief twee speeddates per dag.
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.
Een extra smilie voegt inderdaad weinig toe, het gesprek is belangrijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
*Kuch*quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
Stage buitenland? Vanaf ~1 februari dan zeker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef love_sharon het volgende:
Twee zeer leuke dates met iemand gehad waar ik iig nog wel een paar keer mee zou hebben afgesproken. Maar heb hem vanavond verteld dat ik binnenkort zowieso 5 maanden naar het buitenland ga, deze week pas besloten, dus dat het hem niet gaat worden.
Even geen serieuze afspraakjes meer voor mij en geen datingsites.
Ah tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen.
Eerst naar Boston en daarna naar verschillende plaatsen in Amerika.
Wat Silenus zegt, geloof niet zo in wachten op iemand
Weet je hoe relaxed het is om in Noorwegen bij één of ander Fjord met jouw eigen Gustavo te kunnen ketsen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:36 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond weer bij All I need is love kunnen zien.
Wat denk je wel niet van mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar idd Sharon, ik ken je langer dan vandaag. Ga gewoon lekker los, doe alles wat God verboden heeft, en als je terugkomt: mondje dicht.
Logisch, het is toch een grote verandering en je moet erg veel in je relatie geloven om zoiets vol te houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
In mn omgeving laatste tijd overigens weer wat mensen die half jaartje weggingen en wiens 'goede' relatie toch op de klippen liep.
Niet aantrekkelijk is niet altijd de hoeveelheid kilo's hequote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Dit doe je expres he? Dit posten? Je weet dat de meeste vrouwen op klootzakken vallen? Laat mij ff weten hoeveel chicks je hiermee heb gescoord?quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand wil drank proeven met mij. Oke ze woont dichtbij, maar ze is gewoon niet aantrekkelijk. There I said it. Ik ben een oppervlakkige klootzak![]()
Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Je zit hier wel op fok hoor, Hier willen we alleen hoog op hun benen staande blonde dames met een maatje 34 en dikke tettenquote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.
quote:
Wie niet waagt wie niet wint..quote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk) dus ik ga daar gewoon voor
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedtquote:Op zondag 26 december 2010 13:38 schreef Silenus het volgende:
Alcohol-inname maakt vrouwen knapper. Dat hoeft inderdaad niet alleen aan kilo's te liggen, ze kan ook een haakneus hebben of scheel kijken. Mijn punt was dat zo'n meisje ook wel eens behoefte heeft aan een arm om haar (vlezige) lichaam. Dus sonic, make us proud en werp je op als voorvechter van de kerstgedachte! Misschien heeft ze wel een heel leuk innerlijk.
En nu zeg je zelf af?quote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk) dus ik ga daar gewoon voor
Of misschien de barmhartige samaritaan die ze doorschuift naar zijn niet zo date succesvolle vrienden.quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt
Je hebt ook iemand nodig voor de hoogblonde lange vrouwen met dikke tetten he. Dat moet ook iemand doen en wie ben ik om nee te zeggen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.quote:Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu zeg je zelf af?
Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?!
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
jah iddquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
Dat is wel heel overdreven Qtjequote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!.
Ik bedoel het serieus, heel serieus hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren
Natuurlijk snap ik het ook wel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Ja maar waarom was ze eerst wel leuk genoeg om een date mee te plannen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.
Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
Dit dusquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Precies, ik krabbelde zelf ook altijd vrij amicaal. (<--rare zin als je 'm van een afstandje bekijkt, bedenk ik me nu)quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te wordenquote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt
Dat zou ik best willen, maar ben bang dat ik dan best wel een heftige ruzie laat ontstaan..quote:Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden
Scheelt weer gedoe op je mobielquote:Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
Juistquote:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Geen idee welke drank. Heb het netjes afgewezenquote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
En vervolgens hebben ze even gedate, bleken ze toch niet zo heel denderend bij elkaar te passen en schreef ze zich weer in op een datesite... ...en kwam ze jou tegen...quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef GlenSpey het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Vraagje voor mensen van RP. Heeft het zin om een bericht te sturen naar 'gratis member' profiel? Gratis members kunnen voor zover ik weet niet reageren op berichten toch? Dan moet ik maar hopen dat ze mijn bericht zo leuk vinden dat ze willen gaan betalen :p
Ik heb gewoon een speciaal adresje aangemaakt voor RP en dat zet ik dan onder m'n berichtje.quote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.
De tactiek wat dat betreft verschilt hier per man geloof ik, maar zinloos is het in ieder geval niet.
En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eindquote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.
Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies
Tijd om een andere datingsite te proberen?quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.
Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies
Welke website is het?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eindduidelijk iemand die op uiterlijk selecteert want ze heeft mijn profiel niet eens bekeken.
EDIT: en ze is ook nog full member en dan komt ze met een hartje... dit ruikt naar fake...
Als je profieltekst vergelijkbaar van kwaliteit is, dan zullen alleen buitenlanders reageren die de Nederlandse taal evenmin machtig zijn! Ondanks je uitroeptekens is je berichtje hier onbegrijpelijk!quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
relatie planet! wel geteld 1 reactie gehad.
van een chinees! whohoo wat een top site!
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
GlenSpey zit op relatieplanet.quote:
Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:36 schreef Neelix het volgende:
Tijd om een andere datingsite te proberen?
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.quote:Op maandag 27 december 2010 07:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.
Er is uiteraard wel veel overlap tussen de verschillende datingsites, ik kom ook wel vaak dezelfde gezichten tegen op verschillende sites.quote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er staan bij e-matching ook voldoende dames ingeschreven van Glens leeftijd.
EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkomquote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er staan bij e-matching ook voldoende dames ingeschreven van Glens leeftijd.
Volgens mij krijg je als man echt zelden een interessebericht van een vrouw. In anderhalve maand tijd heb ik er welgeteld 2 gekregen, waarvan uiteindelijk geen van beiden op mijn reactie terug reageerde. Je kan het beste gewoon wel full member nemen en er dan een treinlading berichten uitdoen, dan zit er altijd wel iets tussenquote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
relatie planet! wel geteld 1 reactie gehad.
van een chinees! whohoo wat een top site!
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
Ze hebben die titel al veranderd naar "academisch, hbo en mbo-plus" (als je inlogt). En ik weet van anderen dat ze misschien het diploma niet hebben, maar toch intelligent genoeg zijn en zich daar toch hebben ingeschreven.quote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkom
Dat heb ik ook vaak. Maarja, 10 uur 's ochtends na kerst is ook niet het meest handige tijdstipquote:Op maandag 27 december 2010 09:52 schreef skippy22 het volgende:
Dat heb ik dan 9 van de 10 keerHet is gewoon mijn lot...
Uitzondering hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef Neelix het volgende:
En de datingwereld houdt ook niet op bij e-matching, paiq en RP. Dat zijn voor de gemiddelde lezers hier wel de beste sites, maar jij bent een beetje een uitzondering
Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hierquote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Uitzondering hoezo?
Misschien probeer ik EM dan wel een keertje
Hoe oud is ouder?quote:Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hier
Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
Ook opvallend, mensen die op RP onder andere naam staan dan hun eigen naam. Dat er onder een berichtje plotseling staat "groeten, Marieke". Fijn is dat, heb je drie keer "hoi Nicole" geschreven.
Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.
Ik heb als schuilnaam "geobsedeerde FOK!autist", dat werkt ook niet bijster goed, dus heb ik em maar weer veranderd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.
Mijn eerste gedachte 'te lang'. Ik denk dat de meesten daar net zo over zullen denken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op RP![]()
Oproep:
Ben jij emotioneel onstabiel,snel op je tenen getrapt,een dramaqueen en geloof je in emancipatie?
Dan zou ik niet verder lezen als ik jou was!!
Aangezien mijn Russische mailordervrouwen maar niet bezorgd worden ga ik het hier eens proberen.
Bij voorkeur zoek ik iemand die knap is,mooie ogen heeft en een lekker kontje is ook niet verkeerd.
Enkele dingetjes die ik verlang:
-De vrouw moet luisteren,als ik zeg dat ik de afwas doe dan doe ik de afwas.(als je het lief vraagt doe ik misschien mijn Tarzanschort aan)
-Ik heb totale controle over de afstandbediening van de tv,1 dag in de week mag jij kiezen als je braaf bent geweest.
-Ik hou niet van besluiteloze mensen,daarom is het makkelijker dat ik alle beslissingen neem en jij de zware taak krijgt om instemmend "ja" te knikken.
-Van sex hou ik niet,als je sex wil dan dien je dit twee(2) weken van te voren in drie(3)voud in te dienen.
-Aan dure kado's doe ik niet,ik steek mijn geld liever in mijn auto of in een nieuwe tv.(42" kan deze dagen écht niet meer)
-Per maand heb je recht op drie(3) dagen om te chagerijnen,dit zijn voorafgestelde dagen zodat ik niet in de buurt ben,overschrijd je die dagen dan mag je die week geen Desperate Housewifes en/of Cougar Town kijken.
-Mocht ik je een keer afsnauwen dan is dat bedoelt als opbouwende kritiek.
-Ja ik weet hoe een wc-bril werkt,aangezien het geen nucleaire wetenschap is ga ik ervan uit dat jij dat ook weet.
-Stel a.u.b. niet de standaardvragen:
"Heb ik hierin een dikke kont?"
"Lijk ik hier dik in?"
"Ben ik hier te oud voor?"
Het antwoord geef ik je nu al:JA!
Pas als ik dingen ga zeggen als:"Schat,zou je niet eens wat aan die dikke kont doen?" moet je je zorgen gaan maken.
-Aan vrouwen die liegen heb ik een grote hekel,de enige die mag liegen binnen een relatie ben ik,aangezien ik toch iets moet als ik de huur weer vergokt heb.
-Verder hou niet van huisdieren en andere zachte harige dingen dus berg die waxkit niet te ver op.
-Ook vrouwen met vooroordelen kunnen doorlopen,ik heb die zelf al genoeg,je kunt er dan wel wat van mij krijgen.
-Er rijdt niemand in mijn auto tenzij:
*Ik weer eens teveel gedronken heb,
*Ik een dutje wil doen.
-Ik verwacht niet dat jij al mijn films goed vindt,verwacht ook niet van mij dat ik Amelie goed vind.
-Vrouwen met een eigen mening hoeven niet meer verder te lezen,iedereen heeft recht op mijn mening dus jij ook!
Denk jij dat je me aan kunt?
Kom dan eens uit die sauna,leg die Stieg Larsson eens neer of zet dat glas wijn op tafel en stap uit die roedel beste vriendinnen en bewijs eens dat je zo spontaan bent als er in je profiel staat!
Moet lukken toch?
Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten?
Aah, ze is goldmember. Nu gaat ze vast stalken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377
Valt niet op hoor, dat je je buik inhoudt
19 jaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377
Valt niet op hoor, dat je je buik inhoudt
Er zijn grenzenquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
19 jaarIk ken 30 jarigen die er jonger uitzien.
En haar profieltekst lijkt weer door een 10-jarige geschreven te zijn.
Dusss... hartje gestuurd?
Alleen maar dramaquote:Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
nu vraag ik mij af, zijn er ook al succesverhalen? of is het allemaal drama ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalenquote:Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
nu vraag ik mij af, zijn er ook al succesverhalen? of is het allemaal drama ?
Op RP heb je ook van die succesverhalen staan. Heb er een dubbel gevoel bij, van de ene kant hartstikke leuk dat zoveel mensen iemand gevonden hebben...Van de andere kant...jezus, wat een types.quote:Op maandag 27 december 2010 19:47 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalen(
)
Wordt al genoeg gedaan hoor! *winkwink*quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
kunnen we hier niet met elkaar uitwisselenipv die sites opzoeken
hahahaha
Stuur Raven_Nl maar een pm dan heb je binnen no time een date.quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
kunnen we hier niet met elkaar uitwisselenipv die sites opzoeken
hahahaha
Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:
oh dus hier schiet het ook al niet op
want als jullie nog steeds zoekende zijn
hehehehe
Euh nee.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratingsquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Euh nee.
Hand over your mancard.
Die durven dat gewoon niet hard op te zeggen omdat hun vrouw of vriendin die film zooooo leuk vind.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratings
Dan blijven er weinig met een mancard over. Wellicht enkel diegene zonder smaak die veel moeite doet voor quasi-grappige profielteksten.
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op RP![]()
Oproep:
Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten?
Ben er al mee bezigquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.
Mwoah, vrouwen kunnen over het algemeen nog best inschikkelijk zijn. Mijn vriendin (als ik die hebquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.
*laat maar zitten...*
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Maar ik vind het dus écht een kutfilmquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Verschil maken tussen mannen/jochies en echte mannen op basis van evt filmkeuze en de mening daarover
Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt.
Hehe, dat gaat ook wel erg ver..quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.
love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:
oh dus hier schiet het ook al niet op
want als jullie nog steeds zoekende zijn
hehehehe
Wat is een echte man?quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.
Een echte man (en vrouw) is iemand die gewoon zichzelf is.quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is een echte man?
Gaan we weer terug naar die oude beschrijving van de houthakker of jager, die emoties niet toont en weet ik veel wat niet.
Of hebben we nu de nieuwe 2010 versie waarin de man juist zijn emoties mag tonen en van vrouwenzaken houdt?
Komop .. echte mannen bestaan niet. Er zijn mannen in alle soorten en maten
Als je dan in Boston bent neem dan ajb vijf uur de moeite om in de Greyhound richting Montreal te rijden. Die stad is briljant en tipt wmb zelfs aan New York.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen.
Eerst naar Boston en daarna naar verschillende plaatsen in Amerika.
Wat Silenus zegt, geloof niet zo in wachten op iemand
Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing.quote:Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.
Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.quote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing.![]()
De kunst is het dan om het zo goed te doen dat ze dat niet door hebben.
Dat gebeurt in elke relatie.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.
Dat is iets anders. Ik ga er niet voor om te scoren, ik wil iemand hebben bij wie ik mezelf kan zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elke relatie.
Of je bent 1,5 uur aan het bekvechten of je geeft ze maar meteen gelijk,komt toch op hetzelfde neer
Dat doet me denken aan een ex van me..quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Alles kan kapotquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Sprak net een dame die ik al een hele tijd op msn had staan maar nog nooit echt aan toe was gekomen. Leuke meid, enthousiast... gezellig.... heeft ze al een vriend
[/b100modus]
Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... sufWat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?
Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.
Maar als je het ziet als aanvulling, een extra mogelijkheid naast de kroeg, sportclub, school wat dan ook dan kan het je eigenlijk alleen maar meer brengen. Het wordt gewoon gezien als extra weg die tegenwoordig heel normaal is in dit internettijdperk
Heel afhankelijk van de persoon en zijn/haar leven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.
Met baan en gesettelde vrienden zie ik het anders dan als je veel jonger bent.
Ach ja, ik krijg ook nog iedere keer gemekker van in de buurt zittende mannen als ik bij een vriendin aangeef dat haar nieuwe vriend een knappe kerel is..quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik had business seats Champions League FC Twente - Tottenham Hotspur, heb ik de eerste goal na rust gemist omdat Fabeldiertje nog moest plassenquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Silenus het volgende:
Mijn vriendin (als ik die heb) moet ook met me mee naar Ajax kijken als ze een Europese uitwedstrijd spelen, ook al vindt ze dat kut. Ik bind niet in.
Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...quote:
Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...
en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helftquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!
Wil ik weten wat voor warms jij in je mond gekregen hebt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helft
Ik was 19 toen ik me voor het eerste aanmeldde bij relatieplanet. Vindt er weinig suf aan... sowieso heb ik bijna al mijn relaties tot nog toe in eerste instantie leren kennen via internet. Via een datingsite, een profielensite een chatsite en ja, zelfs via world of warcraftquote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... sufWat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?
haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*quote:Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.
Want er bestaan geen vrouwelijke nerds wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef GlenSpey het volgende:
dus kom er nog maar eens in dat dat spel voor nerds is
Het ligt toch ook altijd aan iemand anders?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*
harig!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
79821885 (NL)
de man die zowel mijn favoriete foto als oproep heeft op relatieplanet...heeft al zeker 3 keer zijn email gestuurd
Nope.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken?
Neen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken? Ik geniet van de verhalen, maar zie mezelf dit niet doen (niet datk er wat tegen heb, integendeel)
Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.
Waarom lijkt het je niets voor jezelf?
Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ik
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.
Dan is dat blijkbaar veranderd. Toen ik er gratis lid was, kon ik gewoon op nummer zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.
Op rp kan je als gratis member ook gewoon op nummer zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.
Haha subtiel hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....
Omdat ik in de leeftijdscategorie van "dan moet je je afvragen wat hier de redenen toe zijn" valquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.
Waarom lijkt het je niets voor jezelf?
In het eggie!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
maar hebbie eigen huissie in utrecht'hebbie' 'huissie'
Wanneer ga je trouwen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
Da kennie heej!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
Vooral bij battledates.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Neelix het volgende:
Ik zie op Paiq anders genoeg vrouwen rond de 20 voorbij komen en ook op OKCupid staan er zat.
Het boeit me ook niet, maar nogmaals het is niets voor mij, en dat was het enige passende antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Lekker boeiend of je dan in die categorie valt![]()
Als het jou leuk lijkt dan ga je toch gewoon kijken?
Haha, vertel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral bij battledates.
Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen.
2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.quote:
Haha verschrikkelijk is dat ja. Met een biertje is het toch altijd gezelliger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Lamon het volgende:
(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.
Ze wilde wel de rekening betalen toen we er achter kwamen dat we niets te bepraten hadden, dat was dan wel weer aardig..
(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
Huissie, boompie, beessie!quote:
Ik ben altijd goed uitgeslapen, ik sta meestal rond een uur of 6/7 op ongeacht hoe laat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgen
Afhankelijk van je huidskleurquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
klinkt alsof je van grote negers met dikke pikken houdt. ik zou iets anders kiezen dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
Ik zou het niet doen. Wat is je naam nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Bij picardmike is de kans vrij groot dat hij serieus is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Volgens mij is bij sommige mensen de sarcasmedetector stuk
Volgens mij is bij sommige mensen de "andere users stalken is ziek en deze mensen hebben psychische hulp nodig"- detector stuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
The newbie factor is strong with this one.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Hoewel ik toch meerdere relaties heb gehad met vrouwen die kinderen hadden, is dit op dategebied toch altijd een absolute no go area gebleven...quote:
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsitequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
The newbie factor is strong with this one.
Hij heeft geen zin om nog langer te moeten drukken bij het poepen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite
jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus?![]()
Anyway, hij hoopt op vrouwen die van hun stoel af glijden bij de gedachte aan een negerpenis..of aan chocoladekoekjes
Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.
Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet
Maar wie zegt dat hij zich in het vervolg nog op vrouwen wil richten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.
Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan hij beter Dark Knight pakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.
Ik heb je uitgelachen en voel me nu een beter mens. Dank je wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral bij battledates.
Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen.
watquote:Hoi mijn naam is Lisa ik ben 30 jaar en ben een beetje benieuwd hoe het op een dating website.
Ik vind het niet erg om gebeld te worden maar alleen als je echt gedesinteresseerd bent.
Goed verhaalquote:
Nee, maar Lisa heeft het foutje inmiddels opgelostquote:
Poep gebeurd.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Net door een erg leuk uitziende jongen afgewezen
*gaat eens flink zoekenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef kastanova het volgende:
Poep gebeurd.
Een nog prettig ogende knul zoeken en die suf neuken tot hij gaat huilen = Genoegdoening.
Wat heeft Cue_ daaraan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie de PM's wel weer verschijnen.
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heeft Cue_ daaraan?
Alle dames worden toch in de wacht gezet
Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Wat heeft Cue_ daaraan?
Alle dames worden toch in de wacht gezet
Heb ik hier ook nog wat over te zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om er maar weer eens een oud-Hollandsch gezegde tegenaan te gooien; honger maakt rauwe bonen zoet.
En hey, misschien wil fabeldiertje haar wel als nieuw speeltje.
Vrouwelijke naïviteit in optima formaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen
Krijg je al een harde?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwelijke naïviteit in optima forma.
keep us postedquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan....)
Sterkte jongenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs de tafel kwam een stukje omhoog.
Ik ook, vind het echt heel moeilijk als ik niet weet wat me te wachten staat haha!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte jongen
zow.. genoeg offtopic gepraat
Nice Joyce! ben benieuwd wat dat gaat worden!
Dat snap ik nou niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo.. Zaterdag een date, 2e date met de jongen waar de eerste keer geen wow-gevoel bij was. Maar goed het was wel gezellig!
Hij loopt me alleen een beetje gek te maken, want hij wilt niet vertellen wat we gaan doen. (En als ik ergens niet tegen kan....)
Zo verschrikkelijk was die date ook niet, alleen geen wow-gevoel.. En vraag me af of dat aan de omstandigheden lang, of omdat hij gewoon niet wow was.. Het was gezellig, dus naar mijn idee kan een 2e date geen kwaadquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?
Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt".
Laten we het maar even op een rijtje zetten in volgorde van geschiktheid dan:quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Een tegenvallende indruk is iets anders dan het wow gevoel he
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet zeggen dat na haar reactie "het was gezellig, een tweede kan niet kwaad" en dat ze zegt "zo slecht was ie ook weer niet" ipv "het was gezellig en ben benieuwd of er meer kan zijn"
ik nu ook mijn twijfels heb of het wel zo handig is![]()
Klinkt meer als gewoon een vriendschap wat eraan gaat zitten te komen.
Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef kastanova het volgende:
Die uiteindelijk dood bloedt omdat ze elkaar toch niet zo heel boeiend vonden...
Ik snap ook echt niet dat mensen dat zelf niet in kunnen zien.
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over doodbloeden gesproken. Saw 5 nu op tv.
Wij kunnen natuurlijk niet voor haar oordelen of het wel of geen kans van slagen heeft.
Soms moet het echt groeien gewoon en word je ineens verliefd op iemand waarvan je het nooit had verwacht.
Jij verpest mijn dromen!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:23 schreef kastanova het volgende:
En op elk potje past wel een dekseltje, innerlijk is belangrijk dan uiterlijk en misschien is hij wel het missende puzzelstukje in haar leven ...
bla...bla...blabla...blablabla...
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet...
Waarom ondanks de eerste tegenvallende indruk toch nog tegen beter weten in een keer afspreken?
Als je in je bek gescheten wordt en het vies vond, ga je toch ook niet nog een hap nemen "in de hoop dat het beter wordt".
Ligt er gewoon aan of je succesvol bent in het regelen van dates of nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tjequote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet de 1e date echt wauw zijn? En anders is het "next!"? Een soort ongeschreven regel of is niet iedereen met kastanova eens?
Een mwah'tje kan per definitie geen wauwerd zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ligt er eerlijk gezegd ook wel aan of die ander echt knap is of een mwah'tje
Kan je dat zien?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Sommige vrouwen...
1 vrouw heeft al een keer of zes mijn profiel bekeken,wil ik haar een berichtje sturen,sta ik al bij haar op blokkeren
Yep,toen ik op "bericht" klikte kreeg ik een pop-up dat ze me geblokkeerd hadquote:
Een 'wauw' kan natuurlijk alleen als je innerlijk en uiterlijk meeteld. Ik heb weleens gehad dat iemand met een minder leuk uiterlijk dat helemaal goed maakte door zijn innerlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een mwah'tje kan per definitie geen wauwerd zijn.
Ligt aan je definitie van 'wauw', maar als ik de eerste date geen chemie voel dan houdt het op en is een tweede date zinloos. Wat dat betreft is het voor mij vrij zwart/wit, ik geloof niet dat het gevoel (voldoende) kan groeien als ik bij de eerste ontmoeting slechts gematigd enthousiast ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vaak is dat niet wanneer je echt date om het daten. Ken je elkaar bv van werk of waar dan ook van en leer je elkaar meer als vrienden dan is het anders natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van 'wauw', maar als ik de eerste date geen chemie voel dan houdt het op en is een tweede date zinloos. Wat dat betreft is het voor mij vrij zwart/wit, ik geloof niet dat het gevoel (voldoende) kan groeien als ik bij de eerste ontmoeting slechts gematigd enthousiast ben.
Dan nog denk ik dat er al wel een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn, wil er iets uit voort kunnen vloeien. Dat hoeft niet op de voorgrond aanwezig te zijn, maar bij mij zelf zou niet kunnen ontstaan als er totaal geen chemie aanwezig was.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak is dat niet wanneer je echt date om het daten. Ken je elkaar bv van werk of waar dan ook van en leer je elkaar meer als vrienden dan is het anders natuurlijk.
Het gaat gewoon om de combinatie van uiterlijk en innerlijk. En natuurlijk moet er bij de 1e date wel iets naar voren komen wat je interessant genoeg vindt voor een tweede date. En als je echt opzoek bent naar een relatie en niet naar vrienden, waarom zou je dan moeilijk doen met tweede dates als je eignelijk al weet dat het nooit zal klikken op relatie basis?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Dus kort samenvattend, als iemand niet knap is of toch wel knap is maar verder saai is komt er geen 2e date. Hmmm... ik wist dat vrouwen kritisch waren maar niet dat alles van een 1e ontmoeting afhing. Hoe naief ben ik?
Een 'saaie' date geen vervolg willen geven, vind je kritisch?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Dus kort samenvattend, als iemand niet knap is of toch wel knap is maar verder saai is komt er geen 2e date. Hmmm... ik wist dat vrouwen kritisch waren maar niet dat alles van een 1e ontmoeting afhing. Hoe naief ben ik?
Natuurlijk moet er chemie zijn, maar wat ik onlangs heb ervaren is dat deze ook uit het niets kan ontstaan. Of uit het niets. Ik had het nooit verwacht, vond hem niet echt knap, maar uiteindelijk klikte het wel erg goed en uiteindelijk ben ik hem ook lichamelijk knap gaan vinden. Natuurlijk is hij dan niet ineens een heel lekker ding, maar hij heeft iets waar je blij van wordtquote:Op donderdag 30 december 2010 00:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat er al wel een bepaalde aantrekkingskracht moet zijn, wil er iets uit voort kunnen vloeien. Dat hoeft niet op de voorgrond aanwezig te zijn, maar bij mij zelf zou niet kunnen ontstaan als er totaal geen chemie aanwezig was.
Maar het heeft op zo'n manier wel de kans om verder te ontwikkelen denk ik inderdaad.
waarschijnlijk lijkt hij op je vaderquote:Op donderdag 30 december 2010 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er chemie zijn, maar wat ik onlangs heb ervaren is dat deze ook uit het niets kan ontstaan. Of uit het niets. Ik had het nooit verwacht, vond hem niet echt knap, maar uiteindelijk klikte het wel erg goed en uiteindelijk ben ik hem ook lichamelijk knap gaan vinden. Natuurlijk is hij dan niet ineens een heel lekker ding, maar hij heeft iets waar je blij van wordt
Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal nietquote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk lijkt hij op je vader
http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Gezondheid/276562/Mannen-en-vrouwen-kiezen-partner-met-uiterlijk-van-ouders.htm
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal niet
qua leeftijd wel![]()
..misschien is het dan die nostalgisch vertrouwde geur van pruimtabak, oud zweet en Old Spice?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid en uiterlijk totaal niet
qua leeftijd wel![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Fabeldiertje het volgende:
..misschien is het dan die nostalgisch vertrouwde geur van pruimtabak, oud zweet en Old Spice?Feromonen and all
Wat móet je daar nou mee?!quote:je hoort van me.
'Je hoort van me', 'ik laat het nog weten' ... in de praktijk betekend het meestal gewoon 'ik laat niks meer van me horen maar dat durf ik niet direct te zeggen'. Had laatst iemand die ook wel interesse had in een date, eerst zouden we de week na kerst wat afspreken maar later bedacht ze zich opeens dat ze moest werken. In het weekend daarna zou ze echter wel kunnen maar later bedacht ze zich dat ze dan eigelijk wel met school bezig moest. Ze zou het nog wel laten weten wanneer ze een keer kon... gaat er uiteraard dus niet meer van komenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef FlosJos het volgende:
Hallo, ik volg deze reeks al eventjes en heb nu toch echt een vraagje.
Ik zit sinds 2 weken op rp, kreeg vorige week interessebericht en stuurde mijn mail.
Enkele mails heen en weer, en met mijn laatste mail in gedachte houdend: volgende ronde suggestie date doen.
Maarrr, toen kreeg ik mail terug van haar. Aardige mail hoor, daar niet van. Maar geen enkele tegen-vraag waar ik op kan reageren, en waar ik me écht het hoofd op breek is de afsluiting:
[..]
Wat móet je daar nou mee?!
Dus: afwachten of ze het echt letterlijk bedoeld, of morgen ofzo alsnog terugmailen?
Overduidelijke spelfouten zijn sowieso een no-go. Het kan namelijk 2 dingen betekenen: 1) diegene heeft (te) weinig aandacht gegeven aan het bericht (quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
RP reactie geplakt..
Ik ben glaszetter en hed het stik naar me zin hahadus durf je het aan en hed je beetje vertrouwen en zie je dit niet als een spel;) voeg me toe haha
Ik snap dat soort dingen niet zo
Sowieso valt het me op hoeveel mannen wel niet de domste spel/typfouten laten staan. Heeft iemand hier ooit over zijn hart gestreken en afgesproken met iemand wiens oproep meerdere taalfouten bevatte?
Dat is dus het punt, ik had nog niets voorgesteld! Dat anticipeerde ik op haar mail te kunnen reageren. Nu zegt ze gewoon 'je hoort van me' zonder enige aanleiding, en DAT snap ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
'Je hoort van me', 'ik laat het nog weten' ... in de praktijk betekend het meestal gewoon 'ik laat niks meer van me horen maar dat durf ik niet direct te zeggen'.
Weet verder niet wat de reden is die ze gaf aan jou maar iemand die écht geen tijd voor zoiets heeft zit ook niet op een datingsite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |