SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur ik even een planning hoe we dat gaan aanpakken, het was tenslotte nog maar 1,5 week tot aan kerst.
Voor de Kerst nog ? Dat wordt dan flink aanpoten.
Deze week nog een aantal berichten op en neer. Zaterdag ons eerste gesprekken over de telefoon, zondag elkaar ontmoeten, volgende week veel bellen SMS'en en samen shoppen en dan zaterdag met de cadeaus onder de kerstboom ?
Gaat ons dat lukken ? of denk je dat het nog sneller kan ?
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?quote:
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef .Pas het volgende:
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.
Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn.
Dat is niet voor dit topicquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
In het algemeen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:44 schreef .Pas het volgende:
[..]
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen.![]()
Eerder was ik er niet zo mee bezig.
Als het niet voor dit topic is, moet je ook geen "jup" plaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Kwestie van goed filteren inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Omdat ze niet wanhopig over willen komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
Wees eens duidelijk - wat doen ze voor nare dingen dat het online daten jou zo doet tegenvallen? Hoe reageren ze dan? "ze "kunnen er wat van" - daar kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
Ja, dat valt dan een beetje tegen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef .Pas het volgende:
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.
Het is gewoon mijn schuld
Je hebt helemaal gelijk ,het eerste bericht kost me altijd wat energie maar het tweede is meestal een aanvulling op de eerste en dan wordt het gemakkelijker. Niet dat er op het tweede bericht wel een antwoord komt maar ik was geblokkeerd en dat vind ik na 1 mail altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.quote:Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Oh sorry, ik had er niet uit begrepen dat jij de ontvanger was van de mailtjes. Heb daar zelf nl. geen ervaring mee. Ik krijg al geen mail van vrouwen die wel in mijn provincie wonen laat staan van buiten Brabant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Je kijkt naar vrienden van vrienden, je kunt op ze reageren via nieuwtjes en foto's die ze posten of gewoon een bericht sturen. Of je laten voorstellen door vrienden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het niet
Onderschat Fok (en soortgelijke fora) niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Er zijn tot dusver geen succesvolle gratis datingssites begrijp ik tussen het offtopic geneuzel door?
Ik ken wel iemand die via Hyves al zijn mokkels scoort en een paar anderen die hier via FOK meisjes scoort. Dat zijn dus de gratis manieren?
Jij zeikt idd nooit he, gooi je frustratie eens om en laat onschuldige users met rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
Ik kijk bij jou nergens meer van opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik kijk bij jou nergens meer van op
Ohja, en je voelde er je zo thuis dat je maar bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
En het mooie ervan is dat het gros van die accounts gewoon (rel)klonen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reageren
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.
Maar stel ik zou iemand krabbelen en de hele tijd beginnen met "he schat" en krijg "he lieverd" terug. dan denk jij gelijk dat er iets speelt neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenheeft ook niks met paranoia te maken... als je met iemand gaat daten dan wil je ook wel zeker weten dat je daadwerkelijk een kans maakt.... anders verspil je tijd en geld die je veel beter in een ander had kunnen investeren.
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.
Maar om gewoon matches te krijgen, en te blijven chatten daar is allemaal gratis. Inclusief twee speeddates per dag.
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.
Een extra smilie voegt inderdaad weinig toe, het gesprek is belangrijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
*Kuch*quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |