SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur ik even een planning hoe we dat gaan aanpakken, het was tenslotte nog maar 1,5 week tot aan kerst.
Voor de Kerst nog ? Dat wordt dan flink aanpoten.
Deze week nog een aantal berichten op en neer. Zaterdag ons eerste gesprekken over de telefoon, zondag elkaar ontmoeten, volgende week veel bellen SMS'en en samen shoppen en dan zaterdag met de cadeaus onder de kerstboom ?
Gaat ons dat lukken ? of denk je dat het nog sneller kan ?
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?quote:
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef .Pas het volgende:
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.
Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn.
Dat is niet voor dit topicquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
In het algemeen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:44 schreef .Pas het volgende:
[..]
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen.![]()
Eerder was ik er niet zo mee bezig.
Als het niet voor dit topic is, moet je ook geen "jup" plaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Kwestie van goed filteren inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Omdat ze niet wanhopig over willen komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
Wees eens duidelijk - wat doen ze voor nare dingen dat het online daten jou zo doet tegenvallen? Hoe reageren ze dan? "ze "kunnen er wat van" - daar kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
Ja, dat valt dan een beetje tegen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef .Pas het volgende:
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.
Het is gewoon mijn schuld
Je hebt helemaal gelijk ,het eerste bericht kost me altijd wat energie maar het tweede is meestal een aanvulling op de eerste en dan wordt het gemakkelijker. Niet dat er op het tweede bericht wel een antwoord komt maar ik was geblokkeerd en dat vind ik na 1 mail altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.quote:Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Oh sorry, ik had er niet uit begrepen dat jij de ontvanger was van de mailtjes. Heb daar zelf nl. geen ervaring mee. Ik krijg al geen mail van vrouwen die wel in mijn provincie wonen laat staan van buiten Brabant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Je kijkt naar vrienden van vrienden, je kunt op ze reageren via nieuwtjes en foto's die ze posten of gewoon een bericht sturen. Of je laten voorstellen door vrienden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gehoord, maar als dat op dezelfde manier als destijds bij hyves.. ik snap het niet
Onderschat Fok (en soortgelijke fora) niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef Monco10 het volgende:
ik dacht dat de meeste dates via Facebook ontstaan tegenwoordig?
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Kloonhommel het volgende:
Er zijn tot dusver geen succesvolle gratis datingssites begrijp ik tussen het offtopic geneuzel door?
Ik ken wel iemand die via Hyves al zijn mokkels scoort en een paar anderen die hier via FOK meisjes scoort. Dat zijn dus de gratis manieren?
Jij zeikt idd nooit he, gooi je frustratie eens om en laat onschuldige users met rust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
Ik kijk bij jou nergens meer van opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik kijk bij jou nergens meer van op
Ohja, en je voelde er je zo thuis dat je maar bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben ook maar per ongeluk als normaal persoon tussen de autisten van FOK! gekomen. Het was ooit een normale site hoor.
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef Neelix het volgende:
Er zijn op het fobo duidelijk een paar figuren actief die daar alle vrouwelijke fobos afschuimen en 'dates' proberen te regelen
En het mooie ervan is dat het gros van die accounts gewoon (rel)klonen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Is me ook wel eens opgevallen, staat er in dat lijstje met nieuwe profielen een vrouw tussen en zie je gelijk dezelfde sukkels weer reageren
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry maar jij moet echt eerst eens over je onzekerheid en paranoia heenkomen wil je succes hebben met je dates. En wederom komt het over alsof jouw hele wereld meteen om degene draait waarmee je afspreekt en je je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is. Ze heeft je nog geeneens gezien of je verwacht al dat ze op msn moet gaan 'opbiechten' dat ze met iemand krabbelt op haar hyves. Komt allemaal echt heel obsessief over met een dikke lading aan negativiteit erbij.
Maar stel ik zou iemand krabbelen en de hele tijd beginnen met "he schat" en krijg "he lieverd" terug. dan denk jij gelijk dat er iets speelt neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo obsessief? Als ik inlog op hyves dan staat dat gewoon vol in beeld (staat op je persoonlijke 'homepage'). En ja als ik zoiets lees dan ga ik verder speuren. Zou jij toch ook doenheeft ook niks met paranoia te maken... als je met iemand gaat daten dan wil je ook wel zeker weten dat je daadwerkelijk een kans maakt.... anders verspil je tijd en geld die je veel beter in een ander had kunnen investeren.
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat iets gratis is, wil nog niet zeggen dat je niet éven moeite hoeft te doen. Het is hier Paiq voor en Nextlover na, maar jij leest er overheen. Briljant!
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is mij in de weinige topicjes dat ik meedeed niet duidelijk geworden nee dat Paiq echt gratis was. Ik las juist dat iemand schreef dat hij geld moest betalen aan Paiq nadat hij een persoon had verwijderd, ik weet niet meer of dat was om berichten te sturen of om iemand opnieuw toe te voegen.
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen geld, kost credits. Credits spaar je op door bepaalde zaken (Geen idee wat), maar dat gaat redelijk langzaam. Dus die kan je idd ook kopen. Maar dat is dus allemaal niet verplicht.
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je krijgt credits door de notifier te gebruiken en door je matches te beoordelen. Elke keer maar een per keer. Voor contact opnememet iemand die je verwijderd hebt betaal je 50 credits, dus dat doe je niet zomaar even met die gratis credits. Maar aan de andere kant die credits zijn echt niet duur om te kopen. Iets in de trant van 700 voor ¤9 ofzo.
Maar om gewoon matches te krijgen, en te blijven chatten daar is allemaal gratis. Inclusief twee speeddates per dag.
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En als jij iemand actief lid maakt op paiq via jouw link, krijg je ook credits en andere leuke extra's. Tijd geleden heeft een vriendinnetje zich via mij aangemeld op paiq, ik kreeg 50 credits, wat extra emoticons, de mogelijkheid tot het plaatsen van een 6e foto en een extra speed/battle-date per dag.
Een extra smilie voegt inderdaad weinig toe, het gesprek is belangrijkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
Alleen die extra speeddate vind ik echt interessant, de rest is allemaal maar meh.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever een mes in mijn ribben steken dan met een FOK!ster daten, maar iedereen zijn of haar eigen ding.
*Kuch*quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
Stage buitenland? Vanaf ~1 februari dan zeker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:46 schreef love_sharon het volgende:
Twee zeer leuke dates met iemand gehad waar ik iig nog wel een paar keer mee zou hebben afgesproken. Maar heb hem vanavond verteld dat ik binnenkort zowieso 5 maanden naar het buitenland ga, deze week pas besloten, dus dat het hem niet gaat worden.
Even geen serieuze afspraakjes meer voor mij en geen datingsites.
Ah tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen.
Eerst naar Boston en daarna naar verschillende plaatsen in Amerika.
Wat Silenus zegt, geloof niet zo in wachten op iemand
Weet je hoe relaxed het is om in Noorwegen bij één of ander Fjord met jouw eigen Gustavo te kunnen ketsen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:36 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond weer bij All I need is love kunnen zien.
Wat denk je wel niet van mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar idd Sharon, ik ken je langer dan vandaag. Ga gewoon lekker los, doe alles wat God verboden heeft, en als je terugkomt: mondje dicht.
Logisch, het is toch een grote verandering en je moet erg veel in je relatie geloven om zoiets vol te houden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef VacaLoca het volgende:
In mn omgeving laatste tijd overigens weer wat mensen die half jaartje weggingen en wiens 'goede' relatie toch op de klippen liep.
Niet aantrekkelijk is niet altijd de hoeveelheid kilo's hequote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Dit doe je expres he? Dit posten? Je weet dat de meeste vrouwen op klootzakken vallen? Laat mij ff weten hoeveel chicks je hiermee heb gescoord?quote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand wil drank proeven met mij. Oke ze woont dichtbij, maar ze is gewoon niet aantrekkelijk. There I said it. Ik ben een oppervlakkige klootzak![]()
Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.quote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Je zit hier wel op fok hoor, Hier willen we alleen hoog op hun benen staande blonde dames met een maatje 34 en dikke tettenquote:Op zondag 26 december 2010 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat Cue_ zei.. Het hoeft niet om het gewicht te gaan, dat is pas oppervlakkig om meteen te denkend dat ze "dik" is.
quote:
Wie niet waagt wie niet wint..quote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk) dus ik ga daar gewoon voor
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedtquote:Op zondag 26 december 2010 13:38 schreef Silenus het volgende:
Alcohol-inname maakt vrouwen knapper. Dat hoeft inderdaad niet alleen aan kilo's te liggen, ze kan ook een haakneus hebben of scheel kijken. Mijn punt was dat zo'n meisje ook wel eens behoefte heeft aan een arm om haar (vlezige) lichaam. Dus sonic, make us proud en werp je op als voorvechter van de kerstgedachte! Misschien heeft ze wel een heel leuk innerlijk.
En nu zeg je zelf af?quote:Op zondag 26 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
Heb besloten om mijn date van dinsdag niet door te laten gaan. Heb er geen 'positief' gevoel bij en kijk er bij lange na niet zo naar uit als bij mijn eerdere date.
Heb met een beetje geluk volgend weekend nog een andere date (oké, we moeten nog een datum prikken eigelijk) dus ik ga daar gewoon voor
Of misschien de barmhartige samaritaan die ze doorschuift naar zijn niet zo date succesvolle vrienden.quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt
Je hebt ook iemand nodig voor de hoogblonde lange vrouwen met dikke tetten he. Dat moet ook iemand doen en wie ben ik om nee te zeggen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.quote:Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu zeg je zelf af?
Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?!
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
jah iddquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
Dat is wel heel overdreven Qtjequote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!.
Ik bedoel het serieus, heel serieus hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren
Natuurlijk snap ik het ook wel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Ja maar waarom was ze eerst wel leuk genoeg om een date mee te plannen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.
Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
Dit dusquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Precies, ik krabbelde zelf ook altijd vrij amicaal. (<--rare zin als je 'm van een afstandje bekijkt, bedenk ik me nu)quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te wordenquote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt
Dat zou ik best willen, maar ben bang dat ik dan best wel een heftige ruzie laat ontstaan..quote:Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden
Scheelt weer gedoe op je mobielquote:Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
Juistquote:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Geen idee welke drank. Heb het netjes afgewezenquote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
En vervolgens hebben ze even gedate, bleken ze toch niet zo heel denderend bij elkaar te passen en schreef ze zich weer in op een datesite... ...en kwam ze jou tegen...quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef GlenSpey het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |