Je hebt ook iemand nodig voor de hoogblonde lange vrouwen met dikke tetten he. Dat moet ook iemand doen en wie ben ik om nee te zeggen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.quote:Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu zeg je zelf af?
Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?!
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
jah iddquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.
"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!!M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij.
![]()
"
Dat is wel heel overdreven Qtjequote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging!.
Ik bedoel het serieus, heel serieus hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren
Natuurlijk snap ik het ook wel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Ja maar waarom was ze eerst wel leuk genoeg om een date mee te plannen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.
Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
Dit dusquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Precies, ik krabbelde zelf ook altijd vrij amicaal. (<--rare zin als je 'm van een afstandje bekijkt, bedenk ik me nu)quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te wordenquote:Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt
Dat zou ik best willen, maar ben bang dat ik dan best wel een heftige ruzie laat ontstaan..quote:Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden
Scheelt weer gedoe op je mobielquote:Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
Juistquote:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.quote:Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Geen idee welke drank. Heb het netjes afgewezenquote:Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
En vervolgens hebben ze even gedate, bleken ze toch niet zo heel denderend bij elkaar te passen en schreef ze zich weer in op een datesite... ...en kwam ze jou tegen...quote:Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef GlenSpey het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |