abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 14:03:03 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90457777
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bent zeker de nobele ridder die alle eenzame lelijke vrouwen je schouder biedt :+
Je hebt ook iemand nodig voor de hoogblonde lange vrouwen met dikke tetten he. Dat moet ook iemand doen en wie ben ik om nee te zeggen?

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En nu zeg je zelf af? :o

Zij zit daar zich helemaal te verheugen op die date, want misschien is dit wel haar eerste. En nu heeft ze eindelijk een leuke jongen kunnen strikken en is er iets gepland. Zo mooi na de kerst! Heeft een leuke outfit gekocht en alles wat daarbij komt kijken en nu ga jij afzeggen?!?!?! :(
Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.

"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!! :( M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij. :'( :'( "
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 26 december 2010 @ 14:06:03 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_90457862
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

"GODVERDOMME IK WIST HET!!!!! :( M'n date heeft afgezegd! M'n voorgevoel laat me nooit in de steek, en nu ook weer. Verdomme ik heb ook te vaak gesmst, ik dacht al dat zijn gevoel helemaal niet oke was. Aaahh het loopt ook altijd hetzelfde bij mij. :'( :'( "
En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging! :(.
For great justice!
  zondag 26 december 2010 @ 14:08:18 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457937
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:

Ik zie dat meisje al op het Viva-forum.

jah idd ;( hoe sneu.. en dat alleen om een minder goed voorgevoel.
  zondag 26 december 2010 @ 14:08:44 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90457950
quote:
8s.gif Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Q. het volgende:

[..]

En morgen ligt ze natuurlijk onder mijn trein, omdat jij die date moest afzeggen, GS! BEDANKT! Heb ik weer vertraging! :(.
Dat is wel heel overdreven Qtje :*
pi_90457973
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren ;)
  zondag 26 december 2010 @ 14:11:15 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458012
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef GlenSpey het volgende:
Ja jongens, kraak mijn verhaal gerust weer af ipv er gewoon normaal op te reageren ;)
Ik bedoel het serieus, heel serieus hoor.
pi_90458030
En ik ben het ook wel een klein beetje met ze eens.. Wie weet blijkt ze echt super te zijn!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90458119
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 26 december 2010 @ 14:18:38 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458214
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben het met GS eens. Moet overstappen. Tik zo wel langere reactie.
Natuurlijk snap ik het ook wel.
Als je gevoel minder positief is geworden en je er minder naar uitkijkt heb je het liefst de neiging om te af te zeggen en dat kan natuurlijk geheel terecht zijn.

MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is :)
  zondag 26 december 2010 @ 14:19:22 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458238
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.

Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW :D'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
pi_90458344
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben het met GlenSpey eens hoor. Als het gevoel niet goed is, niet afspreken. Kom nou, je hoeft toch niet iedereen 'te proberen'. Als ik ergens een lelijke auto zie ga ik er ook niet in rijden omdat 'hij misschien wel echt briljant is'. Nee, ik heb niet voor niets geen goed gevoel bij die auto.

Iedereen wil toch die auto waarbij hij meteen denkt 'WAAUWWWWWW :D'. Niet 'mwoah, als ie maar rijdt'. Soms heb je geen geld, dan moet je al blij zijn DAT je uberhaupt een auto hebt die rijdt, maar hé, je wil altijd het hoogste nastreven. Niemand kan voor die Ferrari gaan, maar een beetje een leuke goede auto mag toch wel? Ja toch?
Ja maar waarom was ze eerst wel leuk genoeg om een date mee te plannen?
Vrouwen met auto's gaan vergelijken :p Typisch mannen hahah
pi_90458346
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]
MAAR! er moet een reden zijn geweest dat ze de date hebben gepland, dus ze moet toch wel iets leuks hebben. Dan vraag ik mij af wat er precies gebeurd is dat hij er geen vertrouwen meer in heeft.
Daarbij is de vraag natuurlijk wat ze gaan doen en hoeveel moeite/tijd het gaat kosten. Is het dan niet een kleine moeite om te gaan kijken of ze misschien toch niet leuk is :)
Dit dus

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, volgens mij heeft mijn date van aanstaande dinsdag al lang en breed iemand anders op het oogje, die indruk krijg ik tenminste door een aantal hyves krabbels bij haar. Op MSN zei ze er echter niks over... wil er dan ook zelf niet over beginnen want dat komt ook weer zo stalkerig over. Maar heb liever dat ik er nu over hoor dan dat ik me weer ga zitten verheugen op een dood paard.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 26 december 2010 @ 14:24:28 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458381
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
pi_90458457
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt :(
  zondag 26 december 2010 @ 14:27:56 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458463
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
En zoals ik destijds ook al zei: in hoeverre kunnen krabbels daar iets over zeggen.
Natuurlijk kan dat zo zijn, maar ik denk serieus dat GS er sneller wat achter denkt/zoekt dan een ander van ons.
Precies, ik krabbelde zelf ook altijd vrij amicaal. (<--rare zin als je 'm van een afstandje bekijkt, bedenk ik me nu)
De een smijt met schatje, poeweliewoepsie en poppedijntje en de ander sluit af met 'met vriendelijke groet'. Dat zegt allemaal niks, behalve dat het in elk geval gewoon heel irritant is.
  zondag 26 december 2010 @ 14:28:58 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458495
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vervelend wanneer je leuke potentiele date je vraagt om te gaan wandelen maar je familieverplichtingen hebt :(
Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden *O*
pi_90458500
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
pi_90458532
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Familieverplichtingen zijn er om verbroken te worden *O*
Dat zou ik best willen, maar ben bang dat ik dan best wel een heftige ruzie laat ontstaan..

Hmm we zijn al aan het plannen voor een andere keer :d
  zondag 26 december 2010 @ 14:35:00 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90458663
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ok. Zo te lezen hoef ik niks uit te leggen.
Scheelt weer gedoe op je mobiel :P
pi_90458981
quote:
Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Scheelt weer gedoe op je mobiel :P
Juist ;) :P
pi_90459525
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
En voor ik weer voor obsessief wordt uitgemaakt dat stond dus allemaal op mijn 'homepage' als ik op hyves inlog, het trok de aandacht en dan ga je automatisch verder lezen ;)

Vandaar dat ik er niet zo'n positief gevoel bij heb, een concurrentiestrijd zie ik gewoon niet zitten :P
pi_90459593
GS, niet doen dan. Zeg het wel tijdig af.
  zondag 26 december 2010 @ 15:15:43 #98
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90459763
Zo, ik heb een date in de planning staan ergens volgende week waarschijnlijk.

Ik zit me te bedenken dat dat mijn eerste date via Paiq wordt geloof ik. Eerdere afspraken zeiden allemaal op het laatste moment af, of ging anders verkeerd. Maar heb er bij deze wel vertrouwen in :D
  zondag 26 december 2010 @ 21:43:43 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90470539
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:16 schreef Silenus het volgende:
Drank proeven? Wijn bedoel je? Als je nou gewoon veel zuipt gaat er per glas 2,5 kilo af! Bij haar, welteverstaan. Komop vulcano, ga ervoor! Ook zij verdient een leuke kerst.
Geen idee welke drank. Heb het netjes afgewezen :)

Oh ja, ze was niet dik, just not my cup of tea :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90475224
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 15:07 schreef GlenSpey het volgende:
Dat denk ik niet, het is natuurlijk ook wel wat ingewikkelder dan gewoon een krabbeltje waarin wordt geopend met een aardig woordje of 2. Het ging hier om een complete krabbelsessie tussen haar en iemand die zij kort geleden voor het eerst ontmoet had en waar ze allebei nogal enthousiast over leken. Dat compleet met 'aardige' woordjes en bijbehorende emoticonnetjes.
En vervolgens hebben ze even gedate, bleken ze toch niet zo heel denderend bij elkaar te passen en schreef ze zich weer in op een datesite... ...en kwam ze jou tegen...
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')