Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... sufWat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?
Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse suf te zijn. Als het je enige weg is om mensen te ontmoeten en je daar al je hoop in legt.. dan kan je het suf noemen. Of eigenlijk afvragen wat er dan mis is dat je het alleen via internet zou kunnen vinden.
Maar als je het ziet als aanvulling, een extra mogelijkheid naast de kroeg, sportclub, school wat dan ook dan kan het je eigenlijk alleen maar meer brengen. Het wordt gewoon gezien als extra weg die tegenwoordig heel normaal is in dit internettijdperk
Heel afhankelijk van de persoon en zijn/haar leven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Jaja, maar heb het vooral over leeftijd. Ik veronderstel dat je op je 18 of 19e zoveel afwisselender leven hebt dan mensen met een baan en een uitgekristalliseerde vriendenkring - dat je het dan gewoon vooral in het echt zou moeten regelen.
Met baan en gesettelde vrienden zie ik het anders dan als je veel jonger bent.
Ach ja, ik krijg ook nog iedere keer gemekker van in de buurt zittende mannen als ik bij een vriendin aangeef dat haar nieuwe vriend een knappe kerel is..quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Ik had business seats Champions League FC Twente - Tottenham Hotspur, heb ik de eerste goal na rust gemist omdat Fabeldiertje nog moest plassenquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Silenus het volgende:
Mijn vriendin (als ik die heb) moet ook met me mee naar Ajax kijken als ze een Europese uitwedstrijd spelen, ook al vindt ze dat kut. Ik bind niet in.
Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...quote:
Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft graag dat ik het opvang in m'n mond, vandaar...
en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helftquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ah ok,geen verspilling in jullie relatie dus!
Wil ik weten wat voor warms jij in je mond gekregen hebt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
en het is belangrijk om iets warms binnen te krijgen, zodat je niet vernikkelt in de tweede helft
Ik was 19 toen ik me voor het eerste aanmeldde bij relatieplanet. Vindt er weinig suf aan... sowieso heb ik bijna al mijn relaties tot nog toe in eerste instantie leren kennen via internet. Via een datingsite, een profielensite een chatsite en ja, zelfs via world of warcraftquote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef macondo het volgende:
Ergens heb ik misschien ook wel last van vooroordelen ten opzichte van internetdating. Voor je twintigste met relatieplanet serieus aan de slag, vind ik... sufWat vinden jullie, is mijn vooroordeel terecht of ouderwets?
haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*quote:Op maandag 27 december 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.
Want er bestaan geen vrouwelijke nerds wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef GlenSpey het volgende:
dus kom er nog maar eens in dat dat spel voor nerds is
Het ligt toch ook altijd aan iemand anders?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
haha, dat zal het wel zeker zijn ja...nooit de schuld bij jezelf leggen he *winkwink*
harig!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
79821885 (NL)
de man die zowel mijn favoriete foto als oproep heeft op relatieplanet...heeft al zeker 3 keer zijn email gestuurd
Nope.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken?
Neen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Peem het volgende:
Hoi!, Is het mogelijk die fotos/accounts ook te bekijken zonder een account te maken? Ik geniet van de verhalen, maar zie mezelf dit niet doen (niet datk er wat tegen heb, integendeel)
Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.
Waarom lijkt het je niets voor jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |