Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Vraagje voor mensen van RP. Heeft het zin om een bericht te sturen naar 'gratis member' profiel? Gratis members kunnen voor zover ik weet niet reageren op berichten toch? Dan moet ik maar hopen dat ze mijn bericht zo leuk vinden dat ze willen gaan betalen :p
Ik heb gewoon een speciaal adresje aangemaakt voor RP en dat zet ik dan onder m'n berichtje.quote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je kunt ook een emailadres in je bericht vermelden natuurlijk. Of alsnog een berichtje sturen met je emailadres als ze interesse toont.
De tactiek wat dat betreft verschilt hier per man geloof ik, maar zinloos is het in ieder geval niet.
En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eindquote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.
Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies
Tijd om een andere datingsite te proberen?quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben door mijn zoekresultaten heen. Ik zie alleen nog maar dezelfde gezichten nu telkens waarvan ik een deel al eerder een bericht heb gestuurd en een ander deel gewoon niet interessant genoeg vindt.
Wat nu? De handdoek in de ring gooien of de zoekresultaten uitbreiden naar meerdere provincies
Welke website is het?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En net op dat moment krijg ik opeens een interessebericht van een dame uit Gouda... godsallemachtig wat een pleures eindduidelijk iemand die op uiterlijk selecteert want ze heeft mijn profiel niet eens bekeken.
EDIT: en ze is ook nog full member en dan komt ze met een hartje... dit ruikt naar fake...
Als je profieltekst vergelijkbaar van kwaliteit is, dan zullen alleen buitenlanders reageren die de Nederlandse taal evenmin machtig zijn! Ondanks je uitroeptekens is je berichtje hier onbegrijpelijk!quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
relatie planet! wel geteld 1 reactie gehad.
van een chinees! whohoo wat een top site!
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
GlenSpey zit op relatieplanet.quote:
Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:36 schreef Neelix het volgende:
Tijd om een andere datingsite te proberen?
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.quote:Op maandag 27 december 2010 07:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zal vermoedelijk geen oplossing bieden voor de problemen van Glen.
Er is uiteraard wel veel overlap tussen de verschillende datingsites, ik kom ook wel vaak dezelfde gezichten tegen op verschillende sites.quote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er staan bij e-matching ook voldoende dames ingeschreven van Glens leeftijd.
EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkomquote:Op maandag 27 december 2010 09:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een oplossing is voor alle problemen van Glen. Maar het is in ieder geval een oplossing voor het feit dat je door je matches heen bent.
Er staan bij e-matching ook voldoende dames ingeschreven van Glens leeftijd.
Volgens mij krijg je als man echt zelden een interessebericht van een vrouw. In anderhalve maand tijd heb ik er welgeteld 2 gekregen, waarvan uiteindelijk geen van beiden op mijn reactie terug reageerde. Je kan het beste gewoon wel full member nemen en er dan een treinlading berichten uitdoen, dan zit er altijd wel iets tussenquote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
relatie planet! wel geteld 1 reactie gehad.
van een chinees! whohoo wat een top site!
ik ga mijzelf echt niet payed member maken eerder dat ik meerdere normale intresses heb!
Ze hebben die titel al veranderd naar "academisch, hbo en mbo-plus" (als je inlogt). En ik weet van anderen dat ze misschien het diploma niet hebben, maar toch intelligent genoeg zijn en zich daar toch hebben ingeschreven.quote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
EM is alleen voor hoger opgeleiden dus daar ben ik niet welkom
Dat heb ik ook vaak. Maarja, 10 uur 's ochtends na kerst is ook niet het meest handige tijdstipquote:Op maandag 27 december 2010 09:52 schreef skippy22 het volgende:
Dat heb ik dan 9 van de 10 keerHet is gewoon mijn lot...
Uitzondering hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef Neelix het volgende:
En de datingwereld houdt ook niet op bij e-matching, paiq en RP. Dat zijn voor de gemiddelde lezers hier wel de beste sites, maar jij bent een beetje een uitzondering
Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hierquote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Uitzondering hoezo?
Misschien probeer ik EM dan wel een keertje
Hoe oud is ouder?quote:Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je bent wat ouder dan het gemiddelde publiek hier
Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
Ook opvallend, mensen die op RP onder andere naam staan dan hun eigen naam. Dat er onder een berichtje plotseling staat "groeten, Marieke". Fijn is dat, heb je drie keer "hoi Nicole" geschreven.
Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2010 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is hun anti-Picarmikisme-gedrag. Na drie mails vertrouwen ze je en laten ze die schuilnaam maar varen.
Ik heb als schuilnaam "geobsedeerde FOK!autist", dat werkt ook niet bijster goed, dus heb ik em maar weer veranderd.quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik had aanvankelijk ook een schuilnaam, "Dave", maar dat werkte voor geen meter - alle vrouwen maakten zich uit de voeten. Onder de eigen naam heb ik dat soort problemen niet gelukkig.
Mijn eerste gedachte 'te lang'. Ik denk dat de meesten daar net zo over zullen denken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op RP![]()
Oproep:
Ben jij emotioneel onstabiel,snel op je tenen getrapt,een dramaqueen en geloof je in emancipatie?
Dan zou ik niet verder lezen als ik jou was!!
Aangezien mijn Russische mailordervrouwen maar niet bezorgd worden ga ik het hier eens proberen.
Bij voorkeur zoek ik iemand die knap is,mooie ogen heeft en een lekker kontje is ook niet verkeerd.
Enkele dingetjes die ik verlang:
-De vrouw moet luisteren,als ik zeg dat ik de afwas doe dan doe ik de afwas.(als je het lief vraagt doe ik misschien mijn Tarzanschort aan)
-Ik heb totale controle over de afstandbediening van de tv,1 dag in de week mag jij kiezen als je braaf bent geweest.
-Ik hou niet van besluiteloze mensen,daarom is het makkelijker dat ik alle beslissingen neem en jij de zware taak krijgt om instemmend "ja" te knikken.
-Van sex hou ik niet,als je sex wil dan dien je dit twee(2) weken van te voren in drie(3)voud in te dienen.
-Aan dure kado's doe ik niet,ik steek mijn geld liever in mijn auto of in een nieuwe tv.(42" kan deze dagen écht niet meer)
-Per maand heb je recht op drie(3) dagen om te chagerijnen,dit zijn voorafgestelde dagen zodat ik niet in de buurt ben,overschrijd je die dagen dan mag je die week geen Desperate Housewifes en/of Cougar Town kijken.
-Mocht ik je een keer afsnauwen dan is dat bedoelt als opbouwende kritiek.
-Ja ik weet hoe een wc-bril werkt,aangezien het geen nucleaire wetenschap is ga ik ervan uit dat jij dat ook weet.
-Stel a.u.b. niet de standaardvragen:
"Heb ik hierin een dikke kont?"
"Lijk ik hier dik in?"
"Ben ik hier te oud voor?"
Het antwoord geef ik je nu al:JA!
Pas als ik dingen ga zeggen als:"Schat,zou je niet eens wat aan die dikke kont doen?" moet je je zorgen gaan maken.
-Aan vrouwen die liegen heb ik een grote hekel,de enige die mag liegen binnen een relatie ben ik,aangezien ik toch iets moet als ik de huur weer vergokt heb.
-Verder hou niet van huisdieren en andere zachte harige dingen dus berg die waxkit niet te ver op.
-Ook vrouwen met vooroordelen kunnen doorlopen,ik heb die zelf al genoeg,je kunt er dan wel wat van mij krijgen.
-Er rijdt niemand in mijn auto tenzij:
*Ik weer eens teveel gedronken heb,
*Ik een dutje wil doen.
-Ik verwacht niet dat jij al mijn films goed vindt,verwacht ook niet van mij dat ik Amelie goed vind.
-Vrouwen met een eigen mening hoeven niet meer verder te lezen,iedereen heeft recht op mijn mening dus jij ook!
Denk jij dat je me aan kunt?
Kom dan eens uit die sauna,leg die Stieg Larsson eens neer of zet dat glas wijn op tafel en stap uit die roedel beste vriendinnen en bewijs eens dat je zo spontaan bent als er in je profiel staat!
Moet lukken toch?
Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten?
Aah, ze is goldmember. Nu gaat ze vast stalken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377
Valt niet op hoor, dat je je buik inhoudt
19 jaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
NL64344377
Valt niet op hoor, dat je je buik inhoudt
Er zijn grenzenquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
19 jaarIk ken 30 jarigen die er jonger uitzien.
En haar profieltekst lijkt weer door een 10-jarige geschreven te zijn.
Dusss... hartje gestuurd?
Alleen maar dramaquote:Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
nu vraag ik mij af, zijn er ook al succesverhalen? of is het allemaal drama ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalenquote:Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef IV_Xample het volgende:
nu vraag ik mij af, zijn er ook al succesverhalen? of is het allemaal drama ?
Op RP heb je ook van die succesverhalen staan. Heb er een dubbel gevoel bij, van de ene kant hartstikke leuk dat zoveel mensen iemand gevonden hebben...Van de andere kant...jezus, wat een types.quote:Op maandag 27 december 2010 19:47 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Volgens Lexa elke week 234 nieuwe succesverhalen(
)
Wordt al genoeg gedaan hoor! *winkwink*quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
kunnen we hier niet met elkaar uitwisselenipv die sites opzoeken
hahahaha
Stuur Raven_Nl maar een pm dan heb je binnen no time een date.quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef IV_Xample het volgende:
kunnen we hier niet met elkaar uitwisselenipv die sites opzoeken
hahahaha
Dat ligt allemaal aan fake-websites, stomme wijven/kerels/sukkels/bitches, verbroken internetverbindingen etc etc. Iig nooit aan onszelf.quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:
oh dus hier schiet het ook al niet op
want als jullie nog steeds zoekende zijn
hehehehe
Euh nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |