http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratingsquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Euh nee.
Hand over your mancard.
Die durven dat gewoon niet hard op te zeggen omdat hun vrouw of vriendin die film zooooo leuk vind.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0211915/ratings
Dan blijven er weinig met een mancard over. Wellicht enkel diegene zonder smaak die veel moeite doet voor quasi-grappige profielteksten.
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ik ga het ook eens proberen op RP![]()
Oproep:
Gaat dit wat worden of kan me meteen maar beter meteen in de kelder opsluiten?
Ben er al mee bezigquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad te lang. Wissel gewoon af en toe tussen een paar van die 'grappen' , maar zet ze er niet allemaal in. Het is na een paar regels wel duidelijk wat je kwijt wilt.
Mwoah, vrouwen kunnen over het algemeen nog best inschikkelijk zijn. Mijn vriendin (als ik die hebquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Als ik naar Amelie moet kijken dan moet jij naar Taxi 2 kijken,dat is ook Franse Arthouse.
*laat maar zitten...*
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Maar ik vind het dus écht een kutfilmquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt. Alleen jochies doen of kijken iets niet vanwege de heersende publieke opinie.
Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
Verschil maken tussen mannen/jochies en echte mannen op basis van evt filmkeuze en de mening daarover
Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Enkel echte mannen durven toe te geven dingen goed te vinden die als gay beschouwd kunnen worden omdat die echt schijt hebben aan wat wie dan ook denkt.
Hehe, dat gaat ook wel erg ver..quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch zou ik een man die er trots voor uitkomt dat hij op ballet en stijldansen zit niet 'een echte man' willen noemen. Er zit natuurlijk wel een grens aan.
love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef IV_Xample het volgende:
oh dus hier schiet het ook al niet op
want als jullie nog steeds zoekende zijn
hehehehe
Wat is een echte man?quote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij zal het als voorbeeld bedoelen en dan klopt het gewoon.
Een echte man (en vrouw) is iemand die gewoon zichzelf is.quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is een echte man?
Gaan we weer terug naar die oude beschrijving van de houthakker of jager, die emoties niet toont en weet ik veel wat niet.
Of hebben we nu de nieuwe 2010 versie waarin de man juist zijn emoties mag tonen en van vrouwenzaken houdt?
Komop .. echte mannen bestaan niet. Er zijn mannen in alle soorten en maten
Als je dan in Boston bent neem dan ajb vijf uur de moeite om in de Greyhound richting Montreal te rijden. Die stad is briljant en tipt wmb zelfs aan New York.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:26 schreef love_sharon het volgende:
Ga 3 maanden een taalcursus volgen op een campus en daarna 2 maanden rond reizen.
Eerst naar Boston en daarna naar verschillende plaatsen in Amerika.
Wat Silenus zegt, geloof niet zo in wachten op iemand
Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Met Amelie kun je het nooit goed doen. Zeggen dat het een goede film is is ontzettend gay, maar zeggen dat het een kutfilm is wordt niet gewaardeerd. Dus doe hoe ik het aanpakte, eerst blaten dat je niet naar zo'n wijvenfilm wil kijken en na veel gezeur dan toch toegeven. ("als je me daarna maar masseert!")
Uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat je het wel een leuke film vond. Even op internet wat originele/intelligente invalshoeken over de film opzoeken en dat dan na de film 'nonchalant' opmerken.
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing.quote:Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt een beetje zielig. Niet jezelf zijn, net doen alsof om de ander een beetje te pleasen en mee te krijgen. Niet mijn ding.
Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.quote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is dat toch echt de beste oplossing.![]()
De kunst is het dan om het zo goed te doen dat ze dat niet door hebben.
Dat gebeurt in elke relatie.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar dat zijn dan geen matches voor mij.
Dat is iets anders. Ik ga er niet voor om te scoren, ik wil iemand hebben bij wie ik mezelf kan zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elke relatie.
Of je bent 1,5 uur aan het bekvechten of je geeft ze maar meteen gelijk,komt toch op hetzelfde neer
Dat doet me denken aan een ex van me..quote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Silenus het volgende:
Dan ben je
*schattig
*niet koppig
*intelligent.
Check, bingo!
Alles kan kapotquote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Sprak net een dame die ik al een hele tijd op msn had staan maar nog nooit echt aan toe was gekomen. Leuke meid, enthousiast... gezellig.... heeft ze al een vriend
[/b100modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |