Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet direct zoeken naar die nummers die hier gegeven worden dacht ik
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gaat daar nog tijd overheen dan voordat dat kan? Ik dacht dat dat gewoon zou moeten kunnen zodra je ingeschreven bent.
Dan is dat blijkbaar veranderd. Toen ik er gratis lid was, kon ik gewoon op nummer zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.
Op rp kan je als gratis member ook gewoon op nummer zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je full / betalend lid bent.
Haha subtiel hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
love_sharon hoop ik nog wel een keer te daten hoor... zal dan echter wel iets van februari 2012 worden op z'n vroegst gok ik....
Omdat ik in de leeftijdscategorie van "dan moet je je afvragen wat hier de redenen toe zijn" valquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef Lolaatje het volgende:
Je zou, als je écht heel nieuwsgierig bent, wel een leeg profiel kunnen aanmaken natuurlijk.
Waarom lijkt het je niets voor jezelf?
In het eggie!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
maar hebbie eigen huissie in utrecht'hebbie' 'huissie'
Wanneer ga je trouwen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
Da kennie heej!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
Vrouw op paiq:
Vooral bij battledates.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Neelix het volgende:
Ik zie op Paiq anders genoeg vrouwen rond de 20 voorbij komen en ook op OKCupid staan er zat.
Het boeit me ook niet, maar nogmaals het is niets voor mij, en dat was het enige passende antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Lekker boeiend of je dan in die categorie valt![]()
Als het jou leuk lijkt dan ga je toch gewoon kijken?
Haha, vertel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral bij battledates.
Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen.
2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.quote:
Haha verschrikkelijk is dat ja. Met een biertje is het toch altijd gezelliger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Lamon het volgende:
(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
2 kinderen, redelijk uiterlijk, begint al te zeiken over de bediening als ik binnen kom, en lult alleen maar over reizen, tv, en haar kinderen.
Ze wilde wel de rekening betalen toen we er achter kwamen dat we niets te bepraten hadden, dat was dan wel weer aardig..
(Oh en het was in een tent waar ze geen alcohol schonken, dus ik moest aan een kop thee..)
Huissie, boompie, beessie!quote:
Ik ben altijd goed uitgeslapen, ik sta meestal rond een uur of 6/7 op ongeacht hoe laat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dus jij was goed uitgeslapen vanmorgen
Afhankelijk van je huidskleurquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
klinkt alsof je van grote negers met dikke pikken houdt. ik zou iets anders kiezen dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat ik mijn rp-naam ga veranderen in chocoprince, wat vinden jullie van deze naam!
Ik zou het niet doen. Wat is je naam nu?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
Bij picardmike is de kans vrij groot dat hij serieus is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Volgens mij is bij sommige mensen de sarcasmedetector stuk
Volgens mij is bij sommige mensen de "andere users stalken is ziek en deze mensen hebben psychische hulp nodig"- detector stuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
The newbie factor is strong with this one.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Hoewel ik toch meerdere relaties heb gehad met vrouwen die kinderen hadden, is dit op dategebied toch altijd een absolute no go area gebleven...quote:
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsitequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Techno het volgende:
[..]
The newbie factor is strong with this one.
Hij heeft geen zin om nog langer te moeten drukken bij het poepen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite
jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Leg mij dan maar even uit waarom iemand als bruinwerker bekend wil zijn op een datingsite
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
jij kent de dubbelzinnige betekenis niet van het woord bruinwerker dus?![]()
Anyway, hij hoopt op vrouwen die van hun stoel af glijden bij de gedachte aan een negerpenis..of aan chocoladekoekjes
Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.
Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet
Maar wie zegt dat hij zich in het vervolg nog op vrouwen wil richten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:25 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Of aan een reetridder,wat een chocoprins is.
Maar ja,er word wel altijd gezegd dat homo's goed liggen bij vrouwen dus wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan hij beter Dark Knight pakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat PM donker is. Hij heeft een tijd gehad dat hij zich hier beklaagde over de vrouwen op RP, die schijnbaar niets van donkere mannen moesten hebben.
Ik heb je uitgelachen en voel me nu een beter mens. Dank je wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral bij battledates.
Ik had gisteren weer een faaldate, dan kunnen the usual suspects daar weer even om lachen.
watquote:Hoi mijn naam is Lisa ik ben 30 jaar en ben een beetje benieuwd hoe het op een dating website.
Ik vind het niet erg om gebeld te worden maar alleen als je echt gedesinteresseerd bent.
Goed verhaalquote:
Nee, maar Lisa heeft het foutje inmiddels opgelostquote:
Poep gebeurd.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Net door een erg leuk uitziende jongen afgewezen
*gaat eens flink zoekenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef kastanova het volgende:
Poep gebeurd.
Een nog prettig ogende knul zoeken en die suf neuken tot hij gaat huilen = Genoegdoening.
Wat heeft Cue_ daaraan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie de PM's wel weer verschijnen.
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heeft Cue_ daaraan?
Alle dames worden toch in de wacht gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |