Waarom dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens op de gevoelige digitale plaat zetten
Het zijn wel heel leuke doosjes
Maar als men je eraan herkent, ben je innepin!
Jij woont natuurlijk ook wel in het noorden dacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Tan het volgende:
Wel grappig, mijn lootje is in ieder geval blij met haar cadeautjes en ze heeft geen idee dat ik het ben
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk ook wel in het noorden dacht ik.
Je hebt namelijk ook op mijn lijstje gestaan.
Zou het?
Serieus? Zo leuk! Super!quote:
Zo nu en dan sta ik in 'creatieve uitspattingen' met vilt. Zo veel viltsters zijn hier niet dacht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus? Zo leuk! Super!
Heel erg bedankt![]()
![]()
Maar hoe kon ik dat nu weten van dat naaien?Je post niet in het naaitopic
![]()
Thomas heeft zijn body trouwens al aanHet staat hem beeldig!
(maar ik heb het kabeltje van de kodak niet bij me dus kan de foto nog niet uploaden)
Ja, zie, ik ben helemaal niet creatief. Ik had in het verkeerde topic zitten zoeken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef Tan het volgende:
[..]
Zo nu en dan sta ik in 'creatieve uitspattingen' met vilt. Zo veel viltsters zijn hier niet dacht ik
Leuk hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, zie, ik ben helemaal niet creatief. Ik had in het verkeerde topic zitten zoeken.
Maar belangrijker! Je stond dus op mijn initiële lijstje
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Tan het volgende:
[..]
Leuk haha
Fijn ook dat je er blij mee bent. Vond het best lastig dingen te vinden die door een brievenbus zouden passen, maar het is gelukt(al kwam het niet door je brievenbus begreep ik
)
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typoquote:
Wellicht gewoon een foto laten zienquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typo) woont, en de andere gelderlandenaren zijn al geraden.
Maar nu zei santa-ishah dat de afzenderpostcode helemaal niet van haar is, dus kweet alsnog niets...
Trui, kan je me helpen?
wahahaha, jij niet in ieder gevalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:56 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben trouwens ook heel benieuwd wie jij dacht dat ik was als HappySanta...
Ik heb het topic gezocht en erin gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Oh, en er mist een topic in de OP 'waaaachten'
@santa-ishah, waarom zegt het mij dan niets?
Eerst eten dan kan ik de boel uploaden. Moet ik mezelf dus ff in spanning houden...
Heb je je eigen adres niet doorgegeven dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb van mijn vriendin vernomen dat er twee van de drie pakjes zijn gekomen.
Volgende week heb ik tijd om de pakjes op te halen.
Dan horen jullie wat er in zit.
Maar ik ben nu al blij zonder dat ik de pakjes heb gezien.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb van mijn vriendin vernomen dat er twee van de drie pakjes zijn gekomen.
Volgende week heb ik tijd om de pakjes op te halen.
Dan horen jullie wat er in zit.
Maar ik ben nu al blij zonder dat ik de pakjes heb gezien.
daar was ik in het begin, toen ik voor het eerst op internet kwam, ook wel voorzichtig mee... toen in het kader van: je weet maar nooit...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je je eigen adres niet doorgegeven dan?
Hmkayquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typo) woont, en de andere gelderlandenaren zijn al geraden.
Maar nu zei santa-ishah dat de afzenderpostcode helemaal niet van haar is, dus kweet alsnog niets...
Trui, kan je me helpen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Tan het volgende:
Oeps, ik vergeet helemaal mijn cadeautjes open te makenZal het meteen gaan doen!!
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Lijnloos het volgende:
Chan, ontzettend bedankt!!! Wat een leuke kadootjes zeg, geweldig!
We gingen net nog even uitpakken:
Minke helpt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal leuke kleine kadootjes:
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
- Een UP-doosje met snoepies!
- Een paard-handpop voor MInke!
- Een setje uitstekers in sterretjesvorm!
- Mooie cupcakevormpjes!
- 2 pakjes Fondant, geel en zwart (perfecte kleuren!!!)
en een lieve kerstkaart!superbedankt!!!
![]()
En ik zal zometeen ook eens m'n foto's uploaden, even geduld nog!quote:Mijn kind komt uit 2010, maar kan nog niet lopen.
Mijn kind is tot maximaal 20 weken jonger dan de jouwe.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef mefke79 het volgende:
JaaaSecretSmefke, hij is open! Komt ie:
[ afbeelding ]
Zo stond ie op de tafel hier. Ingepakt en wel...
[ afbeelding ]
Driekus wil helpen uitpakken
[ afbeelding ]
Samen uitpakken!
[ afbeelding ]
En dit zat er in!
Lekkere maskertjes, een tasje voor in mijn tas, een leuk boek, body jam en badolie!
Dank je SS....
Nou ga ik nog even puzzelen op wie je bent....Nunspeet...ik heb een vermoeden, even opzoeken!
Het was mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
mijn pakje heb ik ook al open, alleen ik kan op dit moment geen foto's uploaden.
ik had zo'n ontzettend leuk gedicht, ik heb me rot gelachen.
wat heb je me nageplozen zeg, en hoe je over mijn keuken schreef wat hilarisch en waar!
wat had ik in mijn pakje:
een ketting: echt, helemaal goed, ik had m zelf absoluut ook niet kunnen laten hangen als ik m in een winkel had gezien.
uitstekers met allerlei bloemenvormen
erg pure chocola, waar luca al kwijlend naar zat te lonken, dus ik zal m moeten delen
je hint had ik niet nodig, het was wel een bevestiging van wat ik vermoedde.
ssserpente, jij bent het he?
(het was iets met onlangs toen je ziek was en dat herkende ik al een tijdje terug)
echt heel jammer dat ik nu geen foto's kan uploaden, ik wil dat gedicht met jullie allemaal delen
en heeeeeeeel heeeeeel erg bedankt voor je kadootje
Helemaal goed!!! Hoop dat je het leuk vindt en Meike d'r sjieke nagellak ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja! daar ben ik dan!!
Ik heb al vanmorgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg de doos opengemaakt (om half 7 vanmorgen) Vlak voor ik ging werken, ik kon niet de hele dag in spanning wachten hoor!!
Wat leuk! En het moet haast van Becky zijn toch?
[ afbeelding ]
Ik heb het gezellig bij mijn kerstbakje gezet.
4 kaarsen in de kleuren van de inrichting van ons nieuwe huis
Body Lotion van Noa
Nagellak voor Meike! (en mooie kerstkleur ook!)
En tegelstickers.
Hartstikke bedankt!!!!!!
Niet??quote:
Hahaha echt te grappig ditquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
Seilram, ik heb me niet verdiept in Lush. Ik ben er speciaal voor naar Rotterdam gereden.
nouja, min of meer, ik ging naar ugg outlet.
De dierenveterkettingding was ook voor Joep. En het boekje voor de baby.
En ik las in het estafette topic dat je van bakken hield, dus een leuk kerstig huisje.
En de rest voor onder de douche etc.
Enjoy
Jij ook bedankt! Ik vind de vogel het allermooist!!! Je moet daar iets mee gaan doen, een internetsjopje ofzo.
Eva riep heel hard dankje. En vervolgens is ze gaan beuken met de stickers op het raam.
Ik heb mijn maxitaxi en super toffe waxine lichtjes.
Kaarsenhoudertje is ook erg leuk, volgens mij gaat hij draaien als hij warm wordt en maakt hij geluid. Zal hem morgen testen.
en 3 kaarten! Helemaal gaaf! Dankje dankje dankje!
Ik begon toen ook zo te twijfelen weer.... ik dacht telkens, dat kan toch niet.. dat we elkaar hebben hahaha. Ik dacht, ik ben teveel met Amaranta bezig, daarom zie ik overal tekenen dat zij mij heeft! Tot ik je kaart kreeg tuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef amaranta het volgende:
Ik had getypt dat ik je op 19 november al had ontmaskerd. Toen je vertelde dat je 3 maanden zwanger was.
Toen typte ik. Oh, dan ben jij dus mijn Secret Santa.
hahaha....
Maareh, het pakje is dus in Utrecht op de post gegaan, dus ik dacht even aan lijnloos....
Om heel eerlijk te zijn was ik er niet kapot vanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef seilram het volgende:
Tan, ik ben benieuwd naar dat dropwater. Is dat lekker? Ik ken het niet, maar hou wel van drop!
Jawel joh!! ik denk dat ze bedoeld dat ze het al wist! Ik had Mikoxx al gesproken vandaag.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
Helemaal goed!!! Hoop dat je het leuk vindt en Meike d'r sjieke nagellak ook.
[..]
Niet??
Jawel, superleuk zelfs!quote:
En dan te bedenken dat ik vandaag het extra-tje op de bus heb gedaan. Een cadeautje van een niet nader te noemen (op haar verzoek) goeddoenster. S moet het beestje vasthouden als je het gaat gebruiken;)quote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Even vast![]()
doen voor mijn pakje en de inhoud! Wat ontzettend leuk gedaan, Jelief! De mei tai en de tas voor Senna, echt te gek zooo leuk
foto's komen straks als de dame in bed ligt, maar wat heb je dat leuk gedaan! Dank je wel voor alles en speciaal voor de dingetjes voor mijn meisje
hmmm ik voerde het 3s nr in, en kreeg dus de gegevens van postkantoor utrecht, maar zal wel distributiecentrum zijn dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef seilram het volgende:
[..]
Ik begon toen ook zo te twijfelen weer.... ik dacht telkens, dat kan toch niet.. dat we elkaar hebben hahaha. Ik dacht, ik ben teveel met Amaranta bezig, daarom zie ik overal tekenen dat zij mij heeft! Tot ik je kaart kreeg tuurlijk.
Nee hoor. Pakje is hier in Tilburg op de post gedaan... zelf naar toegewandeld met Joep. Gek....
Jaaaah je hebt uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Chan het volgende:
Nog even mn laatste post in de herhaling:
Ik heb mijn cadeautjes opengemaakt en wauw, ik ben er zóó blij meeIk heb lekkere douchespulletjes gekregen en een pen en voor Timo een zelfgemaakt hoeslakentje, echt zo leuk, iets waar we echt wat aan hebben en ook nog een hele tijd
En die kerstboom, heb je die ook zelf gemaakt? Die is echt zó mooi!
![]()
Dankjewel Santa Stiemie!!Ik had echt géén idee, maar de foto was duidelijk genoeg
Super leuke foto ook!
Ik ga vanavond foto's uploaden
Aha! Rocka had mij! Ik kan me idd wel die stoeltjes herinneren!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef trui het volgende:
haha wat grappig joh, dat jullie elkaar hadden!
Davinia, er is hier iemand heel goed in mooie letters calligraferen, in 't bijzonder om ze met zo'n brander in hout te tekenen. ze heeft dat bij eerdere secret-santa-acties ook gedaan. ook heeft ze in 't crea-bea topic wel eens laten zien hoe ze stoeltjes voor haar zonen had beschreven op dezelfde manier. zoekze!![]()
Zegguh, schiet ns op jij!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Stiemie het volgende:
Zo de rest ook even bijgelezen en wat zijn er allemaal leuke dingen gegeven zegAl die mensen die zoveel moeite voor anderen gedaan hebben. Erg leuk en mooi om te zien
Helaas, in dat topic zul je me niet vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef mefke79 het volgende:
Die MT is echt heeeeel gaaf! En al die kindjes die mee mogen uitpakken, zo lief.
Goed, dames, ik ga nog even zoeken. De tips: een kindje van dit jaar, zuid holland en nunspeet. Ik ben weer even naar het estafettetopic!
Echt, voor een tasje hebben we zelfs nog gekeken voor Sinterklaas, maar ik vond nou niet echt iets dat leuk was voor een dreumes. Was er nog niet op gekomen om zelf iets te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Jelief het volgende:
Ow wat staat het haar leuk! Toeval zeg dat je net een tasje en poppendrager wilde hebben
Ze heeft dezelfde slofjes als emma had en Ruben nu draagt
Davinia?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef TopSecretSanta het volgende:
Vlinder, deze Santa is blij dat je de kadootjes leuk vind,
maar begrijpt dat je nog behoefte hebt aan een hint.
Het aantal kindjes wat ik heb is twee,
daar kan je vast wat mee.
Een jongen en een meid,
ik hoop dat deze hint je verblijd.
Mocht je er niet uitkomen geef dan een gil,
dat je nog meer hints wil
(en dichten kan ik, zoals je ziet, nog steeds niet)
Ik dacht miss sly, maar die had dus iemand andersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef StoomSanta het volgende:
Oh, wat leuk om terug te zien! En fijn dat je er zo blij mee bent! Enne, nee? Geeeeen idee?? Doe's een gokje dan??![]()
hihi!quote:
Had ik al gezegd dat ik hier veeeel te nieuwsgierig voor ben?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ok, zijn jullie klaar voor een over-the-top-foto-spam?
Zo begon het!
Kadootjes?
[ afbeelding ]
Dit pak heeft een week onder de kerstboom gelegen:
[ afbeelding ]
Voor mij?
[ afbeelding ]
Emma dook meteen op de inhoud af:
[ afbeelding ]
Even proeven:
[ afbeelding ]
Ingepakte kadootjes uitgestald:
[ afbeelding ]
Hier vond Emma het saai worden.![]()
[ afbeelding ]
Kado 1 uitgepakt!Een hele toffe zelfsgemaakte sleutelhanger met 2 foto's van Emma plus een gedichtje met hints.
[ afbeelding ]
Emma lacht:
[ afbeelding ]
Emma huilt:
[ afbeelding ]
Emma vindt zichzelf niet meer op de foto's lijken.![]()
[ afbeelding ]
Het tweede kado uitpakken:
[ afbeelding ]
Frambozenjam! Een heerlijk streekproduct!Emma is al onderweg naar kadootje #3.
[ afbeelding ]
Heerlijk, h-e-e-r-l-i-j-k scrubspul!
[ afbeelding ]
De buit bij elkaar:
[ afbeelding ]
Emmetje is fan van de jam.
[ afbeelding ]
Lieve, lieve Secret Santa: Dank je wel!![]()
![]()
![]()
En nou moet ik raden enzo he? Simmu, ben jij mijn Secret Santa?
En sorry voor de mega-spam. Ik kon niet meer kiezen.
Mijn avatar was een gecensureerde foto van mezelfquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jeuj!
Wat was nou je ava?
(ja, ben te lui om op m'n eigen naam in te loggen)
Absolutely!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, alles kan he..,
Dat je niet te vinden bent in het estafettetopic daar ben ik ook achter. Ik ga eens even verder zoeken.
KLopt de hint van 1 kind, een meisje en dan dit jaar geboren wel?
Had jij mij??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Marie79 het volgende:
Mijn lootje heeft zich hier al gemeld, alleen nog niet met foto's!
En ze is nog hard aan het raden
En dan ben ik nog wel zo hard aan de slag geweest voor één cadeau
Nein.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef mefke79 het volgende:
Of wacht, Becky! Maar...nee, want die kwam oorspronkelijk uit Brabant dacht ik. Dus ik hou het op Marlinde.
O en als het nou niet zo is, dan weet ik het echt niet meer.
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef mefke79 het volgende:
Oke, daar gaan we.
Zuid Holland levert op:
Becky
Chan
Happy
Icantrix
Marlinde
P_iglet
Sonnetje
Zuster87
Vallen af
CHan, Incantrix,Zuster,P_iglet (zoon, zoon, (nog) geen dochter/zoon, zoon)
Sonnetje valt ook af want had McLaura
Blijft over Marlinde. Klopt dat?
Dan weet ik het!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingen
Dan weet ik het denk ik ook wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingen
Haha, wat cool! Je hebt ook echt zulke geweldige spulletjes voor me uitgezochtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Kersjes het volgende:
Daviniaaaaaaa, ik weet het ik weet het ik weet het![]()
Incantrix, wat een verslag heb je er van gemaakt![]()
Ik vond het heel leuk om voor je te shoppen. Iets te leuk, ik heb nog 2 dingen voor je liggen hier. Vergeten dat ik ze gekocht had, je kent het wel![]()
Flowerbox, het was naar aanleiding van je gedicht!
Je username moest rijmen op kado's en engelstalig zijn... Toen moest ik gelijk aan je denken!
Ik vermoedde al dat het iemand uit het peutertopic moest zijn omdat het daar laatst over Thomas de trein ging.
Dankjewel, ik ben heel blij met de cadeau's![]()
Vanavond brownie gemaakt die nu staat af te koelen. Straks garneren met mijn nieuwe spuit
Jij hebt mij iig niet. Mijn ss heeft een kindje van hetzelfde geslacht en is in 2007 getrouwd.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had wel leukere hints gegeven ook
Bedankt voor het compliment KD!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had wel leukere hints gegeven ook
Volgend jaar maak ik niet eens meer een kloon voor je aanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja
ik weet iig al wie mij volgend jaar weer heeft
he Vlindur ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment KD!
En ja hoor Diaan, je hebt het goed
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef mefke79 het volgende:
Ooooo STOM! Keshet! JIj was het!!! Toch?!
(ik dacht dus dat jij al als iemand anders SS ontmaskert was...)
Ik ben blij dat de sjaal bevalt, ben er erg druk mee bezig geweest. Had het een week voor de bedachte postdatum bedacht dat ik hem zou gaan maken (breien) en uiteindelijk 2 weken mee bezig geweest. Vrijdag af, en zaterdag meteen het pakket op de post gedaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
was even in de war gebracht doordat je had gehint dat we niet in hetzelfde topic posteen... maar bijna wel weer!!
![]()
![]()
En de sjaal is echt super!! Ik heb hem vanmiddag al om gehad.Ik hoop snel de foto's te posten. Nogal druk geweest vandaag met kerstdingen en nu ook met SR2010...
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weetquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef ZusterSanta het volgende:
Heb je al een idee wie ik ben Zuster87?
Dat geloof ik graag...ik hoop dat de foto's gelukt zijn... Twan heeft ze gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de sjaal bevalt, ben er erg druk mee bezig geweest. Had het een week voor de bedachte postdatum bedacht dat ik hem zou gaan maken (breien) en uiteindelijk 2 weken mee bezig geweest. Vrijdag af, en zaterdag meteen het pakket op de post gedaan...
Ben benieuwd naar de foto's!
Die beenwarmers zijn supertof en de kleur staat haar perfect!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En Orea, fijn dat je ook blij bent met de kado's!!
En de beenwarmers zijn van Meike geweest, het budget was op, en deze waren Meike te klein, dus die heb ik erbij gedaan, misschien niet de kleur die je vroeg, maar ik hoop dat je ze toch leuk vindt.
Ik hoop dat je wat leuks kan maken uit de Knippie, er stonden wel leuke dingetjes in vond ik! zowiezo zo leuk, zelfgemaakte kleertjes!!!
De hint is echt heel duidelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weet
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef Marie79 het volgende:
Zal toch wel Diaan???
En ik had trouwens geen kloon aangemaakt, omdat ik het afgelopen tijd erg druk heb gehad en dan zou ik helemaal een dubbele agenda hier hebben moeten bijhouden... Vandaar...
Maar jij reageerde ook niet meer via lootjestrekken.nl want ik kon nu ook geen hints meer posten oid...
Huuuu Kweetniet? :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn avatar was een gecensureerde foto van mezelf
Had je al een doosje voor eerste tandjes? Dan moet er maar een haarlokje in ofzo
Raissa?Que pasa?
Nee hoor, ik kreeg onverwacht mijn schoonouders op bezoekquote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef seilram het volgende:
Maarre... ik heb Mrien nog nie gezien? Ligt ze te![]()
????
eigenlijk toen je zei dat jullie beide donker haar haddenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgend jaar maak ik niet eens meer een kloon voor je aan![]()
![]()
Maar het was wel makkelijk raden dit jaar he![]()
Wanneer had je het voor het eerst door eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
eigenlijk toen je zei dat jullie beide donker haar hadden
Kunnen we ook doen! Ik heb je adres nu toch alquote:Op donderdag 23 december 2010 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
kom je m gewoon brengen en zeg je dat jij t niet bent!
Oh ik wou het morgen doen samen met Thomas...quote:
Ik kan me niet herinneren dat zij zich heeft afgemeld ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef Vlindur het volgende:
Troel dr kloon was kerst-Troel!
Whoaah! Dit wordt nog een soap!![]()
Laatste bericht van de kloonquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef Kerst_troel het volgende:
[..]
Deze santa wil graag gaan shoppen
En probeert toch nog even bij jou aan te kloppen
Ik wil graag weten wat ik voor je kan kopen
Kan ik binnenkort op een antwoord hopen?
Klopt, maar toen niet meer. Te druk met andere zaken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef amaranta het volgende:
Kheb denk ik ff iets gemist, maar Troel deed toch ook mee?
tenminste in de 1e topics stond ze er nog bij, met kloon zelfs!
Van troel zelfquote:Op maandag 8 november 2010 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik lees mee, maar ben ontzettend druk
Ik heb je berichtje gelezen en moet er nodig op antwoorden
Hoe is dat opgelost dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen niet meer. Te druk met andere zaken.
Het lootje van Troel is doorgespeeld naar haar Santa en toeN was het kringetje weer rond.
Dusss nothing to see here. Move along!
De Santa van Troel vroeg aan mij of ik iets wist omdat ze maar niks van haar hoorde. Ik heb toen contact met Troel gehad en ze gaf aan beter niet meer mee te kunnen doen. Zij heeft mij toen haar lootje doorgespeeld, incl het linkje en dat heb ik aan haar Santa gegeven.quote:
Dus 1 iemand heeft dus nu niemand?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De Santa van Troel vroeg aan mij of ik iets wist omdat ze maar niks van haar hoorde. Ik heb toen contact met Troel gehad en ze gaf aan beter niet meer mee te kunnen doen. Zij heeft mij toen haar lootje doorgespeeld, incl het linkje en dat heb ik aan haar Santa gegeven.
Ik zou dus moeten weten wie dat waren, maar geloof het of niet, ik weet het dus niet meer.Stomme zeefhoofd van mij.
![]()
Zo simpel was het. Is echt al weken geleden gedaan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weet
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hint is echt heel duidelijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik lees verkeerd.
De gene die troel had 'getrokken' is dus door gegeven aan de gene die Troel had?
WIL DIE GENE EVEN OPSTAAN?![]()
Donequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:15 schreef trui het volgende:
mrien, bij mij kun je nog toevoegen dat m'n santa sorbootje was!
wat een werk trouwens, met al die linkjes!
Nou dan kan ik nu ook wel bekennen dat ik t was he. Tan weet het al, ik had een oepsie met een crashende Santa-browser en een PM uit eigen box. Tja.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef Tan het volgende:
Ik heb mijn pakjes opengemaakt. Ik weet van wie ze zijn, maar hou het nog even spannend.
Ik kreeg allereerst vijf adventkalenders voor de kinderen. Die mochten 1 december al worden opengemaakt. Drie cadeautjes waren nog over en die heb ik zojuist opengemaakt (was het alweer helemaal vergeten eigenlijk, terwijl ik er gisteren nog wel aan dacht)
Ik kreeg:
- appelstroop
- een soort zelfmaak-dropwater
- een hele aparte ketting
Dankjewel SS voor het uitzoeken van de cadeautjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Zie je, had ik dat toch goed gezien
Nog even aan het bijlezen, maar jij was al lang geraden mevrouwtje!quote:
dat kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Marie79 het volgende:
Jaha, ook van mij komt er een fotoverslag, ben totaal nog niet bijgelezen, ga ik zo doen...
Maar dank je wel Secret Ynske!!! Jij was het toch dacht ik echt? Laat het me maar weten!!!
O ja, nog even snel, want ik had wel in het update topic gezien dat ik BJ mag feliciteren
Dit gedichtje mocht ik al lezen:
[ afbeelding ]
Wat een doos met cadeaus:
[ afbeelding ]
Het gedicht:
[ afbeelding ]
8cadeaus:
[ afbeelding ]
Uitgepakt:
[ afbeelding ]
2 Paar prachtige zelfgemaakte gehaakte sloffen, een grappige gehaakte kerstman, chocoladefondue met witte chocola, hot chocolate white, een paar sokken voor mij en voor Maarten een sambabalWow, het is echt zoveel en zoveel leuks, ik ben echt echt heel erg blij ermee!
dan had ik mijzelf al aan je verradenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Nog even aan het bijlezen, maar jij was al lang geraden mevrouwtje!
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Zuster87 het volgende:
Aha, wat een heldere (kuch) ingeving heb ik nou ineens zo laat.
Maar goed het kan natuurlijk niet missen maar Mrien, jij moet mijn Santa zijn!!!
Jaaaaa mijn hints waren wel érg duidelijk hè? Ik ben dan weer bang dat je niet meer weet wie ik ben, dus leg ik het er een beetje te dik bovenopquote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef trui het volgende:
hier dan eindelijk mijn foto's, sorry kersttrui, er waren nogal wat onderbrekingen.
het pakje, eindelijk gearriveerd, nog heel snel even onder de boom:
[ afbeelding ]
vakkundig opengemaakt door helper 1:
[ afbeelding ]
eerste pakje geopend door helper 2:
[ afbeelding ]
tweede pakje wordt enthousiast bekeken door helper 1
[ afbeelding ]
alles bij elkaar (behalve het haar-spul, dat staat hier perongeluk niet bij)
[ afbeelding ]
veel lekkere dingetjes voor huid en haar, ik ga er lekker de tijd voor nemen om daar van te genieten! dank je wel dear kersttrui! de brief erbij zal ik ook nog even opzoeken & op de foto zetten, die was ook leuk (en snel duidelijk).
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef tessie het volgende:
Zow, beetje laat, ik had bezoek, maar hier de pakjes ook open gemaakt!Echt super leuk, dankjewel Santa!!
[ afbeelding ]
Alle kadootjes nog ingepakt
[ afbeelding ]
De kadootjes uitgepakt!
Voor Grae een leuke dvd en een kabouter plop dvd'tje, voor Anna een leuk bad-bootje, en voor mij een heel mooi armbandje, leuke nagellak-spullies en lekkere douche-spulletjes!
[ afbeelding ]
Anna bekijkt haar bootje
Ik vind het echt wel heel moeilijk om te raden wie mijn Santa is... En ook al is het pakketje niet vanuit Belgie verstuurd, ik dacht toch aan Leonieke?
De sloffen gaan zeker passen, Maarten leeft op kleine voet, dus volgens mij passen nu de grijze wel (of zijn nog iets te groot). Maar ik vind ze echt mooi!!! En de kerstman vind ik echt geniaal, ik zal hem vanavond als pannenlap gebruiken (maar vind het ergens ook zonde)...quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Fijn dat je er blij mee bent,
Die kerstman moet een pannelap voorstellen. Hoop dat de sloffen passen, de grijze zijn kleiner dan de blauwe
Haha, nee hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Nijna het volgende:
Wow Mrien, wat ben je druk geweest met die linkjes! Heb je last van orderdrang ofzo....
quote:
En ik was juist zo bang dat de hint er te dik bovenop zou liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
![]()
Zo stom want nu ik het teruglees lag het er dik bovenop natuurlijk. Maar ik had het gewoon echt niet door! Pas toen ik gisteravond echt ging beginnen met lijstjes in word zetten, dacht ik halverwege:'Dit is niet nodig, het moet Mrien wel zijn!'
Nogmaals bedankt voor de kadootjes, de thee is lekker!
Ik had je berichtje gisteren helemaal over 't hoofd gezien en zat dus nog steeds te wachten op de ontknoping, tot ik jouw naam ineens achter de mijne zag staan in de lijst.quote:
bobby is ons nieuwe katje, her en der in diverse topics kwebbel ik over onze nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik had je berichtje gisteren helemaal over 't hoofd gezien en zat dus nog steeds te wachten op de ontknoping, tot ik jouw naam ineens achter de mijne zag staan in de lijst.
Lieve Simmu, dank je wel!![]()
![]()
Enne, wie is Bobby?
Jaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Marlinde het volgende:
Wat een leuke foto's komen er voorbijSorry rozemeis, ik was vandaag weg dus geen tijd gehad voor de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ben zo blij met het jurkje
![]()
![]()
![]()
Ook met het andere hoor!!
Dankje lieve Santa
En ik denk dat Twinkly mij heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Jelief het volgende:
aah Niels had mama geen kleren meer voor je? ze zijn onderweg hoor.
Pfjew gelukkig, hij krijgt het koud!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Jelief het volgende:
aah Niels had mama geen kleren meer voor je? ze zijn onderweg hoor.
Jaaaa in 1 x goed haha!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:43 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft me "verraden"?
En ik heb 2 oud-studenten die nu in Eindhoven werken ingeschakeld om de envelop te versturen
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef mrien het volgende:
Ssserpente, heb jij je pakje nu al ontvangen?
En de Frans/Nederlandse stickertje op de kadootjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
[..]
Jaaaa in 1 x goed haha!
Het was toch het taalgebruik. Toen ik schreef dat ik de kaart al gelezen had, schreef je iets van: de instructies ging ik nog komen posten! Dat vond ik gewoon echt wat voor een Belg om dat zo te zeggenEn in t gedicht stond iets van achter een Billy,dus toen dacht ik, dat komt niet van een nederlandse santa. En toen was t makkelijk he
Echt super bedankt!ben echt heel blij met de kadootjes en vind t leuk dat jij mn santa was!!
Oke, hoop dat ze het dan inderdaad gehad heeft, dan heeft iedereen wel z'n pakjes ontvangen (oke joshua moet ze nog ophalen)quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!![]()
![]()
Ik ben helemaal blij dat je het jurkje leuk vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige foto!
Maar ik denk toch dat het jurkje iets leuker staat bij mijn kindje![]()
Dankje lieve santa Twinkly, ben er echt blij mee![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Marlinde op 24-12-2010 17:25:39 ]je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Haha, ik had er al een stukje over geschreven in het gedicht voor Marlinde. Dat zijn vrienden hem uit zullen jouwen als hij later gaat trouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Marlinde wat een ontzettend schetig jurkje!!![]()
Twinkly die foto bewaar je toch wel voor Niels zn diploma uitreiking hè?
Nu het lijstje maar zo kort is,quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nog niet wie mijn Santa isNeed more tips!
Wow wat goed gerijmdquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Sugarsnap het volgende:
_Bar_, dat klopt helemaal! Het was een eer om jouw Santa te zijn, ik vond het ontzettend leuk!
Hang de slinger alleen niet dicht bij kaarsjes of zo, ze zijn verstevigd met haarlak...
Mrien, zie hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Oke, hoop dat ze het dan inderdaad gehad heeft, dan heeft iedereen wel z'n pakjes ontvangen (oke joshua moet ze nog ophalen)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat een leuk jurkje!
Jullie hadden nog foto's van me tegoed. Ik heb eindelijk het kabeltje gevonden.
Een pakje en een kaart
[ afbeelding ]
Een hele leuke giraffenkaart met gedicht
[ afbeelding ]
Kadootjes!
[ afbeelding ]
En de inhoud
[ afbeelding ]
Bram claimt meteen al zijn kleurboek
Je hoeft straks niet meer te raden, er is dan nog maar 1 over!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Ynske het volgende:
40cm sneeuw... ben nog steeds niet thuis, sorry Santa
Duh, die heb ik gezien, oeps! En het linkje stond d'r zelfs bij, mutsquote:
Bestaat de billy-boekenkast niet bij jullie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
[..]
Jaaaa in 1 x goed haha!
Het was toch het taalgebruik. Toen ik schreef dat ik de kaart al gelezen had, schreef je iets van: de instructies ging ik nog komen posten! Dat vond ik gewoon echt wat voor een Belg om dat zo te zeggenEn in t gedicht stond iets van achter een Billy,dus toen dacht ik, dat komt niet van een nederlandse santa. En toen was t makkelijk he
Echt super bedankt!ben echt heel blij met de kadootjes en vind t leuk dat jij mn santa was!!
Ik had ook gedacht dat dat doorslaggevend ging zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Chell het volgende:
[..]
En de Frans/Nederlandse stickertje op de kadootjes!
Zijn het een beetje je kleuren trouwens? Dat vond ik wel moeilijk om te kiezenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo'n sfeervolle foto maar beter kreeg ik t er niet op.
superbedankt Vlindur, ik vind het echt heel leukmooie kleurtjes (handig voor de feestdagen ook) mooie sokken (ik neem aan dat dat de hint was?) en elin rent hier rond met r BALLLLLL OOOHOOO NNNN.
*kniekousen
*mascara
*kohl
*lipgloss
* 3 x verschillende oogschaduwtjes
*nepwimpers
perfect, echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zijn het een beetje je kleuren trouwens? Dat vond ik wel moeilijk om te kiezen
Maar mijn stelling is bewezen: ik kan gewoon niet klonen hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha Leonieke, volgende keer even je teksten laten screenen door een Nederlander
Iedereen heeft wel weer zijn best gedaan zeg dit jaar!
Blij dat het tof is bevonden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
perfect, echtgisteren was ik in t blauw en vandaag paars
zwart is altijd goed bij me.
mijn favo kleuren zijn donkerpaars, donkerblauw, mosgroen, bruin en zwartdus ook de kousen had ik gisteren aan. lipgloss heb ik nog niet op gehad maar ben benieuwd
de nepwimpers plak ik met oud en nieuw op,
Wat zijn je hints? Ik wil wel even helpenquote:
Heb ik tochmaareenkloon? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef mrien het volgende:
Volgens mij is dit lijstje redelijk actueel, kan zijn dat ik een paar mensen gemist heb, sorry dan
In het linkje vind je de post met de foto's
_Bar_ - _SantaBar_ - ontvangen - Sugarsnap
Amaranta - Secretanta - ontvangen - Seilram
Basboussa - Hohohosantavoorbasboussa - ontvangen
Becky27 - SecretSacky27 - ontvangen - DaviniaHR
BeessieJen - SantaJen - ontvangen - Diaan
Ca.ra. - Prancer - ontvangen - kleurdoos
Chan - ChanSanta - ontvangen - Stiemie
DaviniaHR - Santa-Ishah - ontvangen - RockabeIIa
Diaan73 - ontvangen - Marie79
flowerbox - Santabox - ontvangen
Happyme28 - HappySanta - ontvangen - Mijsje
Incantrix - SantaTrix - ontvangen - Kersjes
Innepin - Inne-pinup - ontvangen - Poppejans
Jeetjejom - sspompidom - ontvangen - Miss_sly
Jelief - santa-lief - ontvangen - Lady-wrb
Joshua. - JoSantua - 2 van de 3 ontvangen
Kersjes - SecretCherry - ontvangen - Flowerbox
Keshet - SanShet - ontvangen - Simmu
Kleurdoos - Kerstdoos - ontvangen - Vlindur
Lady-wrb - Santa-wrb - ontvangen
Leonieke - one-horse-open-sleonieke - ontvangen - Tan
Lijnloos - Niet_Santaloos - ontvangen - Chan
Marie79 - ontvangen - Ynske
Marlinde - rozemeis - ontvangen - Twinkly
McLaura - MCLSanta - ontvangen - Nijna
Mefke79 - SecretSmefke - ontvangen - Keshet
mijsje - showkloon - ontvangen - BeessieJen
Mikoxx - Hohoho_secretsantashow - ontvangen - Mefke
Miss_sly - sly-santa - ontvangen - Jelief
Mrien - Santarien & Kerst_Santa_Mrien - ontvangen - _Bar_
Nijna - Santako - ontvangen - Trui
Orea - Kerstmuts - ontvangen - xxxKarinxxx
Oxymoron - Pogona_vitticeps - ontvangen - Yppy
p_iglet - SecretSantaKloonheelveel - ontvangen - Jeetjejom
Poppejans - PoppeSjanta - ontvangen - happyme28
Raissa - SantaRaissa - ontvangen
RockabeIIa - SantaRocka - ontvangen
seilram - onbevlekt_ontvangen - ontvangen - Amaranta
Shandaly - ontvangen - Sonnetje85
simmu - SantaSimmu - ontvangen - Raissa
Sonnetje85 - Miskl00n - ontvangen - McLaura
Sorbootje - SorSantaBootje- ontvangen - Shandaly
Ssserpente - tochmaareenkloon - ontvangen -
Stiemie - StoomSanta - ontvangen - Mikoxx
Sugarsnap - SantaSnap - ontvangen - Zuster87
Tan - SanTan - ontvangen - Ca.ra.
Tessie - SanTessie - ontvangen - leonieke
Trui - Kersttrui - ontvangen - Sorbootje
Twinkly - TwinkleTwinklyTwinkleSant - ontvangen - Orea
Vlindur- TopSecretSanta - ontvangen - Tessie
XXXKarinXXX - xxSantaxx - ontvangen - becky27
Ynske - Syntske - ontvangen
Yppy - NotSoSecret - ontvangen - Oxymoron
Zuster87 - ZusterSanta - ontvangen - mrien
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Ynske het volgende:
40cm sneeuw... ben nog steeds niet thuis, sorry Santa
ik hoop morgen weer terug te kunnen. Vind t heel vervelend, maar t is niet verantwoord om de auto in te gaan. Bussen hebben zelfs helemaal niet gereden vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Syntske het volgende:
[..]![]()
Er blijft inderdaad weinig te raden over zo![]()
Wordt het vandaag nog denk je? Of met de kerst? Of daarna pas?
Je hebt maar 1 berichtje gehad..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heb ik alle hints gemist![]()
0,0%
kan wel gaan raden maar ik zou echt niet weten waar ik het op baseren moet...
Ik kan je hier niet mee helpenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef SantaRocka het volgende:
Wat zie ik nu toch hier?
Jullie hebben veel plezier!
Helemaal goed, zoals het hoort
De mega-OUD-kliek maakt iedereen gestoord.
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijstquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef happyme28 het volgende:
Daar lijkt het wel op Vlindur, dat jij als enige dezelfde had als vorig jaar! Al weet ik niet hoe het zit met de overgebleven SS's.
Lady-wrb had ook al geraden dat Ssserpente haar SS was dus nog maar 7 te gaan
Bevestiging staat hier mrienquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijst
Er blijft vanzelf één overquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Joshua heb ik al gevraagd en die zei van niet.
Ik geef het op!
Jammer inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er blijft vanzelf één over![]()
Maar wel jammer dat je een kloon hebt die niet spraakzaam is zeg![]()
Daar heb je wel gelijk in qua kado's!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Ik vind de cadeautjes ook wel Canadees eruit zien.. ik denk echt dat het Basboussa is
Nee, er was verder niks vreemds aan het pakket. Behalve de inhoud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef mrien het volgende:
Stond er nog een postcode ofzo als afzender op je pakje rocka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |