quote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ben je dan toch Amaranta? Eerder gekocht ivm operatie???
Nou ja, hard...ik ben een beetje gaar ivm veel te vroeg wakker en niet fit, maar ik zit iig op mijn werk acher de pcquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
![]()
Eerder gekocht ivm andere reden, ik wilde niet het risico lopen dat je je pakje niet zou krijgen
voor de kado's, fijn dat alles goed over gekomen is en je het leuk vind
't is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Nou ik ga er over nadenken. Moet nu douchen en de deur uit!
Je denkt wel in de goede richting denk ik jaquote:Op donderdag 23 december 2010 10:49 schreef showkloon het volgende:
hmm oranje:
misschien Tessie?(om de duidelijke redenen)
of Nijna (nijntje draagt ook altijd oranje?)
en
Diaan is idd ook een optie ivm Twente
en de hint, minimaal 1 kindje, maar misschien ook wel meer klopt dan ook bij alledrie...
helaas! ik had graag voor jou een leuk streepjespakket samengesteld, maar ik was 't niet dit keer!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Lijnloos het volgende:
Effe heel snel, heb mijn kado nog niet uitgepakt, of bij gelezen, maar had vanochend in bed een "geniale" ingeving.... HET IS TRUI!![]()
ik moest even de drukteboel de deur uitwerkenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:09 schreef SantaSimmu het volgende:
SantaSimmu wacht geduldig
Maar is aan veel F5-en toch wel schuldig
Simmu kom je snel?
En foto's willen we toch zeker wel!
Ik was al heel nieuwsgierig wat het nou was dat niet aangekomen was!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Orea het volgende:
Fijn dat je het leuk vind Twink![]()
En ik maar zweten omdat die beenwarmertjes nooit zijn aangekomenmaar 't is gelukkig allemaal goedgekomen!
Je had trouwens wel heel snel door dat ik het was, was ik zo doorzichtig?
dat is heul geen kerstkaart dat is een adresafdekdingetjequote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef Raissa het volgende:
Die kerstkaart was niet van mij hoor!
Nou, ik vind dat ik best mag zeggen dat je het helemaal goed hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
BJ gefeliciteerd
Haha en na McLaura is Sorbo mijn verdachte
volgens mij komen er niet meer mensen uit Friesland
behalve vlindur, maar die is al ontmaskerd
het is prachtigquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Raissa het volgende:
Oh hahahahaha blonT
In het theedoosje kan je een mooie foto's van je kinders doen ofzo. Ik wilde het eigenlijk al doen maar ik kon niet kiezenDus uiteindelijk maar gekozen om er een hint in te stoppen
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik was al heel nieuwsgierig wat het nou was dat niet aangekomen was!Ik heb inmiddels al zelf beenwarmers gemaakt van wollen kniekousen, dus hij heeft warme beentjes hoor!
Je was helemaal niet doorzichtig in je gedichtjes, die ik erg leuk vond trouwensMaar je postte steeds heel toevallig als Orea in andere topics wanneer je hier weer als kloon was geweest
Veel plezier ermee! Ik was blij dat ik jouw SS mocht zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
het is prachtig![]()
de andere dingen zijn ook heel leuk/fijn en seleentje is dolblij met de stickers (we gebruiken allebei stickers bij het hobbie-en) en ik dus ook
en een lekker douchespulletje en een maskertje. ooh, maskertje is zoooo fijn!!! het mooiste is dat sangdrax (onverwacht) vakantie heeft de rest van het jaar (klinkt stoer he
) dus ik kan het maskertje gewoon ergens de komende anderhalve week implementeren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |