Ik dacht miss sly, maar die had dus iemand andersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef StoomSanta het volgende:
Oh, wat leuk om terug te zien! En fijn dat je er zo blij mee bent! Enne, nee? Geeeeen idee?? Doe's een gokje dan??![]()
hihi!quote:
Had ik al gezegd dat ik hier veeeel te nieuwsgierig voor ben?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ok, zijn jullie klaar voor een over-the-top-foto-spam?
Zo begon het!
Kadootjes?
[ afbeelding ]
Dit pak heeft een week onder de kerstboom gelegen:
[ afbeelding ]
Voor mij?
[ afbeelding ]
Emma dook meteen op de inhoud af:
[ afbeelding ]
Even proeven:
[ afbeelding ]
Ingepakte kadootjes uitgestald:
[ afbeelding ]
Hier vond Emma het saai worden.![]()
[ afbeelding ]
Kado 1 uitgepakt!Een hele toffe zelfsgemaakte sleutelhanger met 2 foto's van Emma plus een gedichtje met hints.
[ afbeelding ]
Emma lacht:
[ afbeelding ]
Emma huilt:
[ afbeelding ]
Emma vindt zichzelf niet meer op de foto's lijken.![]()
[ afbeelding ]
Het tweede kado uitpakken:
[ afbeelding ]
Frambozenjam! Een heerlijk streekproduct!Emma is al onderweg naar kadootje #3.
[ afbeelding ]
Heerlijk, h-e-e-r-l-i-j-k scrubspul!
[ afbeelding ]
De buit bij elkaar:
[ afbeelding ]
Emmetje is fan van de jam.
[ afbeelding ]
Lieve, lieve Secret Santa: Dank je wel!![]()
![]()
![]()
En nou moet ik raden enzo he? Simmu, ben jij mijn Secret Santa?
En sorry voor de mega-spam. Ik kon niet meer kiezen.
Mijn avatar was een gecensureerde foto van mezelfquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jeuj!
Wat was nou je ava?
(ja, ben te lui om op m'n eigen naam in te loggen)
Absolutely!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta, alles kan he..,
Dat je niet te vinden bent in het estafettetopic daar ben ik ook achter. Ik ga eens even verder zoeken.
KLopt de hint van 1 kind, een meisje en dan dit jaar geboren wel?
Had jij mij??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Marie79 het volgende:
Mijn lootje heeft zich hier al gemeld, alleen nog niet met foto's!
En ze is nog hard aan het raden
En dan ben ik nog wel zo hard aan de slag geweest voor één cadeau
Nein.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef mefke79 het volgende:
Of wacht, Becky! Maar...nee, want die kwam oorspronkelijk uit Brabant dacht ik. Dus ik hou het op Marlinde.
O en als het nou niet zo is, dan weet ik het echt niet meer.
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef mefke79 het volgende:
Oke, daar gaan we.
Zuid Holland levert op:
Becky
Chan
Happy
Icantrix
Marlinde
P_iglet
Sonnetje
Zuster87
Vallen af
CHan, Incantrix,Zuster,P_iglet (zoon, zoon, (nog) geen dochter/zoon, zoon)
Sonnetje valt ook af want had McLaura
Blijft over Marlinde. Klopt dat?
Dan weet ik het!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingen
Dan weet ik het denk ik ook wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee! Ze heeft een meisje! Een heel geweldig meisje, met duizend en één gezichtsuitdrukkingen
Haha, wat cool! Je hebt ook echt zulke geweldige spulletjes voor me uitgezochtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Kersjes het volgende:
Daviniaaaaaaa, ik weet het ik weet het ik weet het![]()
Incantrix, wat een verslag heb je er van gemaakt![]()
Ik vond het heel leuk om voor je te shoppen. Iets te leuk, ik heb nog 2 dingen voor je liggen hier. Vergeten dat ik ze gekocht had, je kent het wel![]()
Flowerbox, het was naar aanleiding van je gedicht!
Je username moest rijmen op kado's en engelstalig zijn... Toen moest ik gelijk aan je denken!
Ik vermoedde al dat het iemand uit het peutertopic moest zijn omdat het daar laatst over Thomas de trein ging.
Dankjewel, ik ben heel blij met de cadeau's![]()
Vanavond brownie gemaakt die nu staat af te koelen. Straks garneren met mijn nieuwe spuit
Jij hebt mij iig niet. Mijn ss heeft een kindje van hetzelfde geslacht en is in 2007 getrouwd.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had wel leukere hints gegeven ook
Bedankt voor het compliment KD!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had wel leukere hints gegeven ook
Volgend jaar maak ik niet eens meer een kloon voor je aanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja
ik weet iig al wie mij volgend jaar weer heeft
he Vlindur ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment KD!
En ja hoor Diaan, je hebt het goed
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef mefke79 het volgende:
Ooooo STOM! Keshet! JIj was het!!! Toch?!
(ik dacht dus dat jij al als iemand anders SS ontmaskert was...)
Ik ben blij dat de sjaal bevalt, ben er erg druk mee bezig geweest. Had het een week voor de bedachte postdatum bedacht dat ik hem zou gaan maken (breien) en uiteindelijk 2 weken mee bezig geweest. Vrijdag af, en zaterdag meteen het pakket op de post gedaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
was even in de war gebracht doordat je had gehint dat we niet in hetzelfde topic posteen... maar bijna wel weer!!
![]()
![]()
En de sjaal is echt super!! Ik heb hem vanmiddag al om gehad.Ik hoop snel de foto's te posten. Nogal druk geweest vandaag met kerstdingen en nu ook met SR2010...
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weetquote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef ZusterSanta het volgende:
Heb je al een idee wie ik ben Zuster87?
Dat geloof ik graag...ik hoop dat de foto's gelukt zijn... Twan heeft ze gemaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de sjaal bevalt, ben er erg druk mee bezig geweest. Had het een week voor de bedachte postdatum bedacht dat ik hem zou gaan maken (breien) en uiteindelijk 2 weken mee bezig geweest. Vrijdag af, en zaterdag meteen het pakket op de post gedaan...
Ben benieuwd naar de foto's!
Die beenwarmers zijn supertof en de kleur staat haar perfect!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En Orea, fijn dat je ook blij bent met de kado's!!
En de beenwarmers zijn van Meike geweest, het budget was op, en deze waren Meike te klein, dus die heb ik erbij gedaan, misschien niet de kleur die je vroeg, maar ik hoop dat je ze toch leuk vindt.
Ik hoop dat je wat leuks kan maken uit de Knippie, er stonden wel leuke dingetjes in vond ik! zowiezo zo leuk, zelfgemaakte kleertjes!!!
De hint is echt heel duidelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weet
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef Marie79 het volgende:
Zal toch wel Diaan???
En ik had trouwens geen kloon aangemaakt, omdat ik het afgelopen tijd erg druk heb gehad en dan zou ik helemaal een dubbele agenda hier hebben moeten bijhouden... Vandaar...
Maar jij reageerde ook niet meer via lootjestrekken.nl want ik kon nu ook geen hints meer posten oid...
Huuuu Kweetniet? :-)quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn avatar was een gecensureerde foto van mezelf
Had je al een doosje voor eerste tandjes? Dan moet er maar een haarlokje in ofzo
Raissa?Que pasa?
Nee hoor, ik kreeg onverwacht mijn schoonouders op bezoekquote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef seilram het volgende:
Maarre... ik heb Mrien nog nie gezien? Ligt ze te![]()
????
eigenlijk toen je zei dat jullie beide donker haar haddenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgend jaar maak ik niet eens meer een kloon voor je aan![]()
![]()
Maar het was wel makkelijk raden dit jaar he![]()
Wanneer had je het voor het eerst door eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
eigenlijk toen je zei dat jullie beide donker haar hadden
Kunnen we ook doen! Ik heb je adres nu toch alquote:Op donderdag 23 december 2010 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
kom je m gewoon brengen en zeg je dat jij t niet bent!
Oh ik wou het morgen doen samen met Thomas...quote:
Ik kan me niet herinneren dat zij zich heeft afgemeld ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef Vlindur het volgende:
Troel dr kloon was kerst-Troel!
Whoaah! Dit wordt nog een soap!![]()
Laatste bericht van de kloonquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef Kerst_troel het volgende:
[..]
Deze santa wil graag gaan shoppen
En probeert toch nog even bij jou aan te kloppen
Ik wil graag weten wat ik voor je kan kopen
Kan ik binnenkort op een antwoord hopen?
Klopt, maar toen niet meer. Te druk met andere zaken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef amaranta het volgende:
Kheb denk ik ff iets gemist, maar Troel deed toch ook mee?
tenminste in de 1e topics stond ze er nog bij, met kloon zelfs!
Van troel zelfquote:Op maandag 8 november 2010 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik lees mee, maar ben ontzettend druk
Ik heb je berichtje gelezen en moet er nodig op antwoorden
Hoe is dat opgelost dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen niet meer. Te druk met andere zaken.
Het lootje van Troel is doorgespeeld naar haar Santa en toeN was het kringetje weer rond.
Dusss nothing to see here. Move along!
De Santa van Troel vroeg aan mij of ik iets wist omdat ze maar niks van haar hoorde. Ik heb toen contact met Troel gehad en ze gaf aan beter niet meer mee te kunnen doen. Zij heeft mij toen haar lootje doorgespeeld, incl het linkje en dat heb ik aan haar Santa gegeven.quote:
Dus 1 iemand heeft dus nu niemand?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De Santa van Troel vroeg aan mij of ik iets wist omdat ze maar niks van haar hoorde. Ik heb toen contact met Troel gehad en ze gaf aan beter niet meer mee te kunnen doen. Zij heeft mij toen haar lootje doorgespeeld, incl het linkje en dat heb ik aan haar Santa gegeven.
Ik zou dus moeten weten wie dat waren, maar geloof het of niet, ik weet het dus niet meer.Stomme zeefhoofd van mij.
![]()
Zo simpel was het. Is echt al weken geleden gedaan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis en dacht dat ik maar gelijk moest spieken voor nog een hint, aangezien ik het echt niet weet
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hint is echt heel duidelijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik lees verkeerd.
De gene die troel had 'getrokken' is dus door gegeven aan de gene die Troel had?
WIL DIE GENE EVEN OPSTAAN?![]()
Donequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:15 schreef trui het volgende:
mrien, bij mij kun je nog toevoegen dat m'n santa sorbootje was!
wat een werk trouwens, met al die linkjes!
Nou dan kan ik nu ook wel bekennen dat ik t was he. Tan weet het al, ik had een oepsie met een crashende Santa-browser en een PM uit eigen box. Tja.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef Tan het volgende:
Ik heb mijn pakjes opengemaakt. Ik weet van wie ze zijn, maar hou het nog even spannend.
Ik kreeg allereerst vijf adventkalenders voor de kinderen. Die mochten 1 december al worden opengemaakt. Drie cadeautjes waren nog over en die heb ik zojuist opengemaakt (was het alweer helemaal vergeten eigenlijk, terwijl ik er gisteren nog wel aan dacht)
Ik kreeg:
- appelstroop
- een soort zelfmaak-dropwater
- een hele aparte ketting
Dankjewel SS voor het uitzoeken van de cadeautjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Zie je, had ik dat toch goed gezien
Nog even aan het bijlezen, maar jij was al lang geraden mevrouwtje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |