Jaaaah je hebt uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Chan het volgende:
Nog even mn laatste post in de herhaling:
Ik heb mijn cadeautjes opengemaakt en wauw, ik ben er zóó blij meeIk heb lekkere douchespulletjes gekregen en een pen en voor Timo een zelfgemaakt hoeslakentje, echt zo leuk, iets waar we echt wat aan hebben en ook nog een hele tijd
En die kerstboom, heb je die ook zelf gemaakt? Die is echt zó mooi!
![]()
Dankjewel Santa Stiemie!!Ik had echt géén idee, maar de foto was duidelijk genoeg
Super leuke foto ook!
Ik ga vanavond foto's uploaden
Aha! Rocka had mij! Ik kan me idd wel die stoeltjes herinneren!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef trui het volgende:
haha wat grappig joh, dat jullie elkaar hadden!
Davinia, er is hier iemand heel goed in mooie letters calligraferen, in 't bijzonder om ze met zo'n brander in hout te tekenen. ze heeft dat bij eerdere secret-santa-acties ook gedaan. ook heeft ze in 't crea-bea topic wel eens laten zien hoe ze stoeltjes voor haar zonen had beschreven op dezelfde manier. zoekze!![]()
Zegguh, schiet ns op jij!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Stiemie het volgende:
Zo de rest ook even bijgelezen en wat zijn er allemaal leuke dingen gegeven zegAl die mensen die zoveel moeite voor anderen gedaan hebben. Erg leuk en mooi om te zien
Helaas, in dat topic zul je me niet vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef mefke79 het volgende:
Die MT is echt heeeeel gaaf! En al die kindjes die mee mogen uitpakken, zo lief.
Goed, dames, ik ga nog even zoeken. De tips: een kindje van dit jaar, zuid holland en nunspeet. Ik ben weer even naar het estafettetopic!
Echt, voor een tasje hebben we zelfs nog gekeken voor Sinterklaas, maar ik vond nou niet echt iets dat leuk was voor een dreumes. Was er nog niet op gekomen om zelf iets te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Jelief het volgende:
Ow wat staat het haar leuk! Toeval zeg dat je net een tasje en poppendrager wilde hebben
Ze heeft dezelfde slofjes als emma had en Ruben nu draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |