Jaaaa in 1 x goed haha!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:43 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft me "verraden"?
En ik heb 2 oud-studenten die nu in Eindhoven werken ingeschakeld om de envelop te versturen
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef mrien het volgende:
Ssserpente, heb jij je pakje nu al ontvangen?
En de Frans/Nederlandse stickertje op de kadootjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
[..]
Jaaaa in 1 x goed haha!
Het was toch het taalgebruik. Toen ik schreef dat ik de kaart al gelezen had, schreef je iets van: de instructies ging ik nog komen posten! Dat vond ik gewoon echt wat voor een Belg om dat zo te zeggenEn in t gedicht stond iets van achter een Billy,dus toen dacht ik, dat komt niet van een nederlandse santa. En toen was t makkelijk he
Echt super bedankt!ben echt heel blij met de kadootjes en vind t leuk dat jij mn santa was!!
Oke, hoop dat ze het dan inderdaad gehad heeft, dan heeft iedereen wel z'n pakjes ontvangen (oke joshua moet ze nog ophalen)quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!![]()
![]()
Ik ben helemaal blij dat je het jurkje leuk vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige foto!
Maar ik denk toch dat het jurkje iets leuker staat bij mijn kindje![]()
Dankje lieve santa Twinkly, ben er echt blij mee![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Marlinde op 24-12-2010 17:25:39 ]je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Haha, ik had er al een stukje over geschreven in het gedicht voor Marlinde. Dat zijn vrienden hem uit zullen jouwen als hij later gaat trouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Marlinde wat een ontzettend schetig jurkje!!![]()
Twinkly die foto bewaar je toch wel voor Niels zn diploma uitreiking hè?
Nu het lijstje maar zo kort is,quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nog niet wie mijn Santa isNeed more tips!
Wow wat goed gerijmdquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Sugarsnap het volgende:
_Bar_, dat klopt helemaal! Het was een eer om jouw Santa te zijn, ik vond het ontzettend leuk!
Hang de slinger alleen niet dicht bij kaarsjes of zo, ze zijn verstevigd met haarlak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |