dat kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Marie79 het volgende:
Jaha, ook van mij komt er een fotoverslag, ben totaal nog niet bijgelezen, ga ik zo doen...
Maar dank je wel Secret Ynske!!! Jij was het toch dacht ik echt? Laat het me maar weten!!!
O ja, nog even snel, want ik had wel in het update topic gezien dat ik BJ mag feliciteren
Dit gedichtje mocht ik al lezen:
[ afbeelding ]
Wat een doos met cadeaus:
[ afbeelding ]
Het gedicht:
[ afbeelding ]
8cadeaus:
[ afbeelding ]
Uitgepakt:
[ afbeelding ]
2 Paar prachtige zelfgemaakte gehaakte sloffen, een grappige gehaakte kerstman, chocoladefondue met witte chocola, hot chocolate white, een paar sokken voor mij en voor Maarten een sambabalWow, het is echt zoveel en zoveel leuks, ik ben echt echt heel erg blij ermee!
dan had ik mijzelf al aan je verradenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Nog even aan het bijlezen, maar jij was al lang geraden mevrouwtje!
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Zuster87 het volgende:
Aha, wat een heldere (kuch) ingeving heb ik nou ineens zo laat.
Maar goed het kan natuurlijk niet missen maar Mrien, jij moet mijn Santa zijn!!!
Jaaaaa mijn hints waren wel érg duidelijk hè? Ik ben dan weer bang dat je niet meer weet wie ik ben, dus leg ik het er een beetje te dik bovenopquote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef trui het volgende:
hier dan eindelijk mijn foto's, sorry kersttrui, er waren nogal wat onderbrekingen.
het pakje, eindelijk gearriveerd, nog heel snel even onder de boom:
[ afbeelding ]
vakkundig opengemaakt door helper 1:
[ afbeelding ]
eerste pakje geopend door helper 2:
[ afbeelding ]
tweede pakje wordt enthousiast bekeken door helper 1
[ afbeelding ]
alles bij elkaar (behalve het haar-spul, dat staat hier perongeluk niet bij)
[ afbeelding ]
veel lekkere dingetjes voor huid en haar, ik ga er lekker de tijd voor nemen om daar van te genieten! dank je wel dear kersttrui! de brief erbij zal ik ook nog even opzoeken & op de foto zetten, die was ook leuk (en snel duidelijk).
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef tessie het volgende:
Zow, beetje laat, ik had bezoek, maar hier de pakjes ook open gemaakt!Echt super leuk, dankjewel Santa!!
[ afbeelding ]
Alle kadootjes nog ingepakt
[ afbeelding ]
De kadootjes uitgepakt!
Voor Grae een leuke dvd en een kabouter plop dvd'tje, voor Anna een leuk bad-bootje, en voor mij een heel mooi armbandje, leuke nagellak-spullies en lekkere douche-spulletjes!
[ afbeelding ]
Anna bekijkt haar bootje
Ik vind het echt wel heel moeilijk om te raden wie mijn Santa is... En ook al is het pakketje niet vanuit Belgie verstuurd, ik dacht toch aan Leonieke?
De sloffen gaan zeker passen, Maarten leeft op kleine voet, dus volgens mij passen nu de grijze wel (of zijn nog iets te groot). Maar ik vind ze echt mooi!!! En de kerstman vind ik echt geniaal, ik zal hem vanavond als pannenlap gebruiken (maar vind het ergens ook zonde)...quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Fijn dat je er blij mee bent,
Die kerstman moet een pannelap voorstellen. Hoop dat de sloffen passen, de grijze zijn kleiner dan de blauwe
Haha, nee hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Nijna het volgende:
Wow Mrien, wat ben je druk geweest met die linkjes! Heb je last van orderdrang ofzo....
quote:
En ik was juist zo bang dat de hint er te dik bovenop zou liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:23 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
![]()
Zo stom want nu ik het teruglees lag het er dik bovenop natuurlijk. Maar ik had het gewoon echt niet door! Pas toen ik gisteravond echt ging beginnen met lijstjes in word zetten, dacht ik halverwege:'Dit is niet nodig, het moet Mrien wel zijn!'
Nogmaals bedankt voor de kadootjes, de thee is lekker!
Ik had je berichtje gisteren helemaal over 't hoofd gezien en zat dus nog steeds te wachten op de ontknoping, tot ik jouw naam ineens achter de mijne zag staan in de lijst.quote:
bobby is ons nieuwe katje, her en der in diverse topics kwebbel ik over onze nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik had je berichtje gisteren helemaal over 't hoofd gezien en zat dus nog steeds te wachten op de ontknoping, tot ik jouw naam ineens achter de mijne zag staan in de lijst.
Lieve Simmu, dank je wel!![]()
![]()
Enne, wie is Bobby?
Jaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Marlinde het volgende:
Wat een leuke foto's komen er voorbijSorry rozemeis, ik was vandaag weg dus geen tijd gehad voor de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ben zo blij met het jurkje
![]()
![]()
![]()
Ook met het andere hoor!!
Dankje lieve Santa
En ik denk dat Twinkly mij heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Jelief het volgende:
aah Niels had mama geen kleren meer voor je? ze zijn onderweg hoor.
Pfjew gelukkig, hij krijgt het koud!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Jelief het volgende:
aah Niels had mama geen kleren meer voor je? ze zijn onderweg hoor.
Jaaaa in 1 x goed haha!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:43 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft me "verraden"?
En ik heb 2 oud-studenten die nu in Eindhoven werken ingeschakeld om de envelop te versturen
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef mrien het volgende:
Ssserpente, heb jij je pakje nu al ontvangen?
En de Frans/Nederlandse stickertje op de kadootjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
[..]
Jaaaa in 1 x goed haha!
Het was toch het taalgebruik. Toen ik schreef dat ik de kaart al gelezen had, schreef je iets van: de instructies ging ik nog komen posten! Dat vond ik gewoon echt wat voor een Belg om dat zo te zeggenEn in t gedicht stond iets van achter een Billy,dus toen dacht ik, dat komt niet van een nederlandse santa. En toen was t makkelijk he
Echt super bedankt!ben echt heel blij met de kadootjes en vind t leuk dat jij mn santa was!!
Oke, hoop dat ze het dan inderdaad gehad heeft, dan heeft iedereen wel z'n pakjes ontvangen (oke joshua moet ze nog ophalen)quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sserpente schreef gister in het topic over Basboussa dat ze vandaag op haar werk niet kon fokken, maar daar zei iemand wel dat ze haar pakjes al had uitgepakt (maar dat heb ik dan zeker gemist).
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!![]()
![]()
Ik ben helemaal blij dat je het jurkje leuk vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige foto!
Maar ik denk toch dat het jurkje iets leuker staat bij mijn kindje![]()
Dankje lieve santa Twinkly, ben er echt blij mee![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Marlinde op 24-12-2010 17:25:39 ]je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Haha, ik had er al een stukje over geschreven in het gedicht voor Marlinde. Dat zijn vrienden hem uit zullen jouwen als hij later gaat trouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Marlinde wat een ontzettend schetig jurkje!!![]()
Twinkly die foto bewaar je toch wel voor Niels zn diploma uitreiking hè?
Nu het lijstje maar zo kort is,quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nog niet wie mijn Santa isNeed more tips!
Wow wat goed gerijmdquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Nu het lijstje maar zo kort is,
laat ik jou niet langer in 't ongewis.
Wat ik tot nu toe verzweeg voor jou, heel stout ():
onze zonen zijn bijna even oud.
Mijn dochter is nog maar klein,
ik denk dat dit 'm zo moet zijn.
Als je nu nog niet weet wie ik ben,
dan denk ik dat ik maar heel hard weg ren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Sugarsnap het volgende:
_Bar_, dat klopt helemaal! Het was een eer om jouw Santa te zijn, ik vond het ontzettend leuk!
Hang de slinger alleen niet dicht bij kaarsjes of zo, ze zijn verstevigd met haarlak...
Mrien, zie hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Oke, hoop dat ze het dan inderdaad gehad heeft, dan heeft iedereen wel z'n pakjes ontvangen (oke joshua moet ze nog ophalen)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:30 schreef Sugarsnap het volgende:
Wat een leuk jurkje!
Jullie hadden nog foto's van me tegoed. Ik heb eindelijk het kabeltje gevonden.
Een pakje en een kaart
[ afbeelding ]
Een hele leuke giraffenkaart met gedicht
[ afbeelding ]
Kadootjes!
[ afbeelding ]
En de inhoud
[ afbeelding ]
Bram claimt meteen al zijn kleurboek
Je hoeft straks niet meer te raden, er is dan nog maar 1 over!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Ynske het volgende:
40cm sneeuw... ben nog steeds niet thuis, sorry Santa
Duh, die heb ik gezien, oeps! En het linkje stond d'r zelfs bij, mutsquote:
Bestaat de billy-boekenkast niet bij jullie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
[..]
Jaaaa in 1 x goed haha!
Het was toch het taalgebruik. Toen ik schreef dat ik de kaart al gelezen had, schreef je iets van: de instructies ging ik nog komen posten! Dat vond ik gewoon echt wat voor een Belg om dat zo te zeggenEn in t gedicht stond iets van achter een Billy,dus toen dacht ik, dat komt niet van een nederlandse santa. En toen was t makkelijk he
Echt super bedankt!ben echt heel blij met de kadootjes en vind t leuk dat jij mn santa was!!
Ik had ook gedacht dat dat doorslaggevend ging zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Chell het volgende:
[..]
En de Frans/Nederlandse stickertje op de kadootjes!
Zijn het een beetje je kleuren trouwens? Dat vond ik wel moeilijk om te kiezenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo'n sfeervolle foto maar beter kreeg ik t er niet op.
superbedankt Vlindur, ik vind het echt heel leukmooie kleurtjes (handig voor de feestdagen ook) mooie sokken (ik neem aan dat dat de hint was?) en elin rent hier rond met r BALLLLLL OOOHOOO NNNN.
*kniekousen
*mascara
*kohl
*lipgloss
* 3 x verschillende oogschaduwtjes
*nepwimpers
perfect, echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zijn het een beetje je kleuren trouwens? Dat vond ik wel moeilijk om te kiezen
Maar mijn stelling is bewezen: ik kan gewoon niet klonen hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha Leonieke, volgende keer even je teksten laten screenen door een Nederlander
Iedereen heeft wel weer zijn best gedaan zeg dit jaar!
Blij dat het tof is bevonden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
perfect, echtgisteren was ik in t blauw en vandaag paars
zwart is altijd goed bij me.
mijn favo kleuren zijn donkerpaars, donkerblauw, mosgroen, bruin en zwartdus ook de kousen had ik gisteren aan. lipgloss heb ik nog niet op gehad maar ben benieuwd
de nepwimpers plak ik met oud en nieuw op,
Wat zijn je hints? Ik wil wel even helpenquote:
Heb ik tochmaareenkloon? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef mrien het volgende:
Volgens mij is dit lijstje redelijk actueel, kan zijn dat ik een paar mensen gemist heb, sorry dan
In het linkje vind je de post met de foto's
_Bar_ - _SantaBar_ - ontvangen - Sugarsnap
Amaranta - Secretanta - ontvangen - Seilram
Basboussa - Hohohosantavoorbasboussa - ontvangen
Becky27 - SecretSacky27 - ontvangen - DaviniaHR
BeessieJen - SantaJen - ontvangen - Diaan
Ca.ra. - Prancer - ontvangen - kleurdoos
Chan - ChanSanta - ontvangen - Stiemie
DaviniaHR - Santa-Ishah - ontvangen - RockabeIIa
Diaan73 - ontvangen - Marie79
flowerbox - Santabox - ontvangen
Happyme28 - HappySanta - ontvangen - Mijsje
Incantrix - SantaTrix - ontvangen - Kersjes
Innepin - Inne-pinup - ontvangen - Poppejans
Jeetjejom - sspompidom - ontvangen - Miss_sly
Jelief - santa-lief - ontvangen - Lady-wrb
Joshua. - JoSantua - 2 van de 3 ontvangen
Kersjes - SecretCherry - ontvangen - Flowerbox
Keshet - SanShet - ontvangen - Simmu
Kleurdoos - Kerstdoos - ontvangen - Vlindur
Lady-wrb - Santa-wrb - ontvangen
Leonieke - one-horse-open-sleonieke - ontvangen - Tan
Lijnloos - Niet_Santaloos - ontvangen - Chan
Marie79 - ontvangen - Ynske
Marlinde - rozemeis - ontvangen - Twinkly
McLaura - MCLSanta - ontvangen - Nijna
Mefke79 - SecretSmefke - ontvangen - Keshet
mijsje - showkloon - ontvangen - BeessieJen
Mikoxx - Hohoho_secretsantashow - ontvangen - Mefke
Miss_sly - sly-santa - ontvangen - Jelief
Mrien - Santarien & Kerst_Santa_Mrien - ontvangen - _Bar_
Nijna - Santako - ontvangen - Trui
Orea - Kerstmuts - ontvangen - xxxKarinxxx
Oxymoron - Pogona_vitticeps - ontvangen - Yppy
p_iglet - SecretSantaKloonheelveel - ontvangen - Jeetjejom
Poppejans - PoppeSjanta - ontvangen - happyme28
Raissa - SantaRaissa - ontvangen
RockabeIIa - SantaRocka - ontvangen
seilram - onbevlekt_ontvangen - ontvangen - Amaranta
Shandaly - ontvangen - Sonnetje85
simmu - SantaSimmu - ontvangen - Raissa
Sonnetje85 - Miskl00n - ontvangen - McLaura
Sorbootje - SorSantaBootje- ontvangen - Shandaly
Ssserpente - tochmaareenkloon - ontvangen -
Stiemie - StoomSanta - ontvangen - Mikoxx
Sugarsnap - SantaSnap - ontvangen - Zuster87
Tan - SanTan - ontvangen - Ca.ra.
Tessie - SanTessie - ontvangen - leonieke
Trui - Kersttrui - ontvangen - Sorbootje
Twinkly - TwinkleTwinklyTwinkleSant - ontvangen - Orea
Vlindur- TopSecretSanta - ontvangen - Tessie
XXXKarinXXX - xxSantaxx - ontvangen - becky27
Ynske - Syntske - ontvangen
Yppy - NotSoSecret - ontvangen - Oxymoron
Zuster87 - ZusterSanta - ontvangen - mrien
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Ynske het volgende:
40cm sneeuw... ben nog steeds niet thuis, sorry Santa
ik hoop morgen weer terug te kunnen. Vind t heel vervelend, maar t is niet verantwoord om de auto in te gaan. Bussen hebben zelfs helemaal niet gereden vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Syntske het volgende:
[..]![]()
Er blijft inderdaad weinig te raden over zo![]()
Wordt het vandaag nog denk je? Of met de kerst? Of daarna pas?
Je hebt maar 1 berichtje gehad..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heb ik alle hints gemist![]()
0,0%
kan wel gaan raden maar ik zou echt niet weten waar ik het op baseren moet...
Ik kan je hier niet mee helpenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef SantaRocka het volgende:
Wat zie ik nu toch hier?
Jullie hebben veel plezier!
Helemaal goed, zoals het hoort
De mega-OUD-kliek maakt iedereen gestoord.
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijstquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef happyme28 het volgende:
Daar lijkt het wel op Vlindur, dat jij als enige dezelfde had als vorig jaar! Al weet ik niet hoe het zit met de overgebleven SS's.
Lady-wrb had ook al geraden dat Ssserpente haar SS was dus nog maar 7 te gaan
Bevestiging staat hier mrienquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijst
Er blijft vanzelf één overquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Joshua heb ik al gevraagd en die zei van niet.
Ik geef het op!
Jammer inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er blijft vanzelf één over![]()
Maar wel jammer dat je een kloon hebt die niet spraakzaam is zeg![]()
Daar heb je wel gelijk in qua kado's!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Ik vind de cadeautjes ook wel Canadees eruit zien.. ik denk echt dat het Basboussa is
Nee, er was verder niks vreemds aan het pakket. Behalve de inhoud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef mrien het volgende:
Stond er nog een postcode ofzo als afzender op je pakje rocka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |