quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:09 schreef Ynske het volgende:
40cm sneeuw... ben nog steeds niet thuis, sorry Santa
ik hoop morgen weer terug te kunnen. Vind t heel vervelend, maar t is niet verantwoord om de auto in te gaan. Bussen hebben zelfs helemaal niet gereden vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Syntske het volgende:
[..]![]()
Er blijft inderdaad weinig te raden over zo![]()
Wordt het vandaag nog denk je? Of met de kerst? Of daarna pas?
Je hebt maar 1 berichtje gehad..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij heb ik alle hints gemist![]()
0,0%
kan wel gaan raden maar ik zou echt niet weten waar ik het op baseren moet...
Ik kan je hier niet mee helpenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef SantaRocka het volgende:
Wat zie ik nu toch hier?
Jullie hebben veel plezier!
Helemaal goed, zoals het hoort
De mega-OUD-kliek maakt iedereen gestoord.
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijstquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef happyme28 het volgende:
Daar lijkt het wel op Vlindur, dat jij als enige dezelfde had als vorig jaar! Al weet ik niet hoe het zit met de overgebleven SS's.
Lady-wrb had ook al geraden dat Ssserpente haar SS was dus nog maar 7 te gaan
Bevestiging staat hier mrienquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik had nog geen bevestiging gezien daarvan geloof ik, daarom had ik nog even gewacht met aanpassen in de lijst
Er blijft vanzelf één overquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Joshua heb ik al gevraagd en die zei van niet.
Ik geef het op!
Jammer inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er blijft vanzelf één over![]()
Maar wel jammer dat je een kloon hebt die niet spraakzaam is zeg![]()
Daar heb je wel gelijk in qua kado's!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Ik vind de cadeautjes ook wel Canadees eruit zien.. ik denk echt dat het Basboussa is
Nee, er was verder niks vreemds aan het pakket. Behalve de inhoud.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef mrien het volgende:
Stond er nog een postcode ofzo als afzender op je pakje rocka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |